Gość danieloss Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Witam Szybciutkie pytanko czy mieliście w swoim samochodzie takie cos jak silnik jest ciepły przy odpaleniu go ponownie obroty rosną poczym spadają prawie do zera i rosną. tzn. jest taki moment jakby miał zgasnać i obroty ponownie wracaja do normy. Co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 1. sprawdzic ustawienie obrotow w ASO powinny byc ustawione na ok 700 2. moze przepustnica...? do przeczyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 przyczyna moze byc silniczek krokowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 1. przeczyścić przepustnicę, jak nie pomoże - 2. podłączyć do kompa To już nudne ale stawiam na przepływkę :cry: Ile przebiegu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 To już nudne ale stawiam na przepływkę :cry: Ile przebiegu :?: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danieloss Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Przebie 66 tyś. Mam jeszcze gwarancje czy to coś pomoże :?: Objaw ten pojawia się ale nie zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 no to musisz meczyc serwis do oporu az ci to zrobia i nie ma co czekac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Przebie 66 tyś. Mam jeszcze gwarancje czy to coś pomoże :?: Objaw ten pojawia się ale nie zawsze. ja ostatnio podczas wizyty w ASO takze powiedzialem ze cos takiego mam, zdarzalo sie to tylko czasami ale wyczytalem tu na forum ze ktos cos takiego mial zglosil i teraz jest git.. no wiec zglosilem przeciscili przepustnice, ustawili obroty i nie ma takze szybko do ASO! - poki jest gwarancja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danieloss Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 raVonline byłeś w ASO jak był ten objaw czy powiedziałeś że coś takiego wystepuje ??? bo wiesz jak czegoś ASO nie widzi bądź nie wie to mówi że wszystko jest ok! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 powiedzialem ze czasami przy odpaleniu obroty momentalnie spadaja prawie do zera po czym szybko sie podnoszą... kiedys tak nie bylo... ustawili obroty (dostalem wydruk z kompa) no i niby przeciscili delikatnie przybrudzoną przepustnice mam ten model almery co Ty - przebieg 80kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 To czyszczenie przepustnicy robibli mi kilkakrotnie, po gwarancji powiedzieli ze krokowy a moze przeplywomierz a moze potencjometr przy przepustnicy a moze jeszcze cos. Wymusilem zmiane krokowego na gwarancji - nic nie dalo. Moze cos takiego jak zawor PCV ale moze ktos powie gdzie on jest w N16? Jak sie zrobi cieplo to sprobuje z czyszczenim przeplywomierza i tego PCV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 i jak wiadomo juz co bylo tego przyczyną?!? bo mi ostatnio znowu pojawia sie ten sam problem po odpaleniu obroty spadaja prawie do zera - raz nawet zgasl :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 11 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2006 bo mi ostatnio znowu pojawia sie ten sam problempo odpaleniu obroty spadaja prawie do zera - raz nawet zgasl :/ Ale ostatnio tzn jak miales wlaczony nawiew, oswietlenie, radio, klime? - przy takich temperaturach jak raz zapomnialem powylaczac to faktycznie odpalil do okolo 1100obrotow, pozniej spadl do zera i zgasl. Po wylaczeniu zbednych bajerow przy odpalaniu jest ok. Przy normalnej (dodatniej temperaturze) bylo ok. Tylko ze ja nie mam 80kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 moze będzie to głupie co powiem, ale elektronika jest wrazliwa na zmiany napięcia - aku jest w zimie sprawny w 30 % - po odpaleniu dozstaje doladowanie z alternatora i po chwili napięcie sie podnosi - a komp w tym czasie dostaje pierdolca. Wiem to ponieważ czasem odpalam moją stara P10 kę od aku almy (kable) - jak podłaczę kable obroty w almie wariują dopóki nie rozepne z powrotem akumulatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 LEMUR - az tak dobrze to nie ma ) oczywiscie ze nie odpalam auta na klimie, światłach itp )) a przy okazji nie mow ze 80kkm to duzo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 moze będzie to głupie co powiem, ale elektronika jest wrazliwa na zmiany napięcia - aku jest w zimie sprawny w 30 % - po odpaleniu dozstaje doladowanie z alternatora i po chwili napięcie sie podnosi - a komp w tym czasie dostaje pierdolca. Wiem to ponieważ czasem odpalam moją stara P10 kę od aku almy (kable) - jak podłaczę kable obroty w almie wariują dopóki nie rozepne z powrotem akumulatorów. wlasnie caly czas mysle o akumulatorze bo po nocy przy -10st nie odepala za pierwszym razem akumulator od nowosci 3lata w sumie Tweoja teoria by się zgadzała! czy moze ktoś to potwierdzić?? dodam ze spadek obrotow po odpaleniu wystepuje raczej przy cieplym silniku po nocy tego objawu nie ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 a przy okazji nie mow ze 80kkm to duzo 8) Nie tak nalezalo to odczytac... ale niewazne! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 i jak wiadomo juz co bylo tego przyczyną?!? bo mi ostatnio znowu pojawia sie ten sam problem po odpaleniu obroty spadaja prawie do zera - raz nawet zgasl :/ Nadal nikt nic nie wie, cos z tego: silnik krokowy, przeplywomierz. U mnie obecnie jak stoje na cieplym silniku na jalowym to regularnie co jakies 30 sek obroty spadaja do 300/min. Jak to trafi na zakrecie to gasnie. Jak go na luzie przygazuje do 4000 to ZAWSZE pad do 0. Przyjazd z trasy (6.5l/100 pred 130km/h) pierwszy luz to zawsze pad do 0/min Po wejsciu na luz jak zdaze podgazowac to jak obroty ustalaja sie na 850/min. Maniana jednym slowem. Moze to ten PCV, tylko gdzieon jest w Almie 2001 benz 1.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 u mnie na jalowym obroty są ok... są stałe klopot jest tylko zaraz po odpaleniu i to nie po nocy tylko po ponownym odpaleniu w miare cieplego silnika ale to i tak nie zawsze... loteria 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 No cholercia, dopadlo i mnie od wczoraj. Odpalajac zimny - po nocy - ladnie wchodzi na okolo 1100 (ssanie) pozniej spadaja obroty do 750-800, ale jak odpalam rozgrzana to czasami spada do zera i albo wskoczy, albo zgasnie. W poniedzialek jade do ASO (tam obstawiali czyszczenie przepustnicy - maja podobno jakias liste) jezeli moj VIN sie lapie* - bedzie free, jezeli nie - platna usluga pomimo gwarancji. Zobaczymy czy pomoze czyszczenie, dam znac w poniedzialek wieczorem. *) czyzby kolejna bug-list? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 LEMUR, no to witam w klubie... mam dokladnie te same objawy co TY - daj znac co i jak - ciekawe ile kosztuje czyszczenie w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 23 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2006 ciekawe ile kosztuje czyszczenie w ASO To juz Ci moge na to pytanie odpowiedziec - roznie! co mnie nie dziwi W jednym 50zl, w drugim 90zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 No dobra tylko ktoredy ten syf do przepustnicy sie dostaje, dlaczego do 30000 sie nie dostawal, a potem sie dostawal. [ Dodano: Pią 24 Lut, 2006 ] To czyszczenie przepustnicy robibli mi kilkakrotnie, po gwarancji powiedzieli ze krokowy a moze przeplywomierz a moze potencjometr przy przepustnicy a moze jeszcze cos.Wymusilem zmiane krokowego na gwarancji - nic nie dalo. Moze cos takiego jak zawor PCV ale moze ktos powie gdzie on jest w N16? Jak sie zrobi cieplo to sprobuje z czyszczenim przeplywomierza i tego PCV. Dolaczam zdjecie i prosze o wskazanie miejsca pobytu PCV. http://img295.imageshack.us/img295/3049/14646959fr.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 mi w aso niby w listopadzie przeczyscili przepustnice za free, rzeczywiscie po tym problem ustal ale tylko na jakies miesiac potem od stycznia zaczelo sie to znowu pojawiac.. takze wlasnie nie wiem czy to czysczenie cos da.. czekam na relacje LEMUR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 heh większość ma to samo, w poniedziałek podjadę do ASO na Puławskiej ciekawe ile tam krzykną, jak byłem na przeglądzie pzredzimowym to powiedzieli że do regulacji silnik wolnych obrotów, ciekawe, ciekawe ile wezmą za regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.