Guest Marcel_27 Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Witam, właściwie zadałem już pytanie w temacie. Jedna dysza z przednich (i to ta najbliżej kierowcy) jest ustawiona za nisko i chlapie bardzo blisko dolnej krawędzi szyby. próbowałem włożyć w szczelinę dyszy szpileczkę i delikatnie odchylić ją do góry, ale szpilka się zaczyna giąć a dysza ani się ruszy - jak to podregulować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zielony Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 sprobuj igla - jest twardsza wiec powinno isc! ewentualnie potraktuj dysze delikatnie odrdzewiaczem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gołąb Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 prawdopodomnie wlozyles za gleboko szpilke... albo podgrzej lekko dysze - moze reka albo czyms co daje cieplo - moze przymarzlo... mialem tak samoa ale okazalos ie ze za gleboko pcham w dziurke :twisted: hehe tylko bez skojarzeń Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Czytałem o takim patencie jak podgrzewanie płynu do spryskiwaczy (puszczanie go przez elastyczny wąż owinięty wokół odpływu z chłodnicy), ktoś może próbował? Podogno ciepły płyn dużo lepiej czyści szybę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thomson30 Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Z tym podgrzewaniem to całkiem ciekawa propozycja, bedę musiał to wypróbować. Właśnie niedawno wróciłem za terasy, zakupiłem jakoś trefny płyn niby zimowy do -21 a jak się okazało zamarzał poniżej zera. nigdy wię ej taakieg G.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcel_27 Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 Nie daje rady... spryskiwacz nie jest zamarznięty, bo i w domu i w pracy autko stoi w garażu i do roboty zabieram się po postoju a nie po powrocie z dworu. próbowałem solidnym kawałkiem cienkiego szpikulca i dysza ani drgnie. Przy nacisku cały ten plastikowy element w którym są osadzone dysze się rusza a sama dysza ani drgnie... Korozji też nie poedjrzewam, bo autko jest kupowane w październiku i chyba za wcześnie na korozję. Mam wrażenie, że tak było od nowości, po prostu teraz częściej używam wycieraczek, więc mi to bardziej przeszkadza. Głupio troche jechać z takim duperelkiem do serwisu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gołąb Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 to idz do jakiegos dobrego sklepu i kup sobie koncóweczke ... nie powinna byc droga... moim zdaniem ... ale mysle ze jak bys delikatnie za sama koncówke pomezyl ja to by jakos dala rade sie ruszyc ... pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcinde Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 duperel nie duperel, jedź do serwisu. nie po to auta mają gwarancję, żeby coś miało nie działać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest porcupine Posted December 29, 2005 Share Posted December 29, 2005 ja mam tak samo z tym spryskiwaczem ... :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marcel_27 Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 Kurcze, a może tak to ma być? Skoro u nas tak jest i w aucie które oglądałem dziś na parkingu też tak było to może taki był zamysł konstruktorów? Tyle, że to bez sensu, bo jak się jedzie troche szybciej i użyje spryskiwacza to ten najbliższy kierowcy leje czasem nawet poniżej zasięgu wycieraczki... Koleżanki i koledzy z nowymi N16 - u Was też skrajny lewy "psikator" jest skierowany w dół? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LEMUR Posted December 30, 2005 Share Posted December 30, 2005 (...)Koleżanki i koledzy z nowymi N16 - u Was też skrajny lewy "psikator" jest skierowany w dół? w obu lewe (patrzac od srodka) 'leja' nieco nizej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jankes Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 witam. ja mam to samo. za cholerę nie moge ruszyć. kombinowałem na wszystkie sposoby. to się nie rusza i tak musi być. czyli po japońsku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PetR Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 :roll: w mojej almie 'zapchał' się kiedyś jeden spryskiwacz - zleciłem naprawę i regulację podczas przeglądu (gwarancyjnego) w ASO. I mam spokój. Jeżeli chodzi o samodzielną regulację to próbowałem i wszystkie dysze można regulować bez problemu. Jak masz gwarancję to wal do ASO - niech robią... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sparky Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Czytałem o takim patencie jak podgrzewanie płynu do spryskiwaczy (puszczanie go przez elastyczny wąż owinięty wokół odpływu z chłodnicy), ktoś może próbował?Podogno ciepły płyn dużo lepiej czyści szybę. Taki patent mają auta produkowane na rynek skandynawski - np. Volvo. Przez zbiorniczek z płynem do spryskiwaczy przechodzi wężyk z płynem chłodzącym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.