cezzar1 Opublikowano 8 Maja 2024 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2024 Poszukuje namiarów na 2 uszczelki typu V-ring, znajdujące się w metalowej rurze nad silnikiem, między turbo a IC. Chyba tylko qashqai ma rurę tego typu i nie wiem czy pasują inne np od Renault. W katalogu części niestety nissan nie wyszczególnia tych uszczelek. Cieknie mi ta przy turbo, ale bym obie już wymienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Maja 2024 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2024 Chodzi o tę rurę? Nic nie ma w necie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r5k4 Opublikowano 12 Maja 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2024 też to miałem. włożyłem oring 45/5 lub 45/4-nie pamiętam- na część cylindryczną i docisnąłem żeby wskoczył zatrzask. mam spokój. chociaż tam nie powinno być oleju /odma lub turbina się kłania/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniak Opublikowano 13 Maja 2024 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2024 Ta przy turbo złącze HC40 https://allegro.pl/oferta/oring-pierscien-uszczelka-do-zlaczki-henn-hc40-12325603959 Ta z drugiej strony turbo ta sama rura metalowa złącze HC45 https://allegro.pl/oferta/oring-pierscien-uszczelka-do-zlaczki-henn-hc45-12435780943 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 4 Czerwca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2024 Dziękuję za wskazówki. Kupiłem nową uszczelkę do złącza HC40 tego przy turbinie oryginalną Renault i dalej cieknie. Nie wiem co tam jest grane. Może faktycznie lepiej dać tam oring. Gdyby ktoś szukał to podaję numery tych uszczelek oryginalnych renault: 8201089106 do złącza HC40 przy turbo 7701071316 do złącza HC45 od strony IC W dniu 12.05.2024 o 08:59, r5k4 napisał: tam nie powinno być oleju /odma lub turbina się kłania/ Teoretycznie. W rzeczywistości zawsze będzie tam olej, nawet w nowym aucie. Sprawdzałem w moim jak miał 100 tys, był olej w rurze ale nie ciekło. A teraz 220 tys i cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 5 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2024 W J10 z tym silnikime były problemy z pękaniem rury jak na zdjeciu. Trrafiają się mikro pęknięcia i leci. Trzeba wymienić całą rure. Poprawiony numer to 14460BB31A dla J10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 11 Czerwca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2024 W dniu 5.06.2024 o 11:52, OsobaNN napisał: W J10 z tym silnikime były problemy z pękaniem rury jak na zdjeciu. Trrafiają się mikro pęknięcia i leci. Trzeba wymienić całą rure. Poprawiony numer to 14460BB31A dla J10. To co pokazałeś jest do 1,5dci. Mówimy tu o 1,6 dci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 12 Czerwca 2024 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2024 No faktycznie, R9M jest metalowa... J10 już od lat się nie pojawiają i znalazłem nie tą rure co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezzar1 Opublikowano 22 Lipca 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2024 Walczę dalej z tym wyciekiem. Kupiłem nawet o-ring ale nie zamontowałem go, bo doszedłem do wniosku, że to nie cieknie przez uszczelkę, tylko jakby przez rurę, przez ten mechanizm zatrzaskowy. Szukam innej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.