Eloar Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Prośba o poradę. Mam awarię przegubu wewnętrznego ze strony lewej. Manszeta się musiała uszkodzić, wywaliło smar, a że odkryłem to po jakimś czasie, to zrobił się luz. Wymieniać sam przegub wewnętrzny, czy lepiej wywalić całą półoś i mieć spokój? jakieś opinie na temat producenta części BRV? Widzę od tego producenta prawą i lewą półoś w umiarkowanej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia Co do zasadności wymiany samej manszety czy całości bez sprawdzenia organoleptycznego cieżko jest powiedzieć. Wszystko zależy od stopnia degreadacji. Cały zestaw w orginale nawet jako REMAN koszztuje prawie tyle ile caly T31 ... ale w zamiienniku też są. Co do tej firmy to chyba chińczyk jest.. ale nie jestem na tą chwile pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia (edytowane) 2 godziny temu, Eloar napisał: Prośba o poradę. Mam awarię przegubu wewnętrznego ze strony lewej. Manszeta się musiała uszkodzić, wywaliło smar, a że odkryłem to po jakimś czasie, to zrobił się luz. Wymieniać sam przegub wewnętrzny, czy lepiej wywalić całą półoś i mieć spokój? jakieś opinie na temat producenta części BRV? Widzę od tego producenta prawą i lewą półoś w umiarkowanej cenie. Wymień sam przegub i zobaczysz ile pojeździsz. Kupowałem te zamienniki(całe półosie) i wytrzymywały rok, znalazłem ori używane w dobrym stanie i dopiero jest spokój. Edytowane 30 Kwietnia przez rademenez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 2 Maja Udostępnij Opublikowano 2 Maja W dniu 30.04.2024 o 17:41, rademenez napisał: Wymień sam przegub i zobaczysz ile pojeździsz. Kupowałem te zamienniki(całe półosie) i wytrzymywały rok, znalazłem ori używane w dobrym stanie i dopiero jest spokój. Szkoda czasu,roboty i pięniedzy na zamienniki. TYLKO oryginalny przegub lub cała półoś. Nowa lub używana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eloar Opublikowano 6 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja (edytowane) @OsobaNN@rademenez@piotrek3 a ktoś kojarzy dobre źródło (dostępne w PL, nie w JP czy UAE) gdzie mogę zamówić przeguby wewnętrzne (albo całe półosie) OE/OEM? Używanych półosi wolałbym uniknąć. Ruda to żre, oczyszczenie, wymiana wszystkich elementów gumowych, opasek, przesmarowanie przegubów, a potem wyważenie to za wiele pracy dla przeciętnego serwisu, a sam tego nie ogarnę. Cytat Cały zestaw w orginale nawet jako REMAN koszztuje prawie tyle ile caly T31 ... ale w zamiienniku też są Nie rozumiem. Caly zestaw czyli cała półoś czy cały zestaw przegubu wewnętrznego? Reman to marka, tak? Tyle ile cały T31, czyli około 30kPLN? FEBEST (0211-T31LH) wskazany przez Amayama jako zamiennik kosztuje około 460pln kompletny zestaw przegubu wewnętrznego (smark, krzyżak/podpora, bieżnia/obudowa z wieloklinem, osłona, opaski, klipsy). Edytowane 6 Maja przez Eloar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 14 Czerwca Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca Jakie wywazanie?? Załoz półoś -zamiennik za 460 zł to zobaczysz jak szybko przekonasz sie ,ze to był błąd.. Moze nawet juz w drodze powrotnej z warszatu do domu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.