painter24 Opublikowano 27 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2024 Witam czy do nissana J10 z silnikiem benzynowym 2l mogę zalać PŁYN DO CHŁODNICY DYNAGEL 2000+ czy musi być oryginalny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff1000 Opublikowano 28 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2024 Zawsze najlepszy bedzie oryginalny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 28 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2024 Głównym składnikiem Nissanowego jest etano 1 2 diol a Dynagelu glikol etylenowy. Różnica jest w w cenie ,nazwie i ewentualnie w barwie. Etano 1 2 diol to chemiczna nazwa glikolu etylenowego. Można mieszać. Są zalecenia żeby co ileś tam lat wymienić cały płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruno Opublikowano 29 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2024 Kolego proponuję Tobie dolewkę płynu amerykańskiej firmy Prestone jako chyba jedyny ma gwarancję 5lat użytkowania co ciekawe nie zmienia koloru oryginalnego płynu po dolaniu.Sam użytkuję od paru lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
painter24 Opublikowano 29 Października 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2024 Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź Płyn będę wymieniał na nowy a pytam o Dynagela 2000+ gdyż taki mam zalany w drugim aucie w Seacie, więc wolałbym bym mieć jeden i ten sam płyn do dwóch samochodów. Wiecie zamiast dwóch baniek będzie jedna. Czyli rozumiem że mogę wymienić w Nissanie na DYNAGEL i nic nie powinno się stać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitet Opublikowano 29 Października 2024 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2024 Możesz wymienić na Dynagel. Nic złego związane z tym płynem się nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
painter24 Opublikowano 30 Października 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2024 Bardzo dziękuję za konkretną odpowiedź na moje pytanie Teraz mogę spokojnie wymienić płyn chłodniczy na DYNAGEL Jeszcze raz DZIĘKUJĘ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamyk82 Opublikowano 15 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2024 Prestone nie polecam , zamarzł mi w nissanie micra po 4 latach , fakt że kupiłem go w markecie francuskiej firmy . Taki mróz wyskoczył wtedy ze 2 dni ponad -22 . Jechałem rano około 5 i patrze a wskazówka temperatury na czerwonym polu , zatrzymałem auto , wyłączyłem silnik , maska w górę . Górny przewód chłodnicy zimny jak lód, dopiero po chwili puściło , temperatura płynu spadła . Tego samego dnia wymieniłem płyn na różowe borygo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruno Opublikowano 16 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2024 Pierwszy raz słyszę żeby markowy płyn typu Preston produkt USA[ w nawiasie mówiąc jeden z najlepszych płynów na rynku]zamarzł przy -22stopniach chyba ze był kraszony wodą. U mnie w firmie uzywamy tylko Prestone od kilku lat zero problemów , kilka samochodów różni kierowcy nie każdy sprawdza terminy przegladów a tym bardziej płynów.Też prywatnie od kilkunastu lat używam tego specyfiku i sobie chwale.Jest taka obcja u kolegi że do końca nie wylał starego płynu i dolał tylko częśc nowego ale zawsze przy tego typu sprawach użyć można koncentratu tej firmy. Są silniki gdzie nie dokońca można wylać stary płyn.Na koniec dodam ze nie reklamuję tego płynu tylko odpisałem dlatego że używam ten płyn od długich lat i do końca nie zgadzam się z opinią przedmówcy.Pozdrawiam forumowiczow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamyk82 Opublikowano 24 Listopada 2024 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2024 Miałem też nissana almere n16 z silnikiem 2.2 dci , auto użytkowałem przez 10 lat i przez te lata nigdy nie wymieniałem płynu , nie mam pojecia co tam było wlane i poprzedni właściciele też nie wymieniali a auto użytkowali 3 lata , cały czas płyn trzymał parametry , miałem takie urządzenie firmy prestone tzn dalej mam do mierzenia temperatury krzepniecia płynu . Jeżdże też motocyklem i w tym roku na wiosnę zalałem płyn firmy k2 taki mocno zielony , motocykl crusier nie żadna szlifierka więc jazda raczej spokojna , jak zrobiło trochę cieplej , tak koło 25-27 stopni po każdej jeździe włączał mi się wentylator chłodnicy . Po wymianie płynu na motul taki mocno czerwony wentylator nigdy się nie uruchamiał , pomimo że było ponad 30 stopni . Parametry oby płynów były podobne: K2 temp krzepnięcia -35 , wrzenia 130 Motul -35 , wrzenie 135. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.