Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Błąd P0190 Juke 1.2 dig-T


siwaski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam również problem z Nissanem Juke 1.2 dig-t 2015r przebieg 114 tys km. (P0190 - obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa) sporadycznie tez pojawia się + P0420 - uklad katalizatora awaria.

Objawy:

1. Auto po zapaleniu rano pracuje przez moment normalnie około 50s i następnie gaśnie zapalam chodzi chwile i gaśnie i to się powtarza kilka razy i dopier po 5 próbie ponownego zapalenia zaczyna normalnie pracować- na tym etapie nie generuje żadnych błędów

2. Jak auto zaczyna juz normalnie pracować to po jakimś czasie Auto łapie błąd P0190 i traci moc dodatkowo na desce zaczyna mrugać system start stop.

 

Co zostało wymienione:

 1. czujnik ciśnienia 2. Pompa paliwa w baku 3. świece 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. Wyczyszczony został katalizator oraz wymieniona sonda lambda przed katalizatorem

Obserwacje:

Bład P0190  występuje jak ciśnienie w listwie paliwowej przekroczy  wartość 240 bar i wtedy wartość ciśnienia spada do 5,5 bar i nie zmienia się i auto bebloce strzela jakby powietrzem w filtr paliwa.

Czy macie może jakiś pomysł co tu jeszcze sprawdzić naprawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sygnał z czujnika ciśnienie listwy paliwowej pozostaje powyżej 4,5 V lub poniżej 0,2V przec minumum 3 sc to wywala ten błąd. Sprawdzić wiązkę i złącza na zwarcie lub przerwę. Może byc też ,że czujnik padł ( czujnik styk 1 a złacze ECM F222 dla euro6 styk 63 / F147 bez euro 6 czy istnieje ciągłość.

P0420 to błąd katalizatora.  Najpierw należy weliminować P0190. Jeśli P0420 wróci to najprawdopodobniej kat umarł ( albo wyszedł i go tam nie ma  :) ), ale to trzeba zdiagnozować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, OsobaNN napisał:

Jeśli sygnał z czujnika ciśnienie listwy paliwowej pozostaje powyżej 4,5 V lub poniżej 0,2V przec minumum 3 sc to wywala ten błąd. Sprawdzić wiązkę i złącza na zwarcie lub przerwę. Może byc też ,że czujnik padł ( czujnik styk 1 a złacze ECM F222 dla euro6 styk 63 / F147 bez euro 6 czy istnieje ciągłość.

P0420 to błąd katalizatora.  Najpierw należy weliminować P0190. Jeśli P0420 wróci to najprawdopodobniej kat umarł ( albo wyszedł i go tam nie ma  :) ), ale to trzeba zdiagnozować. 

Dziękuje. Niby czujnik ciśnienia nowy był założony, sprawdzimy wiązkę i dam znać. PS Katalizator jest ok byl sprawdzany i czyszczony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...