Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

potrzebny gaźnikowiec!!!


Guest Marcinelli
 Share

Recommended Posts

Guest Marcinelli

Wiam, może ktoś mógłby mi polecić kogoś konkretnego kto pomógł by mi uporać się z szarpiącym silnikiem 1,6 16V na gażniku najlepiej w Warszawie bądź okolicach, z góry dzięki

Link to comment
Share on other sites

Srednia cena za regulacje gaxnika to ok 50 - 80 zl

 

Ja byłem u speca od gaźników w Lublinie i powiedział mi, że u niego ceny zaczynają się od 400zł :evil: Powiedziałem mu, że chcę tylko wyregulować a on na to, że sama regulacja nic nie da, gaźnik trzeba wymontować i wyczyścić i jak będzie potrzeba to coś wymienić. No to ja mu mówię, że ostateczna cena to będzie grubo ponad 400zł, a on: gaźniki są drogie w naprawie. Pięknie Panu podziękowałem, potem założyłem gaz i narazie mam spokój.

Link to comment
Share on other sites

Guest maciek sunny92

Ja zapłaciłem za wyjęcie, rozebranie na części, wyczyszczenie i regulację 250zł. Ale nie żałuje bo wcześniej byłem u 2 mechaników, regulowali i nic to nie pomagało.

Link to comment
Share on other sites

Guest MaciekR

Jak dzwoniłem na Szarych szeregów, koleś jeszcze przez telefon zażądał 200PLN za sam wjazd do warsztatu. Trochę mnie to zeźliło i go olałem. Pojechałem na ulicę Szczotkarską (okolice skrzyżowania Powstańców śląskich z Połczyńską), koleś zrobił bezbłędnie i zapłaciłem niewiele ponad stówkę. Z czystym sumieniem mogę polecić.

Link to comment
Share on other sites

Guest MaciekR
Maciek, a Ty gdzie naprawiałesgażnik u swojego słoneczka? jakiś adres??

 

W sumie nie do mnie było, ale spróbuj: Szczotkarska 74, tel.664-90-02

Link to comment
Share on other sites

Guest Marcinelli

jeszcze nie byłem, szczerze mówiac to juz sie trochę przyzwyczaiłem i opracowałem technikę jazdy czyli z gazem delikatnie jak z jajkiem!! ale wiem że muszę to zrobic i wybieram się do gościa , a Tobie co dolegało w Twojej maszynie?

Link to comment
Share on other sites

Guest MaciekR
jeszcze nie byłem, szczerze mówiac to juz sie trochę przyzwyczaiłem i opracowałem technikę jazdy czyli z gazem delikatnie jak z jajkiem!! ale wiem że muszę to zrobic i wybieram się do gościa , a Tobie co dolegało w Twojej maszynie?

 

Wolne obroty w przedziale 500-2000, niechęć do gaśnięcia nawet po wyjęciu kluczyka, konsumpcja rzędu 25 litrów na 100, krztuszenie się i prychanie przy przyspieszaniu... Generalnie do łez mnie doprowadzał. Namiar na Sczotkarska dostałem od znajomego, który tam z Primera jeździł...

Link to comment
Share on other sites

Guest Marcinelli

Maciek, posłuchaj bo dzis byłem na szczotkarskiej ale nie znałem numeru pod którym jst ten warsztat i trafiłem na jakąś naprawe gaźników w takim blaszanym małym garażu, tylko że to był numer chyba 63 a TY napisałes że 74??? jak wygląda ten warsztat mógłbys coś napisac?

Link to comment
Share on other sites

Guest MaciekR

Hmmm... Mógł mi się nr pomerdać. To jest zaraz za zakrętem 90 stopni z ulicy Strzelców. I faktycznie taki niewielki blaszak przy domu. Taki na oko na jeden samochód.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Witam Panowie, mam podobne objawy, z tym że obroty są ok, ale prze zmianie biegu i dodawaniu gazu zaczyna czkać, dlatego muszę jeździć na półsprzęgle. Czy macie już jakiegoś gaznikowca??

Link to comment
Share on other sites

Guest maciek sunny92

Ja też tam słono zapłaciłem, ale jak podlicze wszystkie poprzednie wizyty u różnych szpeniów za grosze i je podsumuje, policze czas jaki zmarnowałem, to dochodzę do wniosku, że czasami lepiej więcej zapłacić niż tracić czas na poszukiwania. Do dziś dzień jestem zadowolony z tej usługi, a to chyba najważniejsze.

Link to comment
Share on other sites

Ja też tam słono zapłaciłem, ale jak podlicze wszystkie poprzednie wizyty u różnych szpeniów za grosze i je podsumuje, policze czas jaki zmarnowałem, to dochodzę do wniosku, że czasami lepiej więcej zapłacić niż tracić czas na poszukiwania. Do dziś dzień jestem zadowolony z tej usługi, a to chyba najważniejsze.

 

 

Cześć, a możesz mi powiedzieć co było nie tak, i ile kosztowało. (czy to coś z dyszami czy wężykami podciśnienia, a może z uszczelką).

Pytam o cenę poniewaz auto kupiłem w 30.8 i nie wiem na ile muszę się przygotować.

PS.

Czy u Was też na kolektorze wylotowym jest sonda lambda, bo może to ona źle steruje gaźnikiem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marcinelli

ja tez mam sondę, ale to nie w niej leżała przyczyna, gaźnik był zasyfiony w środku, jakięs zaworki puszczały, górny dekiel gaźnika był nieszczelny i wszystko złożyło sie do kupy i nie chciał chodzić

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...