Adams Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Witam, zastanawialem sie tak ostatnio nad jedna rzecza: u siebie w nissanku ma 2 caty. jeden niedaleko za turbo drugi mniejwiecej w srodku wydechu -> wlasnie tego chce sie na poczatku pozbyc. 12.5" nierdzewnej rury i dwa kolnierze powinny zalatwic sprawe, ale... Jest tam jakis czujnik - wydaje mi sie ze temperatury w katalizatorze (ale moze O2??). I tu pojawia sie pytanie: czy mozna go calkowicie wywalic z wydechu czy musze wpuscic go w nowy decat? Moze ktos wie ? Pzdr! Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 a nielepiej usunac tego pierwszego kata? im blizej silnika tym jest wieksza predkosc spalin i kat je bardziej blokuje. z kolei drugi kat dziala mniej skuteczne ale tez duzo mniej przeszkadza a zostawienie go dodatkowo zamknie usta panom na przegladzie rejestracyjnym PS. ten czujnik to moze byc druga sonda lambda a wtedy lipa z wycinaniem :? EDIT: zle przeczytalem hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 ja mialem 3 katalizatory. teraz nie mam zadnego 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 moze i lepiej wywalic pierwszy ale jak bede to robil to chcialbym wstawic caly front pipe od kolana turbo (a na to musze troche kaski uzbierac:) zreszta on jest "zintegrowany" z wydechem a drugi mozna poprostu wykrecic. a o przeglady bede sie martwil pozniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 zrob tak!! wywal pierwszy katalizator, on jest tylko po to aby "dopalac" spaliny jak zimny silnik. a drugi zostaw tylko przrbij go tak aby byl wolny przelot. wowczas w czasie przegladu wizualnego nie ma szans aby sie przypieprzyli. jedyna rzecza i ktora mozna sie martwc to lampka check engine. ale to tez da sie obejsc bez wykrecania zarowko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 w tym drugim kacie masz sonde........ musisz ją wstawić w rure którą wspawasz zamiast kata, z tego co pamiętam na turbokillers powinni ci pomóc , uzyj wyszukiwarki na ich forum bo pamietam że już widziałem u nich taki wontek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Stary temat z wydechami jak planeta ziemia... Jak masz mało gotówki to zrob pierwszą częśc wydechu 2,5cala z neirdzewki, czyli od trubiny po końcowy tlumik, nie przejmuj się katami i sondami lambda, u Ciebie jest zresztą jedna sonda i nie ma wpływu na jej prace obecność katalizatorwów. Jak jeszcze zdecydował byś się na zastępienie końcowego tlumika przelotowym to spokojnie jest do zyskania 25KM - auto będize zapierdzielać ni do poznania i o wiele szybciej trubina będzie wchodzić na boosta... Taki plan minimum to moim zdaniem zmiana downpie na 2,5cala oraz pierwsze 1,5metra wydechu, zastąpić to na kwasa 2,5 i zyskać spokojnie jakieś 10-15 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 dzieki za kompleksowy opis Coobciu jednak jak na razie chcialem tylko wiedziec czy sonda w drugim kacie to temperatura czy O2? Chwilowo i tak nie bede sie bawil w reszte wydechu - chcialem tylko tego kata zdymisjonowac wlasnorecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 wykręcić wytluc i wkręcić - tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 myslalem raczej: wykrecic, zastapic rura 12.5" dlugosci i 3"srednicy z nierdzewki, a cata zostawic: moze sie na przegladzie przyda, moze przy sprzedazy... tylko nie wiem czy musze w te nowa rure wsadzac sade ktora byla w kacie czy moge ja calkiem olac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 Kurde... Wszyscy myślą o sprzedawaniu samochodów, czyżbyś chciał zmienić na S15 czy SKy Line a może 300ZX ?? Jak się bawić to zostawić sobie ten wydech co masz nie psuć go i zrobić nowy który później zmieni najwyżej właściciela - taka opcja wydaje mi się być najlepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 28 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2005 zbey nie bylo: KOMPLETNIE nie mysle o sprzedazy to bylo tak "w dalekiej dalekiej przyszlosci", jak juz bede stary i pomarszczony a z wydechem moze i masz racje... zobacze co z tego wyjdzie. w kazdym razie przestaje juz drazyc sprawe. Dzieki za pomoc everyone! Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.