Gość frobek Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Co do centralnego zamka, to mogą być dwie przyczyny: 1. Uszkodzone mikroswitche w zamku - super małe szanse na naprawę, może być potrzeba wymiany zamków 2. Niekontakt we wtyczce na ściaie drzwi lub nadłamane przewody - temat dla dobrego elektryka Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Jeżeli była już kiedyś zdejmowana głowica i zamontowana potem na jakiejś badziewnej uszczelce np. Ajusa to prawie napewno uszczelka jest walnięta. Ten silnik toleruje tylko uszczelki stalowe np. Takoma lub Tokei - to rada na przyszłość. hej, u mnie byla zdejmowana glowica, jaka uszczelke zalozyli, ale ostatnio zauwazylem iz z lewej strony prawie cala komora silnika jest w oleju. brat uwaza ze to za wysokie cisnienie i wypycha przez uszczelke, ale pewien nie jest, ale mowi ze jezdzic mozna, a oleju wzielo mi na 10kkm 1litr. czy to mozliwe zeby az tak wrazliwy byl na uszczelki niemetalowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 rdzewiejace nadkola, elektryka szalejaca wydaje mi sie jak czytam to forum, ze to chleb powszedni przy naszych primerach, nie wspominajac o innych problemach zwiazanych z zawieszeniem i wskaznikiem baku w swoja wlozylem juz ponad 2tys, a jeszcze kilka rzeczy nie zostalo zrobionych i czeka tym samym na przyplyw gotowki. moze ktos wie czy w srode bedzie kumulacja w duzym lotku? z eletryka sprawa wyglada tak, ze im starsze tym bardziej zasniedziale kable. w moim szaraczku czy to hak czy tez swiatla z przodu wystarczylo przetrzec kabelki i swiatla mocy nabraly od razu. ale co auto to inne rozwiazanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Niestety ten silnik jest super wrazliwy na jakość uszczelki, co potwierdzaja wszyscy mechanicy znający się na tych motorach. Ja w mojej Primerce robiłem głowicę tylko dlatego, że 15kkm wczesniej ktoś zmontował silnik na Ajusie właśnie, pierścienie uszczelniające 3 i 4 cylindra były popękane (pierścienie uszczelki), to mówi samo za siebie. Ja zamontowałem uszczelkę Takoma i póki co 12kkm jest ok. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 w swoja wlozylem juz ponad 2tys, a jeszcze kilka rzeczy nie zostalo zrobionych i czeka tym samym na przyplyw gotowki. To jeszcze nic w nią nie włożyłeś Niestety ten silnik jest super wrazliwy na jakość uszczelki, co potwierdzaja wszyscy mechanicy znający się na tych motorach. Ja w mojej Primerce robiłem głowicę tylko dlatego, że 15kkm wczesniej ktoś zmontował silnik na Ajusie właśnie, pierścienie uszczelniające 3 i 4 cylindra były popękane (pierścienie uszczelki), to mówi samo za siebie.Ja zamontowałem uszczelkę Takoma i póki co 12kkm jest ok. Ja też zrobiłem ten błąd i przy spawaniu głowicy wsadziełm tą badziewną uszczelkę, a teraz znowu mi płynu chłodzącego ubywa. Teraz nie będę oszczędzał i kupię oryginalną. Też przejechałem 15kkm od wymiany uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Witam! Wczoraj opisałem się jak bąk i niestety chyba wszystko ulecialo w niebyt. Trafiłem na ten temat przypadkiem szukając informacji o pompie podciśnienia. Mam bardzo podobne autko do Twojego i kiedy go kupowałem było w podobnym stanie. zostawiłem go sobie i bardzo polubiłem. Nie jestem teraz w stanie napisać całej historii autka, którą napisałem wczoraj. Może jednak ten tekst gdzieś leży sobie na serwerze. Opisałem większość usterek jakie miała Primera i sposób ich usunięcia. Szkoda że przepadło..... Jeśli potrzebujesz jakichś konkretnych informacji to jestem do dyspozycji. Widzę, że koledzy już wcześniej udzielili Ci wielu cennych wskazówek. Czy możesz zrobić coś dla mnie? Wydaje mi się, że ostatnio pompa podciśnienia traci wydajność. Jeśli możesz przy zapalonym silniku przycisnąć szybko kilka razy pedał hamulca i zaobserwować czy zapala się kontrolka hamulca. U mnie zapala się na chwilę kontrolka po przyciśnięciu hamulca 5 -7 razy. Jak się zapali przytrzymaj hamulec. powinien być twardy a później, gdy pompa znów zrobi podciśnienie, powinien odpuścić. Może ktoś inny wie jak jest z hamulcem w Primerze z Dieslem. Mam nadzieję, że nadal masz Primerkę. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Wydaje mi się, że ostatnio pompa podciśnienia traci wydajność. Jeśli możesz przy zapalonym silniku przycisnąć szybko kilka razy pedał hamulca i zaobserwować czy zapala się kontrolka hamulca. U mnie zapala się na chwilę kontrolka po przyciśnięciu hamulca 5 -7 razy. Jak się zapali przytrzymaj hamulec. powinien być twardy a później, gdy pompa znów zrobi podciśnienie, powinien odpuścić. Może ktoś inny wie jak jest z hamulcem w Primerze z Dieslem. Mam nadzieję, że nadal masz Primerkę. Pozdrawiam! Hej, Zrobilem jak napisales i dzieje sie tak samo, rozmawialem z mechanikiem i to jest normalny objaw. Tak ze jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 witam ponieważ mój temat o mojej W10 jakoś tak wymarł... a widzę że tu rozmawiaciao problemach z "10" to i ja się dołączę... moją W10 2.0D SLX rok 94 kupiłem w tym roku w styczniu... na dzień dobry wymieniłem przegub prawy i skrzynię biegów.... od samego początku kolor płynu w chłodnicy przypomninał coś ala herbatę do tego z gęstym osadem wokól korka na chłodnicy... już diagnozowano uszczelkę lub głowicę... jako objaw to bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym po wył. silnika, bulgotanie w chłodnicy po odkręceniu korka, zapach spalin w zbiorniku wyrównawczym i wahania tempertury - to są objawy potwierdzone niestety wymieniłem termostat - jak się okazuje nie potrzebnie - ze wzgl. na te wahania temp. wreszcie temperatura doszła do czerwonego - wywaliło mi kilka razy górny wąż na chłodnicy i... mam rozwaloną głowicę między gniazdami zaworów (nie straszny objaw) oraz na jednym gnieździe zaworowym - to doprowadziło m.in. do dostawania się wody do oleju... po rozpoznaniu kosztów zdecydowałem się na kompletny silnik (w tym sprzęgło - bo było zamontowane) - koszty wyszły nieznacznie wyższe niz kupić głowicę plus uszczelki uszczelniacze i robocizna teraz będzie musiało "odpracować" inwestycję... czyli posłuzyć parę latek bezawaryjnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobi_man Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 misia ty nie jeździsz czasami siwym sedanem na 16 alu ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 misia ty nie jeździsz czasami siwym sedanem na 16 alu ????? Rozumiemy chęć poznania laski którą widujesz ale zobacz na daty;-) Na randki umawiamy się na PW bo inni bedą zazdrośni;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobi_man Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 pytam sie z ciekawości. a nie chce sie umawiać, bo nie zdradzam swojej nazeczonej. fatk teraz zobaczylem rok 2005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.