sehack Posted January 7, 2024 Share Posted January 7, 2024 (edited) Witam, postaram się w skrócie opisać mój problem bo nie mam na to już siły. Jest sobie zamek pracuje prawie ok. tzn. po otwarciu samochodu z zamka centralnego muszę otworzyć go od środka żeby działała zewnętrzna klamka i wtedy mogę otworzyć drzwi. Póki znowu nie zamknę i odblokuje to jest ok. Teraz pytanie do was (tych którzy rozbierali ten zamek) jak go bezboleśnie rozebrać, co odpowiada za klamkę zewnętrzną który mechanizm? Proszę o wypowiedzi tylko techniczne bez rad typu kup nowy. Jeżeli ma ktoś stary uszkodzony do oddania to też chętnie przygarnę po kosztach wysyłki. PS. Sprawdzałem zasilanie i wszystko jest ok. Pozdrawiam. Edited January 7, 2024 by sehack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sk_slawek Posted January 8, 2024 Share Posted January 8, 2024 Może to będzie pomocne: Pozdrawiam sk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sehack Posted January 8, 2024 Author Share Posted January 8, 2024 2 godziny temu, sk_slawek napisał: Może to będzie pomocne: Pozdrawiam sk Niestety, to nie jest pomocne. Linki wszystkie są podłączone. Problemem jest sam mechanizm ale dziękuję za chęć pomocy. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackSet Posted January 8, 2024 Share Posted January 8, 2024 8 godzin temu, sehack napisał: Niestety, to nie jest pomocne. Linki wszystkie są podłączone. Problemem jest sam mechanizm ale dziękuję za chęć pomocy. Pozdrawiam To nie musi być problem mechaniczny ale elektryka. Sprawzilbym kostki które dają sygnał od centralnego do zwolnienia zamka. Może kabelek na wejściu do drzwi pęknięty. Od wew. to już mechanicznie zwalnia się rygiel. Pozostałe drzwi są zamknięte nadal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sehack Posted January 8, 2024 Author Share Posted January 8, 2024 5 godzin temu, JackSet napisał: To nie musi być problem mechaniczny ale elektryka. Sprawzilbym kostki które dają sygnał od centralnego do zwolnienia zamka. Może kabelek na wejściu do drzwi pęknięty. Od wew. to już mechanicznie zwalnia się rygiel. Pozostałe drzwi są zamknięte nadal. Nie jest to problem elektryczny. W pierwszej kolejności to zrobiłem. Przy okazji poznałem zasadę działania i pinologię zamka. Udało mi się również zmodyfikować zamek z drzwi prawych który wpadł mi w ręce żeby zamontować w lewych (po kilku modyfikacjach da się to zrobić ) Najgorzej było wydobyć krańcówkę z uszkodzonego zamka, ale oprócz tego trzeba jeszcze przerzucić linkę klamki wewnętrznej, zmienić piny we wtyczce, zdemontować lub wyciąć bolec blokady drzwi przed dziećmi, zamontować zębatkę uruchamiającą krańcówkę. Ehh... kurde już za dużo czasu spędzam przy tym samochodzie. Nawet kiedyś udało mi się adaptować sterownik silnika z Laguny tak z czystej ciekawości czy się da. Temat do zamknięcia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.