Gość maciejka_sz Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 No to Maciej musimy zacząć kombinować... Ja przez ten wolny czas zrobiłem u siebie wszystko co chciałem, a nawet więcej... Mam też koncepcję na zimny dolot, dzięki któremu nie trzeba nic kombinować przy aku... Ale to w nas tygu jak porobie foty z kreseczkami dorobionymi w paintie Eeee.. to spoko. Zrob jakies zdjecia bo ja nawet nie wiem jak ta Twoja fura wyglada. Zakombinowales cos z tylnymi heblami? Daj znac co i jak i zrob foty. Uturbiac bedziemy w nowym roku..... tzn mozemy zaczac juz za... 7,5h! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 No to Maciej musimy zacząć kombinować... Ja przez ten wolny czas zrobiłem u siebie wszystko co chciałem, a nawet więcej... Mam też koncepcję na zimny dolot, dzięki któremu nie trzeba nic kombinować przy aku... Ale to w nas tygu jak porobie foty z kreseczkami dorobionymi w paintie Eeee.. to spoko. Zrob jakies zdjecia bo ja nawet nie wiem jak ta Twoja fura wyglada. Zakombinowales cos z tylnymi heblami? Daj znac co i jak i zrob foty. Uturbiac bedziemy w nowym roku..... tzn mozemy zaczac juz za... 7,5h! :twisted: ALE MEGA OFF-TOPEM POJECHALISCIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 ALE MEGA OFF-TOPEM POJECHALISCIE Sorki.. kazdemu sie zadarza... :oops: Ale nie krzycz juz na nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 gratulacje ze sie udalo... teraz cekam na jakis ladny wykresik na dolaadowaniu w okolicy 1 baara bo 0,5 to sofcik dla samego dzwieku blow offa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 no ladnie ladnie, piekny projekt, widze ze kolejne turbonissany wyrastaja jak grzyby po deszczu, gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 Wszyscy jak widać zaufali podatności na tego typu modyfikacjie w swoich SR20... PS. to nie Honda te silniki stworzona z myślą o doturbieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 4 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 No więc male sprostowanie : -doladowanie jest na poziomie 0,6 bara , -moc maksymalna 225 KM przy 7000 obr/min , -moment obrotowy 262 Nm przy 5500 obr/min tloki seryjne , odprężenie silnika zrobiono poprzez dorobienie specjalnej blachy miedzianej pod glowice. dodatkowe wtryski wlaczaja sie w momencie pojawienia sie nadciśnienia w kolektorze dolotowym. Aha , co najciekawsze wystarcza w zupelności seryjna pompa paliwowa z GTi. Aha , więcej dmuchać nie będzie bo nigdzie nie znalezliśmy tloków i korbowodów do tego silnika.A poza tym auto ma zachować żywotność silnika i sluży do jazdy na codzień. Przy wyższym doladowaniu byly problemy z EGT co wiadomo czym grozi. dlatego również odcięcie zaplonu ustawiono na 7000 obr/min A teraz wykresiki: http://i35.photobucket.com/albums/d175/szo...5/page-0002.jpg http://i35.photobucket.com/albums/d175/szo...5/page-0001.jpg Dane po szóstym , ostatecznym strojeniu A jeszcze dane z G-techa: 0-100 : 5,88 s 0-400m: 14,54 przy 170km/h (zimowe opony 14'') Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 no to ladnie P.S. tloczki robi JE pistons a korbowody np. carillo - dostepne w polsce bez problemu www.tomson.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 A jeszcze dane z G-techa: 0-100 : 5,88 s 0-400m: 14,54 przy 170km/h (zimowe opony 14'') jak zwykle mega optymistyczne dane dokladnie..jak pisal Gio...wsszystko jest w zasiegu reki ps: seryjne graty sa wstanie wytrzymac wiecej niz 0,6 bara.... ale jessli macie problemy z egt to wspolczuje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 przede wszystkim , bylo wyraznie napisane ze silnik SR18DE a nie SR20 , tak wiec kutych z JE nie ma dla 1.8 , chyba ze robienie `custom`owych a to juz koszta. Wyzsze doladowanie odpada bo jak napisali, maja wtryski z n/a i dodatkowy w kolektorze ssacym , dlatego wystarcza seryjna pompa paliwa. U mnie bylo inaczej, tez pierwszy raz stroilem na seryjnej pompie ale powyzej 4800 rpm niestety egt bylo juz za wysokie, po prostu pompa nie wydalala z cisnieniem na wieksze wtryski. A co do uzyskanych czasow, to zapewniam ze baaaaardzo realne, jestem pewien w 100% ze takie kreci ten nissan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 co do tlokow to mozna ostatecznie powiekszyc blok i wrzucic z 2.0 w SR18DE sa 2 walki, pytanie tylko czy dzwigienki maja rolki, bo jesli nie to jest ryzyko ze walki sie szybko wytra i trzeba bedzie posylac do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 przede wszystkim , bylo wyraznie napisane ze silnik SR18DE a nie SR20 , tak wiec kutych z JE nie ma dla 1.8 , chyba ze robienie `custom`owych a to juz koszta. Wyzsze doladowanie odpada bo jak napisali, maja wtryski z n/a i dodatkowy w kolektorze ssacym , dlatego wystarcza seryjna pompa paliwa. U mnie bylo inaczej, tez pierwszy raz stroilem na seryjnej pompie ale powyzej 4800 rpm niestety egt bylo juz za wysokie, po prostu pompa nie wydalala z cisnieniem na wieksze wtryski. A co do uzyskanych czasow, to zapewniam ze baaaaardzo realne, jestem pewien w 100% ze takie kreci ten nissan. wiesz mysle ze taniej bylo by zrobienie strokera na 2,0 niz customowe tloki poza tym w swoim podpise ma 2,0 a nie 1,8 stad mooj blad. a tak w ogoole czy ktos poroownywal oba te silniki??moze rooznia sie tylko skokiem tloka a srednica jest ta sama i wtedy to juz mniej zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szopen Opublikowano 4 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 różnia sie średnicą tloka: 1,8 ma 82,5 a 2,0 ma o ile pamiętam 86mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 jezeli skok taki sam to robic tylko strokera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Po wykresie widać że turbina coś pożno wkracza do dzieła - pomiary byly na bezwładnosciówce ? Ps. juz w poprzednich postach pisałem że różnica miedzy SR18DE i SR20DE jest wylko w tlokach, SR18 ma o średnicy 82,5mm więc nie widze problemu żeby go porównać do SR20DE i zapodać własnie od niego kute tloki... Wtedy by się miało pełnowartosciowe SR20DE Pss. moge udostępnić całego SR20DE do pamirów itd.. mam blok golasa więc zapraszam. Osiągi jak najbardziej wydają się być realne... ciekawi mnie tylko jak się bedzie z wytrzymałością tej podkładki wykonanej z miedzi do odpręzenia, z doświadczenie zdobytego w KSRmotorsport moge poweidzieć że wykonane te podkladki z miedzi totalnie się nie sprawdzały powyzej bar doladowania się "rozchodziły" i puszczały. AAAAAa jeszcze jedno mnie cholernie ciekawi jakie było EGT ?? Bo coś mi się wydaje że moj motor mogl ladnie po d*pie dostać - po pomiarach z hamowni na 0,5 bara (201km i 273Nm) zaczałem dmuchać 0,6 bara, dodam że mam dopręzony motor z standardowcyh 9,5:1 do 10,3:1 co nie jest kozystne w Turbo :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Po wykresie widać że turbina coś pożno wkracza do dzieła - pomiary byly na bezwładnosciówce ? Ps. juz w poprzednich postach pisałem że różnica miedzy SR18DE i SR20DE jest wylko w tlokach, SR18 ma o średnicy 82,5mm więc nie widze problemu żeby go porównać do SR20DE i zapodać własnie od niego kute tloki... Wtedy by się miało pełnowartosciowe SR20DE Pss. moge udostępnić całego SR20DE do pamirów itd.. mam blok golasa więc zapraszam. Osiągi jak najbardziej wydają się być realne... ciekawi mnie tylko jak się bedzie z wytrzymałością tej podkładki wykonanej z miedzi do odpręzenia, z doświadczenie zdobytego w KSRmotorsport moge poweidzieć że wykonane te podkladki z miedzi totalnie się nie sprawdzały powyzej bar doladowania się "rozchodziły" i puszczały. AAAAAa jeszcze jedno mnie cholernie ciekawi jakie było EGT ?? Bo coś mi się wydaje że moj motor mogl ladnie po d*pie dostać - po pomiarach z hamowni na 0,5 bara (201km i 273Nm) zaczałem dmuchać 0,6 bara, dodam że mam dopręzony motor z standardowcyh 9,5:1 do 10,3:1 co nie jest kozystne w Turbo :roll: kUBA TERAZ MASZ MOŻLIWOSC GO ROZEBRAC, TO ZRÓB TO, ZOBACZ JAK WYGLĄDAJĄ TŁOKI, CZY SĄ LEKKO PODTOPIONE, WIESZ JAK WYGLĄDAŁY MOJE CO ZOSTAŁY W KSR :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Lukasz nawet mnie nie strasz :wink: CZapkę zdejmę jak trzeba będzie więcej dmuchać, puki co kompresja jest rowna PS. BRT będzie mieć wkrótce spejclny przyrząd - sonde ktorą bedzie się wsadzać w swiece zaplonową i bedzie mozna sobei obejrzeć dokaldnie jak się mają nasze tłoki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 5,88s na takiego nissana to nie jest hura optymizm tak samo jak 14,54 na 1/4... w koncu ja robie swoimi 160KM 14,6, wiec nawet mysle ze z turbo mozna lekka reka lepsze osiagi zalatwic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 Sami ale weź pod uwagę że nieco jest inna masa tego Turbo Sunnego GTI Co z tego ze ma 70 koni więcej od CIebie ale pewno z 200kg więcej warzy od twojego wymiatacza N/A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 pewnie tak zeby mnie nikt zle nie zrozumial - bardzo podoba mi sie ten projekt, i mysle ze z tego autka przy tylu koniach daloby sie wycisnac sporo lepsze osiagi... chociaz juz teraz sa calkiem w porzadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 naprawde, nie ma porownania jesli chodzi o jazde n/a a turbo, z tego co widzialem na zdjeciach to turbo sunny jest tez wypruty w srodku wiec na pewno duzo wiecej nie wazy, zapewniam ze czas na 1/4 na torze z pomiarem foto bylby duzo lepszy, bo momentem zjada `zwykle` 2.0 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Nie jest wypruty, ta podloga dorobiona wazy pewnie tyle samo co wyjeta kanapa aczkolwiek wyglada bardzo ladnie i schludnie, nie to co blacha u mnie. Bardzo ciekawy projekt i sam sie na chwile zarazilem takim soft turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość --Mlody-- Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 soft turbo... Hehheheh i 230 KM Moze z tym wypruciem przesadzilem, masz racje, nie przyjrzalem sie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Bardzo ładne autko, gratulacje dla właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Total Respect Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.