Gość krzys2 Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 mi w aso niby w listopadzie przeczyscili przepustnice za free, rzeczywiscie po tym problem ustal ale tylko na jakies miesiac potem od stycznia zaczelo sie to znowu pojawiac.. takze wlasnie nie wiem czy to czysczenie cos da.. czekam na relacje LEMUR Mi na gwarancji czyscili jeszcze potem 5 razy, dlatego pytam skad to sie tam zbiera? Oczywiscie czyszczenie pomaga na 2 tygodznie i dalej to samo. Coobcio poradzil mi abym srubka z czerona kropka podregulowal smaobroty. zobacze jak zrobi sie cieplej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ok, no to bylem. Narazie pomogla regulacja obrotow - podpieli komputerek, cosik podzialali i... dziala OK. Powiem co i jak po dluzszej eksploatacji kilometrazowej, czyli mysle ze w niedziele/poniedzialek - do tego czasu przejade jakies 2-3kkm Cena? Za dziekuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ale czyscili ci przepustnice? czy tylko regulacja obrotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Napisalem, ze narazie pomogla regulacja obrotow - czyli nie czyscili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ciekawe... na ile to pomoze - chyba sam sie wybiore do ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ciekawe... na ile to pomoze No napewno przypomne sie i tu i w ASO jak tylko cos sie znowu 'obnizy do zera' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik1983 Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja mam almerę N15 1.4S która ma ponad 200tysięcy,co prawda jest już po planowaniu głowicy,bo niestety były przedmuchy.W tej chwili oprucz posypania sie progów z uwagi że była stukana i nie jestem pierwszym właścicielem to prawie nic niedolega.Chociaż uważam że mogło być lepiej,też coś mam z tymi obrotami,ale niespadają do zera tylko około 400,a póżniej podnoszą sie do ok.750.Uważam osobiście że to troche za mało bo dopiero przy 850 samochód przestaje mieć delikatne drgawki. Na a pozatym po regulacji komputerowej wydaje mi sie że złapał jakiegoś muła,bo do 3000obrotów niema przyspieszenia,byłem u serwisanta ponownie-przejechał sie i powiedział że to jest taki silnik,że ma odejście dopiero po 3 tyś.-ja nadal uważam że jest coś nietak.Morze ktoś miał takie doświadzenie i napisz jak sobie poradził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janeks13 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witam LEMUR gdzie jeździsz do ASO bo nie przypominam sobie żadnego klienta z 27.02.03 zapraszam do mnie do RYBNIKA do MAD MOBILU wyczyścimy CI ta przepustnice i będzie git ps. co do filtra PCV -występował w N15 w obudowie filtra powietrza (taki malutki filterek ) w N16 jest pod pokrywa zaworów filtr PCV jest odpowiedzialny za łapanie całego syfu z odmy silnika ( odpowietrzenie silnika układu korbowego) w N15 jest w bardzo dobrym miejcu i spełnia swoie zadanie a w N16 jest za przepustnicą (pod pokrywa zaworów) i cały ten syf idzie na przepustnice dla tego występuje ten problem :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys2 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witamwyczyścimy CI ta przepustnice i będzie git ...... ps. co do filtra PCV w N16 jest pod pokrywa zaworów filtr PCV jest odpowiedzialny za łapanie całego syfu z odmy silnika ( odpowietrzenie silnika układu korbowego) w N15 jest w bardzo dobrym miejcu i spełnia swoie zadanie a w N16 jest za przepustnicą (pod pokrywa zaworów) i cały ten syf idzie na przepustnice dla tego występuje ten problem :twisted: Jak jest za przepustnica to jakim cudem ten syf do niej sie dostaje? Czy mozesz to PCV wskazac mniej wiecej na tym zdjeciu? http://fileshare.allohost.fastom.info/uploads/207b5bf644.jpg Drugie pytanie: jak samemu zdemontowac przepustnice? i ja wyczyscic? Trzecie: Co to za wezyk gumowy co wychodzi z pokrywy glowicy silnika i laczy sie z kanalem dolotowym (harmonijka). Mi w pewnym ASO tlumaczyli ze to jest ten PCV. Dzieki. PS Moge zamiescic zdjecie przyblizenia przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 ja juz mam sposob na te obroty. Wlaczam silnik i zostawiam go na 10minut, wtedy chodzi ładnie i obrociki trzymają na ok900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janeks13 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 sory mała poprawka ten węzyk właśnie to jest odma silnika i ona jest przed przepustnicą a co do przepustnicy to masz ja zamocowana na 4 śrubach i masz ja w reku tylko ze ty masz starą przepustnice jeszcze i ona ma tam kanały z płynem chłodniczym ,(te wąskie wężyki) jak ją wyjmiesz to bys musiał załozyc nowe uszczelki. zrób tak -zdejmi przewód z dolotu (ten najgróbszy) -weź rozpuszczalnik (NITRO0 i czysta szmatke -wyczyść przepustnice od środka prze i za( odchyl ja tak jak byś gaz dodawał) -poskładaj spowrotem przewód -odpal i zostaw na wolnych obrotach aż sie przepustnica nauczy wolnych obrotów tak na około 10 min. I POWINNO BYC OK> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 sory mała poprawkaten węzyk właśnie to jest odma silnika i ona jest przed przepustnicą a co do przepustnicy to masz ja zamocowana na 4 śrubach i masz ja w reku tylko ze ty masz starą przepustnice jeszcze i ona ma tam kanały z płynem chłodniczym ,(te wąskie wężyki) jak ją wyjmiesz to bys musiał załozyc nowe uszczelki. zrób tak -zdejmi przewód z dolotu (ten najgróbszy) -weź rozpuszczalnik (NITRO0 i czysta szmatke -wyczyść przepustnice od środka prze i za( odchyl ja tak jak byś gaz dodawał) -poskładaj spowrotem przewód -odpal i zostaw na wolnych obrotach aż sie przepustnica nauczy wolnych obrotów tak na około 10 min. I POWINNO BYC OK> hm myslalem ze te cienkie wezyki to jakies podcsinienia! a ogrzewanie kolektorka to w wielu furach istnieje. widze ze pracujesz w serwisie powiedz mi czemu te silniki 1.5 zawsze sa taka zardzewiale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janeks13 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 nie ma żadnych wycieków i te typy tak maja że sa suche i wtym momencie jak silnik jest nagrzany i przychodzi nagłe schłodzeni ( np. kałuza z wodą ) to następuje korozja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tost30 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 A czy przypadkiem przyczyną spadania obrotów nie bedzie Silniczek krokowy ??????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 nie ma żadnych wycieków i te typy tak maja że sa suche i wtym momencie jak silnik jest nagrzany i przychodzi nagłe schłodzeni ( np. kałuza z wodą ) to następuje korozja w sprawie cienkich wezykow. te weze laczace sie na gorze przepustnicy to na 100% sa od podcisnienia. po dlugiej trasie nie sa cieple i nie ida od ukl chlodzenia a wytlumaczenie korozji do mnie nie przemawia mialem inne fury z suchymi silnikami i zaden tak nie rdzewial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janeks13 Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 w sprawie cienkich wezykow. te weze laczace sie na gorze przepustnicy to na 100% sa od podcisnienia. po dlugiej trasie nie sa cieple i nie ida od ukl chlodzenia a wytlumaczenie korozji do mnie nie przemawia mialem inne fury z suchymi silnikami i zaden tak nie rdzewial. co do tych węzyków na samej górze to oczywiscie one sa od podciśnienia ale jak zdejmniesz przewód ten co idzie z filtra powietrza to zobaczysz co wchodzi do przepustnicy od dołu a co do korozji to masz takie prawo pozdrawiam :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Witam LEMUR gdzie jeździsz do ASO bo nie przypominam sobie żadnego klienta z 27.02.03 Jezeli Pan jest tym Jankiem z Obslugi Klienta to Pana akurat wtedy nie bylo, byl kolega... zamiast czyszczenia przepustnicy - jak napisalem wczesniej - zaproponowal regulacje obrotow (z racji niewielkiego przebiegu samochodu). Narazie dziala. ps. prosze spojrzec sobie na tablice przyjec, 27.02 godzina 18.30 (n16) - tzw pamiec zewnetrzna ps2. bede pamietal, ze tak ochoczo zapraszacie Panstwo klubowiczow :-) Moze by nawiazac jakas wieksza wspolprace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raVonline Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 u mnie ustawienie obrotow nic nie dalo za podpiecie do kompa i czyszczenie przepustnicy w ASO Kraków 150zl po tym zabiegu okazalo sie ze to przeplywomierz - 220zl wymiana teraz jest git auto mam 3mce po gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 przepływomierz i wszystko jasne. U mnie podniesienie obrotow o 100 pomoglo (na razie). ZObaczymy co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dendrolog Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Witam, od miesiaca zaobserwowalem nastepujacy objaw. Moja almerka zaczela wiecej palic ale tlumacze to krotkimi odcinkami drogi, ktore nia przebywam. Ale zauwazylem rowniez ze po zabawie silnikiem na wyzszych obrotach ( a na te ciezko ja wkrecic bo do 3 tys. czuc jej opornosc, dopiero powyzej zaczyna sie krecic) i wysprzegleniu obroty spadaja do jakis 400 obrotow a nastepnie rosna do 800-850. Dodam ze nie gasnie na wolnych obrotach i ze nie ma najmniejszych problemow z odpalaniem. Moze ktos sie podzielic swoimi doswiadczeniami???Z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.