seta21 Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Hej, bardzo irytować zaczęły mnie coraz liczniejsze i większe rysy / plamy na wyświetlaczu nawigacji, które nie są możliwe do usunięcia, wypolerowania. Macie podobny problem? Czy to idzie pod gwarancję? Fotka poglądowa z forum Nissan UK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca zgłaszaj to na gwarancji, niech wymienią ekran. Też widziałem te zdjęcia na fb i ktoś pisał, że wymienili mu ekran, bo okazało się że brakowało na nim jakiejś fabrycznej warstwy ochronnej. Używasz jakiejś chemii do czyszczenia tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca wygląda jak by ekran był nie szczelny i podeszła wilgoć jak długo to już masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Oby ci nie napisali jak z butami. Że niewłaściwie użytkujesz.Ja miałem pdprysk na klawiszu . To mi napisali ze źle myje . Ciekawe że myłem tylko jeden klawisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabuss Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Myśmy z żoną długo zastanawialiśmy się jak właśnie ogarnąć temat "upalcowania" tego wyświetlacza i natrafiliśmy na fejsie na sklep który daje taką specjalną folię i miał bardzo dużo fajnych opinii https://smartspot.com.pl/folie-do-aut/1067645501-folia-matowa-grizz-do-nissan-qashqai-3-123-20212024-5904063586066.html Folia pasuje idealnie,co prawda wyświetlacz trochę ściemniał ale i tak jest przepaść między fabryką a tą folią. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Ja kupiłem na Ali za 30 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seta21 Opublikowano 12 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca hej. Pojawiało się stopniowo od kilku miesięcy. Ekran czyszczony jest wyłącznie na sucho specjalną ściereczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baju123 Opublikowano 14 Marca Udostępnij Opublikowano 14 Marca W dniu 12.03.2024 o 10:52, seta21 napisał: Pojawiało się stopniowo od kilku miesięcy. No to okres jesienno zimowy tak jak pisałem tylko przypuszczam jak by się ekran rozwarstwił i wilgoć wdarła gdzieś puściły uszczelki i kleje ; tak jak maro_t pisał na gwarancji ci wymienią no problem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulik76 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia W dniu 7.03.2024 o 13:32, Brzyk napisał: Ja kupiłem na Ali za 30 zł. Też na ekran 12,3''? Jak jesteś zadowolony to wrzuć proszę linka z tą ofertą na Ali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia (edytowane) jest tego trochę. W sumie wziąłem pierwszy lepszy. Spód jest ok 1-2 mm dłuższy z jednej strony. ale nie widać. Ja miałem z tego sklepu....https://pl.aliexpress.com/item/1005005610603148.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.28.10981c24YMKuTG&gatewayAdapt=glo2pol będę kupował jeszcze do yariski Cytat Edytowane 8 Kwietnia przez Brzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seta21 Opublikowano 10 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca Serwis YAMA w Toruniu skierował zapytanie do centrali w sprawie tych plam. Dziś dostałem odpowiedź pozytywną. Będzie wymiana wyświetlacza. Brawo chłopaki z YAMA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca ZaWsze mówię że wszystko zależy od chęci pomocy pracownika, jak opiszę sprawę w zleceniu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 10 Czerwca Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2 godziny temu, seta21 napisał: Serwis YAMA w Toruniu skierował zapytanie do centrali w sprawie tych plam. Dziś dostałem odpowiedź pozytywną. Będzie wymiana wyświetlacza. Brawo chłopaki z YAMA! dobrze że wymienią na gwarancji, ale nie ma co robić z tego takiego pozytywu. To nie jest żadna łaska, zapłaciłeś za tę gwarancję. Raczej można być niezadowolonym, że takie rzeczy się psują w nowym aucie. Miałem już kilka aut od nowości, różne naprawy gwarancyjne i nawet by mi do głowy nie przyszło, że takie coś by mogło nie być zrobione na gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.