andrew831993 Posted March 12, 2024 Share Posted March 12, 2024 Witam mam pytanie odbosnie pompki paliwa ktora znajduje sie przy baku w moim nissanie. Wymienilem na zamiennik z allegro. To juz drugi pierwszy działał dosc glosno ale wyłaczał sie w miedzyczasie. Jako ze wysiadł wymienilem na inny rownież zamiennik. Ten chodzi cicho ale przy prawie pełnym baku nie wyłacza sie. Gdzie szukac przyczyny pompka zamontowana prawidlowo elektryka rownież kabelki polutowane. Plywak sprawdzony zlacza tez. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkowal Posted March 13, 2024 Share Posted March 13, 2024 A czy możesz napisać co teraz zamontowałeś. Bo ja także mam już zamiennik, którego głośna praca mnie powala. Przymierzam się do poszukania czegoś cichszego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew831993 Posted March 13, 2024 Author Share Posted March 13, 2024 Witam wczesniej byla zalozona taka z prostymi przylaczami ta chodzila glosno ale siadła. Wylaczala sie i zalaczala normalnie. Potem zalozylem ta czarna z zagietymi przylaczami ta chodzi zdecydowanie ciszej ale chodzi caly czas. Pompuje przelew robi ale nie wylacza sie i nie zalacza jak poprzednia obawiam sie czy sie nie zajedzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gkowal Posted March 14, 2024 Share Posted March 14, 2024 No to ja mam chyba tą drugą, tą czarną i jest strasznie głośna. Niby dedykowana do X-traila T30, ale mocowania w żaden sposób nie pasują. Co do włączania i wyłączania pompy to o ile pamiętam steruje tym jeden z pływaków w baku. Gdy jest pełny bak to pompa chyba nie powinna działać. Powinna się włączyć od pewnego poziomu paliwa w baku Opis działania pompy masz w poniższym linku (od strony 1428) https://carmanuals2.com/nissan/x-trail-2006-emission-control-system-section-ec-52417 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrew831993 Posted March 16, 2024 Author Share Posted March 16, 2024 Bardzo dziekuje za linka bardzo pomocny z tego co wyczytalem wynika ze przy wlaczonym silniku zalacza sie i przelewa mimo ze jest bak pelny dopiero sie wylacza jak w baku z ktorego pobiera paliwo plywak opadnie do jakiegos poziomu i wylacza i silnik pobiera paliwo z czesci glownej. Co prawda zweryfikowac bede mogł jak plywak opadnie a wskazowka paliwa spadnie za polowe. Bardzo dziekuje za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.