TomParis Opublikowano 4 Września Udostępnij Opublikowano 4 Września Witam! Używa ktoś z Was zdalnego blokowania lub odblokowania auta poprzez aplikację nissan connect? Ja mam z tym problem. Komunikat - żądanie nie powiodło się, spróbuj ponownie! Może robię coś źle? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 4 Września Udostępnij Opublikowano 4 Września W sobotę, niedzielę, poniedziałek nie działało ryglowanie zdalne. U mnie działało 3 min po zamknięciu drzwi po odłączeniu prądu na licznik, oświetlenie itd. Po trzech minutach zachowywał się jak opisałeś. Objawy wskazywałyby że to auto szwankuje ale we wtorek nagle zaczęło działać, dziś przed południem dopiero za którąś próbą zaczęło działać i działa bez problemu do teraz. Pierwsze objawy wskazywałyby na auto ale późniejsze zachowanie na aplikację- tylko te trzy minuty.... Oczywiście serwis nie miał elektryka który by to sprawdził a wiedza i kierownictwa i reszty- żenująca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.