Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Qashqai 2024 FL


aquariusmax
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

..jakby ktoś chciał sprowadzić takie auto z DE to zdaje się trzeba doliczyć VAT z 19% w DE do naszych 23% i jeszcze od tego plus akcyzę 3,1%. Nie wiem jakie rabaty można uzyskać w naszych salonach ale chyba poziom cen z Niemiec będzie trudny do uzyskania na te nowe modele. Pewnie przedlifty w takich cenach to może...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedlift w de , 158 automat 4x2 full opcja takumi + to 32500 euro netto - 138 tys brutto, z ceny katalogowej 43500 tys euro 

 

47 minut temu, elsebo napisał:

Nie, nieeeeeeeeeee.... No chyba, że mnie w realu jakoś zaskoczy... ale ten cieknący (tematy na forum) 1.3..... :( 

Tyle jest alternatywy w tej cenie na rynku...

A co powiesz o ludziach co kupuja mercedesa gla za 370 tys zl z tym samym silnikiem 1.3 ?

Edytowane przez vanice77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem cennika bo cena 370 tys wydaje mi się lekko przesadzona jak na GLA 1.3 No ale niech ci będzie.

Szaleństwo??? :D No cóż... to ich kasa, ich decyzje... Ja bym nie kupił GLA w takiej cenie i z tym silnikiem. 

Każdy wydaje kasę na co chce. Ja kosiarkom mówię nie. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jaj GLA zaczyna się od 190 a najdroższy z bzyczkiem kosztuje 245... Nie róbmy jaj z pogrzebu. Za 180-190 mam nowego tucsona  w sensownej wersji z torpedą pod maską...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesuje sie tematem i duzo czytam.

Jesli ktos szuka auta na 10 lat to aktualne mazdy 2.0 i 2,5 bez filtra gpf sa bezawaryjne a najgorsze to 1.2 piurteki w francuskich.

Co do 1.3 nisana/ mercedesa i jest montowany w innych markach jest lepszym wyborem od jakiegokolwiek 3 cylindry na rynku, więc generalnie 1.3 to nie najlepszy silnik ale sa gorsze.

Brat ma 1.5 kia procreed, bardzo fajne auto za taka kase ale juz 1.5 jest tylko 140 ps a nie jak wcześniej 160 ps do tego skrzynia szarpie i silnik ma czkawke na zimnym ,w aso mowia ze pewnie temat znany problemy z wtryskami kia.

Każdy ma jakis problem.

Rok temu jechalem paskiem z dsg, fajna skrzynia jak sie jezdzi emerycko ale kick down pod świateł to dramat, lag na 2 sec, zadne auto nie ma takiego laga, q3 zony tez ma taki ale jednak mniejszy.

Najszybsza skrzynia jaka testowalem i to na toze to bylo pdk porshe, cos pieknego.

Na porshe mnie nie stac.

Mam tez nissana juke 1.0 114 automat, niby skrzynia 2 sprzeglowa a dziala wolniej od mojej poprzedniej mazdy 6 z automatem hydrokinetycznym.

Generalnie kupujac auto zawsze trzeba isc na jakis kompromis.

Edytowane przez vanice77
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do nissana Qashqai po lifcie 

Alternatywy

Za 200 k w pl bym szykal mazdy cx30/ cx5, kia sportage po lifcie 2024 lub tuscon.

Formentor zaraz do wyciszenia ale koszt 13 tys zl w firmach w Wrocław lub warszawa i te sterowanie dotykowe.

Skoda sie nie wypowiadam bo dsg ma fatalny lag i auta z zewnątrz dla mnie dla emerytów.

Francuskie moze tak po dobrych rabatach ale tylko nie silnik piurtek 1.2 .

Audi a3/q3 w swojej cenie porazka, jakość kabiny i wyciszenie jak seat czy formentor a nie audi premium.

Bmw a1 full opcja identyczna jak nissan Qashqai lifting w de po rabatach to 55 tys euro vs nissan 34999 euro netto wiec duza doplata.

Bmw 2 tansze w de po rabatach tansze od bmw1 ale wygląd fatalny, kanciasty na rynek chinski.

Moze ktos sie skusi na auta z chin ale ja duzo mam trasy a chinskie maj slabe asystenci czy tempomaty adaptacyjne.

Co do nissana Qashqai po lifcie w de sa w dobrej cenie 3 letnie bezplatne przeglądy serwisowe, w pl ta opcja jest niedostępna.

 

 

Edytowane przez vanice77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze dodam moja opinie o lakierze.

Mazda 6 cienki ale gruby lakier odproski i ryski 

Kia stinger lakier gruby ale bardziej miekki od mazdy, bez odpryskow ale latwiej zrobic mini ryski widoczne pod slonce.

Arteon gruby lakier ale jakis eco, na forum ludzie tez narzekają, kupa ptaka wypalila trwaly slad na lakierze, w innych autach tego nie bylo.

Nissan juke lakier perla bialy, rewelacja, zero rysrk zero odpryskow, nie wiem jak nissan to robi ale tak powinno byc we wszystkich markach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazdy są fajnie wykończone, ładne i dopracowane tylko te silniki w  CX-5 jak i skrzynia automatyczna to z zeszłej epoki. Może trwałość spoko ale zero jazdy. Ja nie szukam auta "do śmierci". Musi wytrzymać max 5 lat a na tyle zwykle jest gwarancja (np w Tucsonie pełna). Przy mojej jeździe 10kkm rocznie to większość 5 lat wytrzyma bez awarii.

Pomijając, że właśnie CX-5 odchodzi także jak ktoś chce to szybko.

Co do lakieru to znajomek miał w 6 "zmieniany" bo odpadał od jazdy, czyli jego auto przy sprzedaży -50%...

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, vanice77 napisał:

Co do skrzyni  w juke 2023 dwusprzeglowy automat dziala wolniej od ten z mazdy.

 

Masz na myśli wersję 7DCT? Miałem taką w Xie nic tu nie działało wolno raczej...  I zmiana i redukcja przebiegała szybciutko. Teraz mam zwykłe automat i widać różnicę. Szczególnie przy redukcjach bardziej się mota i ociąga, ale na pewno nie to co w Mazdzie, gdzie trzeba wysłać podanie ze zdjęciem o zmianę biegu :) Mazda zdecydowanie dla ludzi  "spokojnych"...

Edytowane przez Smakor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem mazde 5 lat a teraz do miasta mam juke z tym 7 dct, szybka zmiana z r na d i mazda jedzie a nissan myśli i trzeba odczekac, to samo reakcja na kic down wolniej od mazdy.

Mam porównanie bo mazda zrobiłem 100 tys km a nissanem po miescie juz 15 tys km.

Nissan sprzedaje i wymieniam na juz zamówionego nissana Qashqai po lifcie.

Generalnie skrzynia w mazdzie i nissanie obie sa wolne ale np co z tego ze w tiroku, czy skodzie dsg dziala szybciej i szybciej zmienia biegi jak reakcja na kick down to dramat 1,5sec to dla mnie wieczność.

Zona ma q3 i dziala szybciej bo pewnie inne oprogramowanie skrzyni jak te w skodach czy wagach ale i tak mam irytacje jak szybko chce przyspieszyc, jest moc silnika ale skrzynia potrzebuje czasu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż nie mam takich odczuć. Być może skrzynia w Juke ma inny soft ze względu na słaby silnik. W X nie było takiego pojęcia jak czekanie. Poza jedną sytuacją z którą sobie nie radziła czyli toczysz się, ma zapięty 2 bieg a wciskasz gaz na tyle mocno że zamiast wrzucać 3 zrzuca na 1 - widać, że nie była na to gotowa ale to i tak trwa ułamek sekundy. Także złego słowa nie powiem. Aczkolwiek czas przełączania pomiędzy R a D nie ma dla mnie znaczenia to w ogóle nie jest brane pod uwagę w mojej ocenie. Nawet sam zwykle czekałem na N sekundę aby dać skrzyni się ogarnąć na spokojnie - dla jej komfortu życia :) Nie po to wymyślono DSG aby szybko parkować, NO RACZEJ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vanice77 chyba masz trochę tak jak ja. Mnie też większość automatów nie pasuje, bo albo jest jakiś lag, albo nerwowo redukuje przy lekkim wciśnięciu gazu, albo w 9 przypadkach na 10 zadziała ok a w dziesiątym takim samym zrobi coś innego. Do skrzyń automatycznych niestety trzeba trochę zmienić podejście. Nie oczekiwać że zadziała za każdym razem tak jak się samemu oczekuje, tylko pozwolić jej pracować i pogodzić się z tym, że nie wszystko jest tak jakbym chciał, za to nie muszę sam machać lewarkiem. Tak, dla mnie to też trudne, dlatego nigdy jakoś nie pałałem miłością do skrzyń automatycznych i w sumie nadal lubię jeździć manualem. Dlatego też między innymi spodobał mi się napęd ePower. Bo tam nic nie redukuje, nie ma żadnego laga, nie szarpie, nie działa raz tak a raz inaczej, tylko zawsze tak samo. Najwyżej sobie odpala i gasi spalinowca w tle a jedzie zawsze na elektryku który reaguje mega płynnie i przyjemnie.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko to kwestia upodobań. Jeżdżę automatem 7 rok z rzędu i nigdy nie zamienię go na manuala. Automat jakąkolwiek decyzję podejmię, idealną czy nie zawsze jest lepszą niż decyzja człowieka (w mojej ocenie), a na pewno bezpieczniejszą dla człowieka. Za bardzo zredukuje, nic się nie stanie, poczekasz 1,5s na redukcję nic się nie stanie, człowiek będzie dłużej się motał albo uparcie czekał aż nabierze pędu  na 4 alb 5. W skrzyni kluczowy jest soft. W X był bardzo intuicyjny, samym gazem można było powiedzieć skrzyni o co nam akurat chodzi. O eko, normalną jazdę czy przypał (z różnymi stopniami reakcji od 3 krpm do 5krpm). Jeździłem i CVT i zwykłym automatem i DCT, wszystkie są 100x lepsze od manuala. I skrzynie co do zasady nie szarpia :) Chyba, że są zepsute :) Optimum to hybryda i automat wtedy masz płynnie jak w elektryku. Wiele ludzi ma jakiś uraz do automatów, dużo o tym słyszeli nigdy nie jeździli, albo jeździli godzinę na jeździe  testowej albo 2 ni pożyczonym i skupiali się na tym że ktoś im coś zabrał :)

Takie moje zdanie - oczywiście każdy ma swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem o tym ePowrr, idealny do miasla lub na jakies drogi po za miejskie ale ja robie 50% autostrady szybkie w Niemczech i balem sie tego ze będzie wniesienie i bedzie wycie silnika aby wygenerować potrzebny prąd.

Gdyby nie te autostrady to pewnie bym kupil ePower.

Jak ktos raz na rok jedzie na wczasy autostrada to nic ale ja co miesiąc.

Generalnie fajne tez to ze 2 km mozna do sklepu podjechac na samym prądzie, niby 2 km to nic ale jednak cieszy.

 

Edytowane przez vanice77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś zrobić fotki tabliczkom z cenami, chyba, że ceny są dalej tajne.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ceny dalej tajne, ale ponoć 3000-5000 zł więcej niż przedlift. Cenniki będą gdzieś przed połową sierpnia lub może przed 10.

Screenshot_20240727-171512_Gallery.jpg

20240727_102553.jpg

 

Screenshot_20240727-171911_Video Player.jpg

Screenshot_20240727-171815_Video Player.jpg

20240727_105124.jpg

20240727_105121.jpg

20240727_102439.jpg

20240727_105128.jpg

 

Lece na wycenę Clio w przyszłym tygodniu, tak z ciekawości. Dozbieram coś jeszcze do końca roku, wezmę jakiś mały kredyt, poproszę o cynk na teknę+ z wyprzedaży rocznika i jak będzie trzeba to raty 24 x 0% w Nissanie. Taki mam plann. Myślałem wcześniej jeszcze, że jakieś niedobitki przedlifta lub używkę 2 letnią, ale jak zobaczyłem na żywo tego z zewnątrz i w środku to jednak wolę lifta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy lampy tylne są białe jak w Xtrail t32 przed liftem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Mnie bardziej  przypominają te z clio V po lifcie. Są takie przeźroczyste i jakby pod tym przeźroczystym były te elementy świecące. Nie wiem jak to opisać. W tamtym xtrail nie były tak gładkie i nie było takiego wyraźnego "odcięcia" tego co świeci.

Screenshot_20240727-214223_Video Player.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie cierpię takiego rozwiązania. Zwykle to wygląda jak wiejski tuning. Zwłaszcza z ciemnymi kolorami. Ale rzecz gustu. A pod spodem są choć ledy czy żarówki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypatrzyłem się dokładnie ale chyba wszystkie lampy tym razem to prawdziwy full led. Nie wiem jak podświetlanie tablic i wewnątrz, ale to trochę siara by była przy lampach led i ambiente by były żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, tomkek1912 napisał:

Nie przypatrzyłem się dokładnie ale chyba wszystkie lampy tym razem to prawdziwy full led. Nie wiem jak podświetlanie tablic i wewnątrz, ale to trochę siara by była przy lampach led i ambiente by były żarówki.

Nie takie rzeczy księgowi wymyślą... Ja w Tucsonie musiałem kupić zestaw LEDów od chińczyka i powymieniać bo siara...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No spoko. Fajne auto, w  porównaniu do tego niewypału wcześniej do kilometrowy postęp. Obejrzę chętnie na żywo  Szkoda, że nie ma normalnych silników jakichś mocnych. Środek ten tablet i gałka od biegów jak z toyoty ale ogólnie środek fajny jak to w QQ z klasą jak z premium. Ważne, że ma soczewki z przodu to przynajmniej dobrze świecą. To gówno do świecenia w Tucsonie to jakaś ledowa świeczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...