Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Demontaż deski rozdzielczej...


Guest tokas

Recommended Posts

Witam

Jestem pierwszy raz na forum wiec prosze o wyrozumialosc (co do moich laickich pytan) :)

Od jakiegos czasu nie mam podswietlenia prawej czesci zegarow, domyslam sie ze chodzi o przepalona zarowke. I tu nasuwa sie pytanie... jak zdemontowac deske rodzielcza mikrusa (czesc pod zegarami)? Wiem ze do wszystkigo mozna dojsc samemu aaale znajac swoje zdolnosci poodkrecam wszystko a potem bedzie rebus ze zlozeniem tego do kupy :twisted:

Moj mikrus to K11 z 1998.

 

z gory dzieki za odpowiedz lub jakiekolwiek wskazowki :)

Link to comment
Share on other sites

Witam

Jestem pierwszy raz na forum wiec prosze o wyrozumialosc (co do moich laickich pytan) :)

Od jakiegos czasu nie mam podswietlenia prawej czesci zegarow, domyslam sie ze chodzi o przepalona zarowke. I tu nasuwa sie pytanie... jak zdemontowac deske rodzielcza mikrusa (czesc pod zegarami)? Wiem ze do wszystkigo mozna dojsc samemu aaale znajac swoje zdolnosci poodkrecam wszystko a potem bedzie rebus ze zlozeniem tego do kupy :twisted:

Moj mikrus to K11 z 1998.

 

z gory dzieki za odpowiedz lub jakiekolwiek wskazowki :)

 

98 to juz powinna byc po liftingu chociaz w sumie nie ma to wiekszego znaczenia przy samym rozkrecaniu budzika :D

 

Masz 2 sruby (jedna w okolicy stacyjki, druga po drugiej stronie) do odkrecenia i zdejmujesz obudowe zegarow (opuszczona w dol kierownica, podnosisz przod obudowy a potem tyl wyjdzie z zaczepu.

 

Zobaczysz ze same zegary za przykrecone chyba kolejnymi 3 srubami. Po odkreceniu mozesz je wyjac i wymienic zaroweczki (w modelach sprzed liftu jeszcze trzeba odpiac linke napedu predkosciomierza).

 

Za pierwszym razem to bylo duze przezycie,dodatkowo spotegowane odpinaniem linki, zakonczone pokaleczonymi rekami :x

Teraz to juz bulka z maslem, tym bardziej ze po lifcie naped predkosciomierza jest elektroniczny.

Link to comment
Share on other sites

Dzieki :) zaraz wyprobuje

Co do rocznika i modelu mojego mikrusa.. wprawdzie 98 ale jeszcze przed liftingiem. Wersja zupelnie 'gola' bez poduch, wspomagania, bez obrotomierza ba nawet bez zapalniczki :)

Link to comment
Share on other sites

ha! operacja zakonczyla sie pelnym powodzniem. Okazalo sie ze nie jedna a pare zarowek bylo spalonych( jak nie wszyskie).. niewazne. Zauwazylem ze na zarowkach zalozone sa niebieskie 'kapturki'. Hmm czyzby podswietlenie bylo niebieskie? Do tej pory bylo nedzne zwykle swiatlo :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Guest marioxxx2

Jestem zmuszony naprawić kratki nawiewu ale nie wiem jak się do tego zabrać , chodzi mi o te kratki bliżej środka nad konsolą, czy muszę rozbierac deskę i jak się do tego zabrać??????????? K11 1.0 98r

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest nuri

Tak, niestety musisz zdjąć całą deskę, ale nie jest to wcale takie trudne - główne mocowania to 2 śruby pod szybą (pod zaślepkami), 2 na bokach pod uszczelkami drzwi i 2 od dołu. rezta to jakieś drobne wkręty trzymające poszczególne podzespoły, ale nie ma większych niespodzianek..

Link to comment
Share on other sites

ale nie ma większych niespodzianek..
A kierownicy nie trzeba czasem zdejmować najpierw? Bo jeśli trzeba to wiesz, niektórzy tam mają poduszkę powietrzną a tego lepiej ot tak o nie odpinać ;).
Link to comment
Share on other sites

Guest nuri

Ja mam sportową, więc u mnie nie ma z tem oroblemu, ale faktycznie, jeżeli jest zwykła z poduchą to trochę rozbierania jest żeby ją zdjąć, ale wydaje mi się, że nie jest to konieczne, na pewno przyda się wymontować przełączniki zespolone..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...