Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Flansza Reduktora Cieknie / Poci się


legion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Jak auto mi stoi przez pare dni to widzę na flanszy reduktora kropelkę oleju. Jak auto jeździ co dzień to nie ma. Widać na wszystkim w okolicy ze jest delikatne zasmarkane olejem (ale nie aż tak aby była uwalone). 

Zastanawiam się czy wymiana to czy problem .

Ktoś robił i może podpowiedzieć.

Czy do zdjęcia / włożenie nowej potrzebny jest jakiś ściągacz czy da się to wykonać delikatnie śrubokrętem.

Zakładam ze potrzeba spuścić olej przed i zalać po - jaki olej polecacie zalać po operacji.

 

Pozdrawiam.

Rafał.

Edytowane przez legion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2024 o 09:35, legion napisał:

Cześć

Jak auto mi stoi przez pare dni to widzę na flanszy reduktora kropelkę oleju. Jak auto jeździ co dzień to nie ma. Widać na wszystkim w okolicy ze jest delikatne zasmarkane olejem (ale nie aż tak aby była uwalone). 

Zastanawiam się czy wymiana to czy problem .

Ktoś robił i może podpowiedzieć.

Czy do zdjęcia / włożenie nowej potrzebny jest jakiś ściągacz czy da się to wykonać delikatnie śrubokrętem.

Zakładam ze potrzeba spuścić olej przed i zalać po - jaki olej polecacie zalać po operacji.

 

Pozdrawiam.

Rafał.

A poci się przy wyjściu na wal tylny czy na wal przedni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, legion napisał:

Na wał przedni.

To olej do spuszczenia. Potem odkręcenie flanszy. Demontaz uszczelniacza można delikatnie śrubokrętem. Olej zalecany przez producenta. Nie pamiętam dokładnie ale tam chyba atf dextron III w ilości 2 litrow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam ze ten uszczelniacz tez powinienem wymienić ?

Czy to będzie 32140M(flansza) i 32133X(uszczelniacz o którym piszesz).

Czy przy wymianie coś tam jeszcze trzeba ogarnąć ?.

 

Z góry dzięki.

 

image.thumb.png.a11137137691e4f8088f54274b95f937.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, legion napisał:

Zakładam ze ten uszczelniacz tez powinienem wymienić ?

Czy to będzie 32140M(flansza) i 32133X(uszczelniacz o którym piszesz).

Czy przy wymianie coś tam jeszcze trzeba ogarnąć ?.

 

Z góry dzięki.

 

image.thumb.png.a11137137691e4f8088f54274b95f937.png

Tylko uszczelniacz możesz wymienic. I przy okazji demontażu walu przedniego sprawdzic jego krzyżaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki mam plan.

A warto wkładać krzyżaki z opcja smarowania czy jest to przereklamowane.

Masz jakaś dobra firmę (do krzyżaka ) do polecenia  (wiem temat rzeka jak z każdą częścią) 

zdjęcie poglądowe.

image.thumb.png.3b2a8d16aa569dc63d3d97992ae79f55.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, legion napisał:

taki mam plan.

A warto wkładać krzyżaki z opcja smarowania czy jest to przereklamowane.

Masz jakaś dobra firmę (do krzyżaka ) do polecenia  (wiem temat rzeka jak z każdą częścią) 

zdjęcie poglądowe.

image.thumb.png.3b2a8d16aa569dc63d3d97992ae79f55.png

Pewnie ze warto pod warunkiem że chociaż raz do roku będziesz ten smar tam uzupełniał. GKN jest dobra firma robia przeguby . najlepsze byłyby oryginalne chociaż cena 600za sztuke raczej mija się ze zdrowym rozsądkiem. Zamontujesz co będzie dostępne i przy normalnym użytkowaniu kilka lat pojeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...