cezzar1 Posted May 8, 2024 Share Posted May 8, 2024 Poszukuje namiarów na 2 uszczelki typu V-ring, znajdujące się w metalowej rurze nad silnikiem, między turbo a IC. Chyba tylko qashqai ma rurę tego typu i nie wiem czy pasują inne np od Renault. W katalogu części niestety nissan nie wyszczególnia tych uszczelek. Cieknie mi ta przy turbo, ale bym obie już wymienił. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunder Posted May 9, 2024 Share Posted May 9, 2024 Chodzi o tę rurę? Nic nie ma w necie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r5k4 Posted May 12, 2024 Share Posted May 12, 2024 też to miałem. włożyłem oring 45/5 lub 45/4-nie pamiętam- na część cylindryczną i docisnąłem żeby wskoczył zatrzask. mam spokój. chociaż tam nie powinno być oleju /odma lub turbina się kłania/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maliniak Posted May 13, 2024 Share Posted May 13, 2024 Ta przy turbo złącze HC40 https://allegro.pl/oferta/oring-pierscien-uszczelka-do-zlaczki-henn-hc40-12325603959 Ta z drugiej strony turbo ta sama rura metalowa złącze HC45 https://allegro.pl/oferta/oring-pierscien-uszczelka-do-zlaczki-henn-hc45-12435780943 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted June 4, 2024 Author Share Posted June 4, 2024 Dziękuję za wskazówki. Kupiłem nową uszczelkę do złącza HC40 tego przy turbinie oryginalną Renault i dalej cieknie. Nie wiem co tam jest grane. Może faktycznie lepiej dać tam oring. Gdyby ktoś szukał to podaję numery tych uszczelek oryginalnych renault: 8201089106 do złącza HC40 przy turbo 7701071316 do złącza HC45 od strony IC W dniu 12.05.2024 o 08:59, r5k4 napisał: tam nie powinno być oleju /odma lub turbina się kłania/ Teoretycznie. W rzeczywistości zawsze będzie tam olej, nawet w nowym aucie. Sprawdzałem w moim jak miał 100 tys, był olej w rurze ale nie ciekło. A teraz 220 tys i cieknie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted June 5, 2024 Share Posted June 5, 2024 W J10 z tym silnikime były problemy z pękaniem rury jak na zdjeciu. Trrafiają się mikro pęknięcia i leci. Trzeba wymienić całą rure. Poprawiony numer to 14460BB31A dla J10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted June 11, 2024 Author Share Posted June 11, 2024 W dniu 5.06.2024 o 11:52, OsobaNN napisał: W J10 z tym silnikime były problemy z pękaniem rury jak na zdjeciu. Trrafiają się mikro pęknięcia i leci. Trzeba wymienić całą rure. Poprawiony numer to 14460BB31A dla J10. To co pokazałeś jest do 1,5dci. Mówimy tu o 1,6 dci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OsobaNN Posted June 12, 2024 Share Posted June 12, 2024 No faktycznie, R9M jest metalowa... J10 już od lat się nie pojawiają i znalazłem nie tą rure co trzeba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cezzar1 Posted July 22, 2024 Author Share Posted July 22, 2024 Walczę dalej z tym wyciekiem. Kupiłem nawet o-ring ale nie zamontowałem go, bo doszedłem do wniosku, że to nie cieknie przez uszczelkę, tylko jakby przez rurę, przez ten mechanizm zatrzaskowy. Szukam innej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.