Janusz10 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja Witam wszystkich. Jestem od niedawna użytkownikiem auta jak w tytule. Rocznik 2013. Przebieg, całkowicie pewny to 201 tys. Przy zakupie zidentyfikowałem niewielki jak mi się wydaje problem - zapocona olejem rura prowadząca do intercoolera. Nie znam silnika 2.0dci i nie wiem, czy to już problem, który wymaga jakiejś interwencji, czy mam jeździć i nie przejmować się. Miałem dwa diesle z silnikami Peugeot i tam było to najzupełniej normalne. Przy przebiegu 220-260tkm tak wyglądały te rury, choć na sprężarce w 1.6 HDi był wyczuwalny luz, auto jeździło i jeździ nadal (teraz ok 270tkm). Dodam, że nie ma żadnych oznak w pracy silnika. Moc rozwija normalnie, nie ma żadnych hałasów, dymienia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco777 Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja U mnie podobnie. To zazwyczaj wina odmy. Olej idzie prawie na cały układ turbo, ERG, intercooler, filtr powietrza. Ludzie stosują różne rozwiązania: wymiana odmy, dodatkowy filtr zbierający olej, wyprowadzenie rurki z odmy na zewnątrz + zaślepka przy turbo. Jest o tym na forum, poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz10 Opublikowano 30 Maja Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja Rozebrałem to, ale okazało się, że w środku jest bardzo niewiele oleju, dosłownie trochę był rozmazany po ściance. Zakładam, że to nie jest duży problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.