Gość paulklee Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Od jakiegoś czasu zapalała się kontrolka hamulca ręcznego - szczególnie gdy skręcałem w lewo lub dodawałem gazu. Znajomy mechanik stwierdził, że powinienem dolać płynu hamulcowego DOT 4. Tak też zrobiliśmy i problem minął, ale tylko na jakieś 300 km. Teraz kontrolka pali się przez cały czas, a raczej tli się ledwie zauważalnie, ale jednak wskazuje, że coś nie tak. Mieliście podobny problem? Co robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario1 Opublikowano 30 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2005 Witam! Wmoim poprzednim aucie (seicento) pojawiał się podobny problem gdy miałem totalnie zużyte klocki i szczęki. Lamka zapalała się przy ostrym przyspieszaniu. Płynu było mało bo poszedł w cylinderki a pozostałość uciekała spod pływaka na drugą stronę zbiorniczka. Mialem całkowicie zużyte okładziny. Nie wiem w jakim stanie masz okładziny hamulcowe, ale też to może być jakiś wyciek i płynu ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario1 Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Może czujnik od ręcznego lub w zbiorniczku płynu. Ile masz płynu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 sprawdz klocki i okladziny z tylu u mnie bylo identycznie i winne byly klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Lampka ręcznego zapala się gdy poziom płynu hamulcowego spadnie poniżej pewnej wartości. Spadek poziomu najczęściej jest spowodowany zużywającymi się klockami ( powiększa się objętość układu bo tłoczki dalej wychodzą ). Zupełnie naturalne w takiej sytuacji jest to, że po dolaniu płynu problem się powtarza, bo klocki nadal się zużywają. Proponuję sprawdzić stan klocków. Jeśli jeszcze do czegoś się nadają, dolej płynu, jeśli są już zużyte wymień je, ale pamięta przy tym zaopatrzyć się w strzykawkę do odessania nadmiaru płynu, który w międzyczasie dolałeś. pzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 hehe ja to jak tak mialem to sie wystraszylem okrutnie.... bo jade chyba ze 140 a tu bach kontrolka ale naciskam i hamuje... ale juz blacha od klocka po tarczy jezdzila :/ i piszczalo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 U mnie było to samo. Zniknęło po tym...jak zacząłem używać ręcznego Większość problemów z ręcznym wyniika z tego, że się go nie używa ;-) Ale czytając wasze posty dochodzę do wniosku, że czas najwyższy sprawdzić klocki i tarcze z tyłu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.