Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Flansza Reduktora Cieknie / Poci się


legion
 Share

Recommended Posts

Cześć

Jak auto mi stoi przez pare dni to widzę na flanszy reduktora kropelkę oleju. Jak auto jeździ co dzień to nie ma. Widać na wszystkim w okolicy ze jest delikatne zasmarkane olejem (ale nie aż tak aby była uwalone). 

Zastanawiam się czy wymiana to czy problem .

Ktoś robił i może podpowiedzieć.

Czy do zdjęcia / włożenie nowej potrzebny jest jakiś ściągacz czy da się to wykonać delikatnie śrubokrętem.

Zakładam ze potrzeba spuścić olej przed i zalać po - jaki olej polecacie zalać po operacji.

 

Pozdrawiam.

Rafał.

Edited by legion
Link to comment
Share on other sites

W dniu 9.02.2024 o 09:35, legion napisał:

Cześć

Jak auto mi stoi przez pare dni to widzę na flanszy reduktora kropelkę oleju. Jak auto jeździ co dzień to nie ma. Widać na wszystkim w okolicy ze jest delikatne zasmarkane olejem (ale nie aż tak aby była uwalone). 

Zastanawiam się czy wymiana to czy problem .

Ktoś robił i może podpowiedzieć.

Czy do zdjęcia / włożenie nowej potrzebny jest jakiś ściągacz czy da się to wykonać delikatnie śrubokrętem.

Zakładam ze potrzeba spuścić olej przed i zalać po - jaki olej polecacie zalać po operacji.

 

Pozdrawiam.

Rafał.

A poci się przy wyjściu na wal tylny czy na wal przedni?

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, legion napisał:

Na wał przedni.

To olej do spuszczenia. Potem odkręcenie flanszy. Demontaz uszczelniacza można delikatnie śrubokrętem. Olej zalecany przez producenta. Nie pamiętam dokładnie ale tam chyba atf dextron III w ilości 2 litrow

Link to comment
Share on other sites

Zakładam ze ten uszczelniacz tez powinienem wymienić ?

Czy to będzie 32140M(flansza) i 32133X(uszczelniacz o którym piszesz).

Czy przy wymianie coś tam jeszcze trzeba ogarnąć ?.

 

Z góry dzięki.

 

image.thumb.png.a11137137691e4f8088f54274b95f937.png

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, legion napisał:

Zakładam ze ten uszczelniacz tez powinienem wymienić ?

Czy to będzie 32140M(flansza) i 32133X(uszczelniacz o którym piszesz).

Czy przy wymianie coś tam jeszcze trzeba ogarnąć ?.

 

Z góry dzięki.

 

image.thumb.png.a11137137691e4f8088f54274b95f937.png

Tylko uszczelniacz możesz wymienic. I przy okazji demontażu walu przedniego sprawdzic jego krzyżaki.

Link to comment
Share on other sites

taki mam plan.

A warto wkładać krzyżaki z opcja smarowania czy jest to przereklamowane.

Masz jakaś dobra firmę (do krzyżaka ) do polecenia  (wiem temat rzeka jak z każdą częścią) 

zdjęcie poglądowe.

image.thumb.png.3b2a8d16aa569dc63d3d97992ae79f55.png

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, legion napisał:

taki mam plan.

A warto wkładać krzyżaki z opcja smarowania czy jest to przereklamowane.

Masz jakaś dobra firmę (do krzyżaka ) do polecenia  (wiem temat rzeka jak z każdą częścią) 

zdjęcie poglądowe.

image.thumb.png.3b2a8d16aa569dc63d3d97992ae79f55.png

Pewnie ze warto pod warunkiem że chociaż raz do roku będziesz ten smar tam uzupełniał. GKN jest dobra firma robia przeguby . najlepsze byłyby oryginalne chociaż cena 600za sztuke raczej mija się ze zdrowym rozsądkiem. Zamontujesz co będzie dostępne i przy normalnym użytkowaniu kilka lat pojeździ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...