sehack Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) Witam, postaram się w skrócie opisać mój problem bo nie mam na to już siły. Jest sobie zamek pracuje prawie ok. tzn. po otwarciu samochodu z zamka centralnego muszę otworzyć go od środka żeby działała zewnętrzna klamka i wtedy mogę otworzyć drzwi. Póki znowu nie zamknę i odblokuje to jest ok. Teraz pytanie do was (tych którzy rozbierali ten zamek) jak go bezboleśnie rozebrać, co odpowiada za klamkę zewnętrzną który mechanizm? Proszę o wypowiedzi tylko techniczne bez rad typu kup nowy. Jeżeli ma ktoś stary uszkodzony do oddania to też chętnie przygarnę po kosztach wysyłki. PS. Sprawdzałem zasilanie i wszystko jest ok. Pozdrawiam. Edytowane 7 Stycznia przez sehack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk_slawek Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Może to będzie pomocne: Pozdrawiam sk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sehack Opublikowano 8 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2 godziny temu, sk_slawek napisał: Może to będzie pomocne: Pozdrawiam sk Niestety, to nie jest pomocne. Linki wszystkie są podłączone. Problemem jest sam mechanizm ale dziękuję za chęć pomocy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 8 godzin temu, sehack napisał: Niestety, to nie jest pomocne. Linki wszystkie są podłączone. Problemem jest sam mechanizm ale dziękuję za chęć pomocy. Pozdrawiam To nie musi być problem mechaniczny ale elektryka. Sprawzilbym kostki które dają sygnał od centralnego do zwolnienia zamka. Może kabelek na wejściu do drzwi pęknięty. Od wew. to już mechanicznie zwalnia się rygiel. Pozostałe drzwi są zamknięte nadal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sehack Opublikowano 8 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 5 godzin temu, JackSet napisał: To nie musi być problem mechaniczny ale elektryka. Sprawzilbym kostki które dają sygnał od centralnego do zwolnienia zamka. Może kabelek na wejściu do drzwi pęknięty. Od wew. to już mechanicznie zwalnia się rygiel. Pozostałe drzwi są zamknięte nadal. Nie jest to problem elektryczny. W pierwszej kolejności to zrobiłem. Przy okazji poznałem zasadę działania i pinologię zamka. Udało mi się również zmodyfikować zamek z drzwi prawych który wpadł mi w ręce żeby zamontować w lewych (po kilku modyfikacjach da się to zrobić ) Najgorzej było wydobyć krańcówkę z uszkodzonego zamka, ale oprócz tego trzeba jeszcze przerzucić linkę klamki wewnętrznej, zmienić piny we wtyczce, zdemontować lub wyciąć bolec blokady drzwi przed dziećmi, zamontować zębatkę uruchamiającą krańcówkę. Ehh... kurde już za dużo czasu spędzam przy tym samochodzie. Nawet kiedyś udało mi się adaptować sterownik silnika z Laguny tak z czystej ciekawości czy się da. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.