siwaski Opublikowano 6 Stycznia Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia Witam Mam również problem z Nissanem Juke 1.2 dig-t 2015r przebieg 114 tys km. (P0190 - obwód czujnika ciśnienia w rampie paliwa) sporadycznie tez pojawia się + P0420 - uklad katalizatora awaria. Objawy: 1. Auto po zapaleniu rano pracuje przez moment normalnie około 50s i następnie gaśnie zapalam chodzi chwile i gaśnie i to się powtarza kilka razy i dopier po 5 próbie ponownego zapalenia zaczyna normalnie pracować- na tym etapie nie generuje żadnych błędów 2. Jak auto zaczyna juz normalnie pracować to po jakimś czasie Auto łapie błąd P0190 i traci moc dodatkowo na desce zaczyna mrugać system start stop. Co zostało wymienione: 1. czujnik ciśnienia 2. Pompa paliwa w baku 3. świece 4. pompa wysokiego ciśnienia 5. Wyczyszczony został katalizator oraz wymieniona sonda lambda przed katalizatorem Obserwacje: Bład P0190 występuje jak ciśnienie w listwie paliwowej przekroczy wartość 240 bar i wtedy wartość ciśnienia spada do 5,5 bar i nie zmienia się i auto bebloce strzela jakby powietrzem w filtr paliwa. Czy macie może jakiś pomysł co tu jeszcze sprawdzić naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Jeśli sygnał z czujnika ciśnienie listwy paliwowej pozostaje powyżej 4,5 V lub poniżej 0,2V przec minumum 3 sc to wywala ten błąd. Sprawdzić wiązkę i złącza na zwarcie lub przerwę. Może byc też ,że czujnik padł ( czujnik styk 1 a złacze ECM F222 dla euro6 styk 63 / F147 bez euro 6 czy istnieje ciągłość. P0420 to błąd katalizatora. Najpierw należy weliminować P0190. Jeśli P0420 wróci to najprawdopodobniej kat umarł ( albo wyszedł i go tam nie ma ), ale to trzeba zdiagnozować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwaski Opublikowano 7 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 20 minut temu, OsobaNN napisał: Jeśli sygnał z czujnika ciśnienie listwy paliwowej pozostaje powyżej 4,5 V lub poniżej 0,2V przec minumum 3 sc to wywala ten błąd. Sprawdzić wiązkę i złącza na zwarcie lub przerwę. Może byc też ,że czujnik padł ( czujnik styk 1 a złacze ECM F222 dla euro6 styk 63 / F147 bez euro 6 czy istnieje ciągłość. P0420 to błąd katalizatora. Najpierw należy weliminować P0190. Jeśli P0420 wróci to najprawdopodobniej kat umarł ( albo wyszedł i go tam nie ma ), ale to trzeba zdiagnozować. Dziękuje. Niby czujnik ciśnienia nowy był założony, sprawdzimy wiązkę i dam znać. PS Katalizator jest ok byl sprawdzany i czyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.