Gość Rado Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Witam. Po wymianie sprzegla na nowe (NKK) pojawil sie nastepujacy problem: Podczas wciskania sprzegla cos chrobocze i rzęzi. Występuje to tylko podczas jazdy i trwa tylko chwilę do momentu wcisniecia pedalu do konca. Czyli jak startuję i wrzucam "1" to jest ok ale potem 2,3,4,5 chrobocze. Natomiast jak zatrzymam sie i wrzucam na luz to jest cisza. Zrobilem tez taki eksperyment, że podczas jazdy wrzucilem na luz i nasiskam i puszczam kilka razy sprzeglo i tez cos chrobole czy lekko stuka. Gdy puszcze sprzeglo i jadę to wszystko cicho i dobrze. Fachmani co montowali sprzeglo mowia, ze musi się uleżeć. Czy ktoś mial coś podobnego ?? Pozdrawiam. RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 witam a co wymieniłeś -tarcze docisk i łożysko czy samą tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rado Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Kompleten sprzegło wymienilem. (Docisk, Tarcza, łożysko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 witam kiedyś miałem podobny objaw i wałek od sprzęgła był skrzywiony :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rado Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 A gdzie jest ten wałek ? Na starym sprzęgle było wszystko OK oprócz ślizgania, po wymianie na nowe dopiero w/w objawy sie pojawily. Czy jest możliwe, że podczas wymiany fachmani coś zrypali ? RZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baragnes Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Witam serdecznie. Miałem taki sam problem. Przyczyną było nieoryginalne sprzęgło. Tarcza sprzęgła miała za duży luz na wałku i sobie chrobotała. Założyłem oryginał i problem zniknął. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Witam Rado, mam ten sam problem z lekkim chrobotaniem. Też kupiłem NKK tarczę i docisk, łozysko JC. Widać coś mamy wspólnego. Wydaje mi się, że w miarę przebiegu to chrobotanie się trochę zmniejsza. Chrobot występuje tylko w momencie wciskania sprzęgła, jeżeli trzymam dalej wciśnięte to już nie chrobocze. Poprzednie sprzęgło wyjęte z auta było Valeo-Nissan i nie chrobotało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 mam u siebie dokładnie taki sam zestaw czyli tarcza i docisk NKK, a łożysko JC i przy wciskaniu sprzęgła przez jakiś tydzień po wymianie coś chrobotało mechanicy twierdzili ze musi się to ułożyć wszystko i chyba mieli racje bo już jest ok a trochę km przejechane od siebie mogę dodać ze jeżeli ma ktoś wybór to niech nie bierze łożyska JC a niestety u nich w katalogu tylko takie występuje do diesla :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 15 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2007 dobrze wiedzieć - zresztą na spocie mówiłeś - więc jakby co będę szukał innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elraf Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 a ile kosztowała zupełna wymiana sprzęgła w Sunnym 2,0 D razem z robocizną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.