Coobcio Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Elo Elo! Drodzy klubowicze znowu kabinuje z usprawnianiem mojej P10 jak wiadomo nie oddawan... Mam wielką prośbę dla Posiadaczy Primer P11, chodzi mi o podanie numeru seryjnego z waszego ECU oraz powiedzenie jaki kolekr kabla przyporzadkowany jest danej cyferce (podpisane na przeplywce) Seryjnei wykorzystany jest PIN B, C i D no ale jaki kabelek idzie do kazdego z nich. Prosze HELP ! Ps. zapomniałem poweidzieć chodzi mi o zadaptowanie przepływomierza powietrza z P11 do P10, jak wiadomo przeplywka z P11 ma bez porownania większą przepustowość co za tym idzie nie zatyka tak dolotu i dodaje nieco KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 moge Ci podac te informacje ale dopiero w styczniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 20 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Witam Dziś już nie mogę ale jutro koło południa postaram się Ci pomóc. Chyba, że ktoś będzie szybszy . A dużo jest rozbierania? Jakieś specjalne narzędzia są potrzebne? A czy przypadkiem nie ma zaznaczonych kolorków na schematach? Pozdrawiam P. S. Jak tam sprawa załatwiania kwasa 12 mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2005 Elo Elo Dziękuje chłopaki za szybką reakcje. Shogun zapraszam, odrazu sprawdzimy moj nowy nabytek i może coś się pomoże przy servisei twojej pryki jak trzeba będzie Ps. Co Do kwasa to na jutro postaram się załatwić 10mm. Dziekuje wiedzialem że moge na was liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Ale Jaja wszystko pasuje o tak chop siup nie nalezy się sugerować kolorem kabli ja się na to nabralem i nie wiem czy nie spierpzylem przeplywki... Kolor pomarańcowy w przypadku P10 to jest +12V a w przypadky P11 to jest wyjście... Poprawnie jest tak: D - OUT C - "-" B - Zasilanie +12V Podziękowania dla SHOGUNA ! ! ! Ps. Kurde jak się ciesze że jestem tu z wmi w klubie i tak sobei razem pomagamy aj co ja bym bez was zrobił ! ! ! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 21 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 a ze ja o 23 latalem fotki robic to sie nie wspomina:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2005 Stary Tobie także dziękuje !! Hehe to 23 była ale musiałeb być już w stanie nietrzeźwości fest... Morał jest takie żę przepływomierz powietrza z P11 pasuje o tak chop siup do P10, pinouty się zgadzają, nic tylko odczepic stary i podpiąc nowy, no i oczywiście trzeba nieco zmodyfikować dolo żeby to pasowało. Do piero za miesiąć bede mogł sprawdzić czy takie sme odczyty daje nowa zdobycz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.