Gość saki Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 autko ma 180 tysięcy przebiegu, z tym że udokumentowanego i wszystko, zawsze robione w ASO więc chodzi jak burza, a w środku wygląda jakby na folii było jeżdżone. Jest jednak jeden problem: pas kierowcy, który marnie się zwija. Zwijanie idzie strasznie opornie. Czy da się coś z tym zrobić nie naruszając działania cełego ukłądu bezpieczeństwa? Czy jestem skazany na wymianę pasa za ciężkie, właśnie jak ciężkie pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alf Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 naciągnij go, a potem umyj delikatnie - ciepłą woda z łagodnym detergentem( może byc mydło) -szczotką, osusz szmatą i "puść" go dopiero jak wyschnie chyba będziesz musiał poczekać do lata :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 naciągnij go, a potem umyj delikatnie - ciepłą woda z łagodnym detergentem( może byc mydło) -szczotką, osusz szmatą i "puść" go dopiero jak wyschniechyba będziesz musiał poczekać do lata :-). A ten magiczny sposób pomoże? Mam to samo z tylnymi pasami, którymi ciągle zapięty jest fotelik mojej córy. Pewnie dlatego, że ciągle jest wyciągnięty... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saki Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 naciągnij go, a potem umyj delikatnie - ciepłą woda z łagodnym detergentem( może byc mydło) -szczotką, osusz szmatą i "puść" go dopiero jak wyschniechyba będziesz musiał poczekać do lata :-). się pomyśli o jakimś ogrzewanym garażu i w końcu grudnia będzie lato :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 U mnie to samo :-( Co ciekawe jak go dokładnie zwinę to potem dobrze przylega, a jak byle jak to mi majda się podczas jazdy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profes Opublikowano 23 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2005 a co zrobić z tą opadającą wtyczką pasa? w mikrze miałem sprzączkę, która zatrzymywała ją na poziomie ramienia, sięgałem prawą ręką i moment pas zapięty, a teraz muszę szukac po omacku, wpada ona gdzieś tam między słupek i fotel... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 24 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2005 a co zrobić z tą opadającą wtyczką pasa? w mikrze miałem sprzączkę, która zatrzymywała ją na poziomie ramienia, sięgałem prawą ręką i moment pas zapięty, a teraz muszę szukac po omacku, wpada ona gdzieś tam między słupek i fotel... :? to cos sobie tam dorób bo ja mam takie cos co nie pozwala jest spasc. a co do pasa to tez mi słabo się zwija :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 26 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2005 co do sprzączki to wystarczy kupić zatrzask kurtkowy albo taki od spodni zrobić dziurkę w pasie i zacisnąć napewno pomoże co do pasa to proponuję zdiąc boczek ze słupka zdiąć plastikową osłonę zwijacza pasa wychaczyć sprężynę naciągnąć odpowiednio mocno i zachaczyć wszystko poskładać i będzie wpożadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fiodi Opublikowano 29 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2005 Dziurka w pasie... nie powiem, ciekawy pomysł. A nie pomyślałeś na ile ta dziurka zmniejszy jego wytrzymałość? Fiodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sboard Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Dziurka odpowiednio zrobiona nie zmniejszy skuteczności pasa, tylko trzeba to tak zrobić, żeby rozchylić włókna nie uszkadzając ich, najlepiej drugą stroną grubej igły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Dziurka w pasie... nie powiem, ciekawy pomysł. A nie pomyślałeś na ile ta dziurka zmniejszy jego wytrzymałość? Fiodi witam czy ty widziałeś na swoim pasie takie coś co zatrzymuje klamrę przed opadaniem.To coś to taki orgunalny nissanowski klips lub zatrzask - nazywaj to jak chcesz, a pasom to nie zaszkodzi.Zobaczymy co zrobisz jak twój ci odpadnie-pewnie pojedziesz do ASO hehe pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Ja tylko dodam ze umnie tez sie kiepsko zwijaja pasy po stronie kierowcy i pasazera bo z tylu chodza miodzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Witam Zacznij pracę od zdięcia boczków ze słupka .Trochę wiary w siebie [ Dodano: Pon 13 Mar, 2006 ] No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Czy foto pod nikiem to twoje auto. Mam dojazdówkę R14 4/100 rozmiar śrub do zamiany na R15 na 4/114,3 [ Dodano: Pon 13 Mar, 2006 ] No tak rady są ok , ale czy u kogoś zadziałało pranie i suszenie albo inne cuda. Zaczynają mnie denerwować moje pasy kierowcy. Przez to że się nie zwijają mam już porysowane auto. Przetestował ktoś już jakiś pewny sposób i czy rozebranie pasa i naciągnięcie sprężyny jest rzeczą prostą czy można się na tym przejechać ???? Czy foto pod nikiem to twoje auto. Mam dojazdówkę R14 4/100 rozmiar śrub do zamiany na R15 na 4/114,3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BDomanski Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 dakall, Witam Mam pytanko ile zapłaciłes za instalacje gazową do swojej Almerki?? też chcę założyć do swojego Tino instalacje i zastanawiałem sie właśnie nad BRC. Tylko nie wiem czy założyć normalną instalacje czy sekwencje. B. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dakall Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 dakall, Witam Mam pytanko ile zapłaciłes za instalacje gazową do swojej Almerki?? też chcę założyć do swojego Tino instalacje i zastanawiałem sie właśnie nad BRC. Tylko nie wiem czy założyć normalną instalacje czy sekwencje. B. Witam Mam BRC zakładaną w Bydgoszczy .Moja jest sekfencją i jest ok .Mam zbiornik 42l w kole wchodzi 36 i srednio przejadę 390km chociaż raz udało się 406km. Moim zdaniem jeżeli masz auto nowe to sekwencja wydasz więcej ale za to nie stracisz na mocy i zyskasz na spalaniu.Mój pali w jeździe miejskiej -bez szaleństw -od 8,8 do 9,6l, mój koszt to 3700zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 No i jak z tymi pasami które słabo się zwijają ???? Czy jest jakiś cudotwórca , który sobie z tym poradził ??? Zaczynam źle spać po nocach bo dręczą mnie porysowane słupki od przyciętych pasów :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzeniua Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 A ja mam juz konkretniejsze pytanie: czy ktos moze opisac w jaki sposob odslonic napinacz, a tym samym sprezyne, od pasow??? Moze ktos fotke wrzuci pod tytulem "Jak to zdemontowac/co odkrecic" :grin: Szukalem na stronie glownej w "Zrob to sam" ale nic nie znalazlem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.