Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Pali jak smok i traci moc


Gość basta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Od niedawna mam Primerkę P10 z silnikiem 2.0 na wielopunkcie.

Wszystko fajnie, tylko zauwazyłem że pali mi jak smok i do tego chyba nie ma takiej mocy jak powinna. Mam tak i na benzynie i na gazie (II generacja). Ostatnio na trasie przy normalniej jeździe wypiła średnio 12l gazu/100km. Później sprawdziłem ją na benzynie i spaliła 9,5l /100km. W mieście to już w ogóle porażka, aż boję się patrzeć. Gazu to łyka gdzieś z 18-20l na setkę.W dodatku nie ciągnie jak na 2 litry przystało, a na autostradzie udało mi się ją rozbujać do 160-170km/h a dalej lipa (na benzynie, bo na gazie to tylko 160km/h).

Ogólnie nie znam się na silnikach, ale co może być nie tak? Jutro Primerka jedzie do mechanika, ale wolałbym też poznać teoretyczne przyczyny z innego źródła, bo z mechanikami to nigdy nie wiadomo :wink:

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro na benzynie tez lipa to moze przeplywka zdechla, moja dwulitrowka leciala w serii licznikowe 215 na plaskim wiec na bank cos nie gra, nawet przyjmujac poprawke ze wgledu na mikser w dolocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mi się zdaje że masz uszkodzony przepływomież powietrza,co przy lpg jest częste.ewentualnie spróbuj zresetować kompa,może jest jakiśbłąd i tryb serwisowy się włączył

 

ps,moja w serii też jeździła 215 km/h[teraz ze 230]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem autodiagnostykę opisaną tu na stronie i błędów nie ma. A i zapomniałem dodać, że sonda lambda była niedawno wymieniana (a zła sonda może podnieść spalanie, prawda?)

A o przepływomierzu coś już czytałem, że jak jest walnięty to może dużo palić. Ale że tak słabo leci to też może być jego wina? I jak już, to za ile można go dostać? Oczywiście nie z serwisu 8)

 

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach