aquariusmax Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) 17 kwietnia 2024 prezentacja modelu J12 po liftingu. https://autogaleria.pl/nissan-qashqai-lifting-2024-zwiastun Edytowane 9 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambos8 Opublikowano 11 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia Wygląda na to, że największa zmiana to lampy przednie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 11 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia (edytowane) Lampy przednie dwuczęściowe, nowe ikonki w multimediach, nowy kształt tylnego zderzaka, szersze dolne listwy drzwi. Edytowane 11 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 17 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia (edytowane) Garść nowych informacji po premierze:https://moto.infor.pl/wiadomosci/premiery-i-zapowiedzi/6584086,nissan-qashqai-2024-lifting-japonskiego-hitu-sprzedazy-stawia-na-nowo.html - nowy grill z ukośnymi, schodkowymi światłami dziennymi i lakierowaną dolną cześcią zderzaka - przezroczyste klosze lamp z tyłu z dynamicznymi kierunkowskazami (wspólne z postojowymi) - lakierowane listwy nadkoli (N-Design) - dodatkowe listwy ozdobne u dołu drzwi - oświetlenie ambientowe w środku w 64 kolorach do wyboru - wbudowany Android ze sklepem Google Play i Asystentem - wbudowana czarna skrzynka - 8 kamer dających obraz 3D - nowa wersja wyposażenie N-Design (więcej elelemntów lakierowanych - silniki stare 1.5 e-Power 187 KM i 1.3 lekka hybryda 138 KM i 155 KM Ja najbadziej oczekiwałem cen, ale ich na razie nie ma. Pewnie najpierw będą mocno rabatować model MY23 z produkcji 2024, a dopiero potem dadzą ceny na MY24. Czekamy na model EV w 2025 roku, wtedy silnik 1.3 może zniknąć. Edytowane 17 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambos8 Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Wg mnie nieudany design - bardziej mi sie podoba aktualne J12 - a te felgi paskudne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia A wg mnie luks. Co prawda chciałem tekne+ z niebieską tapicerką, ale z tą czarną alacantrą jak niegdyś w micrze n-sport chętnie wezmę. No i przód mi się dużo bardziej podoba niż obecny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OPM Opublikowano 18 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia Wiadomo kto co lubi. Przód ala Hyundai co jest dla mnie zdecydowanie na minus. Tył światła fajne ale dół zwalisty jak w Q7 co też jest brzydsze. Felgi można wymienić. Pływające kierunkowskazy to wiadomo premium Środek taki sam prawie. Dowiedzieliśmy się gdzie powinno być ambientowe oświetlenie deski rozdzielczej w naszych teknach Ogólnie FL raczej skromny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia Dla mnie trochę przypomina styl Lexusa/Toyoty, ale zmiana na plus. Ostatni była za bardzo "kobiecy" (sorki) zupełnie stracił swój charakter... teraz troszkę go odzyskał. J12 w ogóle do mnie nie trafił, jakbym miał wybrać na wygląd to J11FL albo J12Fl 18 godzin temu, OPM napisał: Pływające kierunkowskazy to wiadomo premium Raczej dla ludu od "das auto" itp Pływające kierunki jeszcze można przeżyć, ale taki sposób włączania świateł matrycowych w lepszych audi to disco-polo straszne. Ale co kto lubi i na co go stać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro_t Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 3 godziny temu, Smakor napisał: Dla mnie trochę przypomina styl Lexusa/Toyoty, ale zmiana na plus. Ostatni była za bardzo "kobiecy" (sorki) zupełnie stracił swój charakter... teraz troszkę go odzyskał. J12 w ogóle do mnie nie trafił, jakbym miał wybrać na wygląd to J11FL albo J12Fl Raczej dla ludu od "das auto" itp Pływające kierunki jeszcze można przeżyć, ale taki sposób włączania świateł matrycowych w lepszych audi to disco-polo straszne. Ale co kto lubi i na co go stać a dla mnie te pływające kierunkowskazy to jeden z najbardziej bezzensownych wynalazków współczesnej motoryzacji 2 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia Ile osób tyle opinii. Jak dla mnie od J11 coraz gorzej... 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilunia Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia (edytowane) 2 godziny temu, elsebo napisał: Ile osób tyle opinii. Jak dla mnie od J11 coraz gorzej... Ostatni porządny wyrób stajni Nissana to była Almerka N15 (1998). Może dlatego, że w tamtym czasie przypłynęła z Japonii i był to totalny "golec", więc nie miało się w niej co psuć. Nie miało toto nawet radia na pokładzie - trzeba było dokupić, ale głośniki w drzwiach były. O jakichś ABS-ach, etc. czy klimie można było tylko pomarzyć. Niech mi ktoś pokaże późniejsze wypusty Nissana w których jedynym elementem w który musiałem zainwestować w trakcie 16 letniej eksploatacji i 126 tysi przebiegu, była ... 1 żaróweczka W5W pozycyjnego z przodu. Nawet mechanicy nie chcieli uwierzyć, że siedziały w niej fabryczne klocki, tarcze i bębny. Już nie wspomnę, że blacha po 16 latach wyglądała jakby dopiero co opuściła fabrykę. A współczesne Francuzy z logo Nissana ? Edytowane 19 Kwietnia przez Bilunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 11 godzin temu, Bilunia napisał: A współczesne Francuzy z logo Nissana ? Wszystkie obecnie produkowane auta to "plastik-fantastic"... Dlatego nie jeżdżę autem dłużej niż 5 lat przy moich przebiegach 8 kkm rocznie są bezawaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia (edytowane) 4 godziny temu, Smakor napisał: Dlatego nie jeżdżę autem dłużej niż 5 lat przy moich przebiegach 8 kkm rocznie są bezawaryjne A choroby wieku dziecięcego? Musisz je przejść. No i podatek od nowości zapłacić. Na przykład, pomimo 6 lat produkcji silnika 1.3, nie potrafią poprawnie zasylikonować pokrywy zaworów, aby nie puszczała "soków" już od nowości. Albo dalej (po wersji beta silniku 1.2) są przedmuchy w silniku i ciśnienie forsuje najnowszą technologię uszczelnienia nowoczesnych silników na glut. I do tego hit, aby uszczelnić mały wyciek na górze pokrywy zaworów, trzeba w Nissanie m. in. odkręcić silnik ze skrzynią, opuścić go, przeciąć i wymienić pasek klinowy, wymienić 4 zestawy uszczelek w tym wału oraz ustawić zbieżność. Naprawdę długo myśleli, aby zrobić tak opłacalny w naprawie silnik i obarczyć wiele egzemplarzy tą przypadłością. PS.: Nissan przeciga i dalej męczy te spalinowce, bo EV nie mają problemów z wyciekami, ciśnieniami, zaworami, przedmuchami, nagarami, wypaleniami, szapraniami, olejami, lepkościami, filtrami, katalizatorami, czujnikami, sprzęgłami, dwumasą, odmami, wtryskami, turbinami, itd. I wtedy dużo mniej pracy będą miały serwisy, pośrednicy, sklepy, magazyny, kurierzy, nafciarze, a na powyższym najwięcej zarabiają. Dacia potrafiła niedawno wprowadzić silniki 1.6 i 1.2 bez turbiny oraz miekką hybrydę 48V oraz prawdziwą hybrydę. Edytowane 20 Kwietnia przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia Wszystko się nie zgadza, tylko nie takie EV jak w epower, super skomplikowany silnik spalinowy... Ale patrząc na to inaczej gdyby wszystko było EV wieleeeee ludzi straci pracę. To będą nasi znajomi, może rodzice, może rodzeństwo... Mercedes do hybrydy plugin wpakował dizla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 14 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca Jest nowy cennik wydany na Niemcy MY24. Podwyżka o jakieś 3 tys. EURO, jeśli dobrze liczę. Ze zmian widzę ekran 12,3 cala z Google PlayStore (dla Acenty 12,3 cala bez sklepu i tylko przewodowa łączność). Trochę asystentów rozwinęli, dane techniczne identyczne, no i ta nowa wersja N-DESIGN. Dalej tylko 3 lata podstawowej gwarancji (Mitsubishi daje pełne 5). https://germany-nissannews-com.translate.goog/de-DE/releases/an-der-algarve-unterwegs-im-neuen-nissan-qashqai?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl Nissan Qashqai Preisliste.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca (edytowane) Łagodny hybrydowy to świetnie określenie tej papierowej hybrydy Ale auto w końcu ładne. Jak będę zmieniał za 3-4 lata wezmę go pod uwagę na pewno. Edytowane 14 Czerwca przez Smakor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 14 Czerwca Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca (edytowane) Co do wyglądu, to wg mnie to samo. Więcej czarnych elemencików, trudnych do mycia, więcej piano i więcej ledów w lampach. Dla mnie niezauważalna zmiana, a pisali o sporej rewolucji. W przyszłym roku ma być elektryk i pełna hybryda (pozwalająca na jazdę kawałeczka tylko na prądzie), więc będzie większy wybór. Ja się znowu dałem złapać na awaryjnego spalinowca i ponownie problemy z olejem, płynem, wyciekami, rolkami, przedmuchami, chrobotaniem, lagiem, itd. I to w nowym Qashqai'u. PS: Ciekawe, czy ktokolwiek zauważył jakąkolwiek korzyść z tego mini akumulatorka li-ion? Edytowane 14 Czerwca przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 1 godzinę temu, aquariusmax napisał: Co do wyglądu, to wg mnie to samo. Więcej czarnych elemencików, trudnych do mycia, więcej piano i więcej ledów w lampach. Dla mnie niezauważalna zmiana, a pisali o sporej rewolucji. PS: Ciekawe, czy ktokolwiek zauważył jakąkolwiek korzyść z tego mini akumulatorka li-ion? No w mojej ocenie auto zrobiło się bardziej "męskie", obecny model jest strasznie kobiecy, taki gładki baranek - nie cierpię - ale kwestia gustu. Jeździłem kilkoma niby-hybrydami nic to nie daje. W Qashqaju nie odczułem tego w ogóle. Nawet handlowiec wydający mi samochód śmiał się z tego, że to pic na wodę fotomontaż. A ten silnik 158 w ogóle nie jedzie. Jeżdżę teraz hybrydą normalną z dużą baterią jak na hybrydę i to robi robotę. Nie dość, że jeździsz na samym prądzie (wyjazd z osiedla, po mieście), a potrafi na autostradzie przy 120 wyłączyć spalinówkę, to jeszcze jest mega responsywne auto bo każde wciśnięcie gazu odpala elektryka na maxa i spalinówka ma czas aby się odpalić albo wejść na obroty. W efekcie masz pełną moc w każdym momencie czy jedzie 10 km/h czy 90 I auto jest mega płynne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huling Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca @Smakor ja też w ogóle nie czuję tego dodatkowego silnika. Nissan pewnie twierdzi, że tak to zaprojektowano Wydaje mi się, że mój poprzedni j10 z silnikiem 2.0 140 km był bardziej żwawy. I w mieście tyle samo palił. A powiedz, jak jest u ciebie z jazdę w zimie. Ruszasz z parkingu na elektryku przy powiedzmy -5 sC rozpędzasz się do jakiejś prędkości i nagle włącza ci się zimny spalinowy silnik na pełnych obrotach? Czy przy niskich temperaturach samochód jakoś tego pilnuje, żeby rozgrzać silnik zanim się na niego przełączy? W normalnym samochodzie silnik ma trochę czasu żeby się trochę zagrzać i nasmarować przed jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 1 godzinę temu, huling napisał: @Smakor ja też w ogóle nie czuję tego dodatkowego silnika. Nissan pewnie twierdzi, że tak to zaprojektowano Wydaje mi się, że mój poprzedni j10 z silnikiem 2.0 140 km był bardziej żwawy. I w mieście tyle samo palił. A powiedz, jak jest u ciebie z jazdę w zimie. Ruszasz z parkingu na elektryku przy powiedzmy -5 sC rozpędzasz się do jakiejś prędkości i nagle włącza ci się zimny spalinowy silnik na pełnych obrotach? Czy przy niskich temperaturach samochód jakoś tego pilnuje, żeby rozgrzać silnik zanim się na niego przełączy? W normalnym samochodzie silnik ma trochę czasu żeby się trochę zagrzać i nasmarować przed jazdą. Napisze zimą Choć zwykle ruszam z ciepłego garażu. Obecnie zimne auto jak wyjeżdżam to jedzie na elektryku określony czas, ok minuty potem odpala się spalinówka i jakiś czas chodzi i nie gaśnie nawet jakby mogła. Wszystkie systemy auta działają (wentylacja, klima itp.) na prądzie więc być może spalinówka jest podgrzewana? Przy okazji innego słyszałem, że tak się dzieje. Silniki w hybrydach pewnie maja inne osprzęty pomontowane bo ona się czasami włączają i wyłączają co kilka sekund a w dodatku jest to tak fajnie dopracowane, że w ogóle tego nie czuć - mimo normalnego automatu a nie CVT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulik76 Opublikowano 18 Czerwca Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca Nowy Qashqai 2024 FL ma posiadać system multimedialny oparty o Androida. Zastanawiało mnie czy wcześniejsze wersje dostaną za jakiś czas aktualizację do Androida. Zadałem pytanie do importera i dostałem poniższą odpowiedź: Cytat Po konsultacji sprawy z Działem Informatycznym, informuję, że nie ma możliwości modernizacji jednostki głównej w pojeździe – pojazd został zaprojektowany i zbudowany do współpracy z konkretnym systemem i nie można go zmienić. Nie ma również informacji, czy w przyszłości taka aktualizacja ma się pojawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaroSz Opublikowano 27 Czerwca Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca (edytowane) Na niemieckiej stronie (nissan.de) pojawił się nowy model z cenami. Można sobie skonfigurować Co ciekawe, pod koniec konfiguracji istnieje możliwość dokupienia pakietu przeglądów ... u nas zabrali w zeszłym roku i nie wiadomo czy i kiedy się pojawią. Dla J12 przed liftingiem Niemcy też mają pakiety przeglądów. Ktoś nas tu dyma niemiłosiernie Edytowane 27 Czerwca przez JaroSz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 5 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca (edytowane) Ładny, nieładny? Edytowane 5 Lipca przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 5 Lipca Udostępnij Opublikowano 5 Lipca felgi takie sobie i nie bardzo te nadkola w kolorze nadwozia De gustibus non est disputandum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thekyle Opublikowano 5 Lipca Udostępnij Opublikowano 5 Lipca O jasny gwint, mydelniczka! Przód - ŁADNY. Nadkola i dolne listwy w kolorze nadwozia - LIPA. Felgi - DRAMAT. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.