Gość adambek Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Nie wiem co sie dzieje, podczas jazdy zaczęła sie zapalac czerwona lamka usterki silnika samochód zaczął szarpać i tracił moc. W końcu przestał palić. Po chwili probowałem odpalić. Zapalił normalnie i na luzie jest wszystko jest ok. Przy wlączeniu biegu i nacisnięciu gazu od razu gaśnie. Byłem już w dwóch warsztatach. Przeprowadzona diagnostyka komputerowa nie wskazuje żadnych błędów. A moje P-10 1,6 16 V na pełnym wtrysku dalej nie jeżdzi. Czy ktoś może miał podobny przypadek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Może pompa paliwa wysiadła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambek Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Może pompa paliwa wysiadła? Pompa była sprawdzana i wszystko jest ok. . nie dodałem że mam gaz i na gazie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Rozumiem że przewody i aparat zapłonowy też? Rozwalonej obudowy filtra powietrza nie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambek Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Rozumiem że przewody i aparat zapłonowy też? Rozwalonej obudowy filtra powietrza nie masz? Zgadza się wszystko wygląda ok. Jeden z tych "magików" sugeruje uszczelkę po głowicą lub (oby nie!!!) pęknięta głowica. Tylko tak jak mówię na biegu jałowym jest wszystko ok. wchodzi w obroty, pracuje równo. Problem zaczyna się przy jeżdzie na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Hmm... może to zapchany katalizator? Bo on by miał równiez wpływ na oba rodzaje paliwa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambek Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Hmm... może to zapchany katalizator? Bo on by miał równiez wpływ na oba rodzaje paliwa... Jadę dzisiaj do warsztatu niech sprawdzą - oby to było tylko to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 jaki katalizator?! co Wy? skoro się zapala lampka check engine, to oznacza to, że ECU wykrywa jakiś błąd i przełącza się w tryb awaryjny (stąd szarpanie, itp?). błąd jaki ECU wykrywa, to uszkodzenie jakiegoś czujnika. należy zrobić diagnostykę, i będzie wiadomo co jest grane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lotnik Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Spróbuj zresetować kompa. Być może powstał jakiś błąd z którym komp nie moze sobie poradzić i ustawia w tryb awaryjny. Jezeli nie pomoże to faktycznie pasowałoby zrobić porządną diagnostykę. PZD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość holy Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 diagnostykę - polegającą na odpowiednim sprawdzeniu każdego czujnika z osobna. ewentualnie niestety komputer w ASO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adambek Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Uwaga Klubowicze, dzieki za wszystkie podpowiedzi i sugestie. Dotarłem wczoraj do trzeciego elektryka spod Warki. No i udało sie przyczyna wszystkich objawów były "skorodowane" przewody elektryczne gdzieś w okolicy filtra powietrza. Po naprawie i wymianie wszystko jest ok. A to że przy ruszaniu dławił sie to wynik jakiegoś przebica i włączania sie trybu awaryjnego silnika. Pozdrawiam wszystkich dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 czyli pierdoła:) no i OK ważne że już po sprawie:) a może to skorodowane przewody WN były Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.