Janusz10 Opublikowano 3 Maja Udostępnij Opublikowano 3 Maja Witam wszystkich. Jestem od niedawna użytkownikiem auta jak w tytule. Rocznik 2013. Przebieg, całkowicie pewny to 201 tys. Przy zakupie zidentyfikowałem niewielki jak mi się wydaje problem - zapocona olejem rura prowadząca do intercoolera. Nie znam silnika 2.0dci i nie wiem, czy to już problem, który wymaga jakiejś interwencji, czy mam jeździć i nie przejmować się. Miałem dwa diesle z silnikami Peugeot i tam było to najzupełniej normalne. Przy przebiegu 220-260tkm tak wyglądały te rury, choć na sprężarce w 1.6 HDi był wyczuwalny luz, auto jeździło i jeździ nadal (teraz ok 270tkm). Dodam, że nie ma żadnych oznak w pracy silnika. Moc rozwija normalnie, nie ma żadnych hałasów, dymienia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco777 Opublikowano 14 Maja Udostępnij Opublikowano 14 Maja U mnie podobnie. To zazwyczaj wina odmy. Olej idzie prawie na cały układ turbo, ERG, intercooler, filtr powietrza. Ludzie stosują różne rozwiązania: wymiana odmy, dodatkowy filtr zbierający olej, wyprowadzenie rurki z odmy na zewnątrz + zaślepka przy turbo. Jest o tym na forum, poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.