Gość tokas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Witam Jestem pierwszy raz na forum wiec prosze o wyrozumialosc (co do moich laickich pytan) Od jakiegos czasu nie mam podswietlenia prawej czesci zegarow, domyslam sie ze chodzi o przepalona zarowke. I tu nasuwa sie pytanie... jak zdemontowac deske rodzielcza mikrusa (czesc pod zegarami)? Wiem ze do wszystkigo mozna dojsc samemu aaale znajac swoje zdolnosci poodkrecam wszystko a potem bedzie rebus ze zlozeniem tego do kupy :twisted: Moj mikrus to K11 z 1998. z gory dzieki za odpowiedz lub jakiekolwiek wskazowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipfm Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 WitamJestem pierwszy raz na forum wiec prosze o wyrozumialosc (co do moich laickich pytan) Od jakiegos czasu nie mam podswietlenia prawej czesci zegarow, domyslam sie ze chodzi o przepalona zarowke. I tu nasuwa sie pytanie... jak zdemontowac deske rodzielcza mikrusa (czesc pod zegarami)? Wiem ze do wszystkigo mozna dojsc samemu aaale znajac swoje zdolnosci poodkrecam wszystko a potem bedzie rebus ze zlozeniem tego do kupy :twisted: Moj mikrus to K11 z 1998. z gory dzieki za odpowiedz lub jakiekolwiek wskazowki 98 to juz powinna byc po liftingu chociaz w sumie nie ma to wiekszego znaczenia przy samym rozkrecaniu budzika Masz 2 sruby (jedna w okolicy stacyjki, druga po drugiej stronie) do odkrecenia i zdejmujesz obudowe zegarow (opuszczona w dol kierownica, podnosisz przod obudowy a potem tyl wyjdzie z zaczepu. Zobaczysz ze same zegary za przykrecone chyba kolejnymi 3 srubami. Po odkreceniu mozesz je wyjac i wymienic zaroweczki (w modelach sprzed liftu jeszcze trzeba odpiac linke napedu predkosciomierza). Za pierwszym razem to bylo duze przezycie,dodatkowo spotegowane odpinaniem linki, zakonczone pokaleczonymi rekami :x Teraz to juz bulka z maslem, tym bardziej ze po lifcie naped predkosciomierza jest elektroniczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokas Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Dzieki zaraz wyprobuje Co do rocznika i modelu mojego mikrusa.. wprawdzie 98 ale jeszcze przed liftingiem. Wersja zupelnie 'gola' bez poduch, wspomagania, bez obrotomierza ba nawet bez zapalniczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tokas Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 ha! operacja zakonczyla sie pelnym powodzniem. Okazalo sie ze nie jedna a pare zarowek bylo spalonych( jak nie wszyskie).. niewazne. Zauwazylem ze na zarowkach zalozone sa niebieskie 'kapturki'. Hmm czyzby podswietlenie bylo niebieskie? Do tej pory bylo nedzne zwykle swiatlo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marioxxx2 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Jestem zmuszony naprawić kratki nawiewu ale nie wiem jak się do tego zabrać , chodzi mi o te kratki bliżej środka nad konsolą, czy muszę rozbierac deskę i jak się do tego zabrać??????????? K11 1.0 98r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Tak, niestety musisz zdjąć całą deskę, ale nie jest to wcale takie trudne - główne mocowania to 2 śruby pod szybą (pod zaślepkami), 2 na bokach pod uszczelkami drzwi i 2 od dołu. rezta to jakieś drobne wkręty trzymające poszczególne podzespoły, ale nie ma większych niespodzianek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ale nie ma większych niespodzianek..A kierownicy nie trzeba czasem zdejmować najpierw? Bo jeśli trzeba to wiesz, niektórzy tam mają poduszkę powietrzną a tego lepiej ot tak o nie odpinać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuri Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Ja mam sportową, więc u mnie nie ma z tem oroblemu, ale faktycznie, jeżeli jest zwykła z poduchą to trochę rozbierania jest żeby ją zdjąć, ale wydaje mi się, że nie jest to konieczne, na pewno przyda się wymontować przełączniki zespolone.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.