Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Szumy z koła


Guest marsos
 Share

Recommended Posts

Niedawno miałem przejazdzke po krawezniku i od tej pory słysze szumy dochodzace z strony prawego kola z przodu (nie wspominajac o wymienionej feldze :( ). Pytanko - łozysko dostało w d.... a jesli tak to czy jest koniecznosc wymiany dwoch (L i P).

 

Jezeli łozysko padło to jakie moga być tego efekty oprócz finansowych, czy wpływa to na bezpieczeństwo jazdy?

 

Po wymianie felgi słonko prowadzi sie ok. "jedynie" - ten szum - jakby ocieranie.

Link to comment
Share on other sites

Guest korteenis

Jezeli juz wymieniles felge, to pozostaje tylko wymiana lozyska.

Mozliwe ze zostalo ono uszkodzone, wg mnie wystarczy zmiana lozyska tylko w tym kole.

Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Guest maciejka_sz

Jedno lozysko wystarczy ze wymienisz. Jezieli skrzywiles felge sprawdz koniecznie zbieznosc. Byc moze cos sie tam poprzestawialo bo uderzenie bylo silne. Sprawdz tez koncowki drozkow kierowniczych i sam drazek - mogl sie skrzywic. Teraz mozesz nie odczuwac roznicy ale jak zrobi sie slisko to jest taka mozliwosc ze bedzie Ci nosic przodem samochodu a wtedy o wypadek nie trudno. Z biegiem czasu zacznie tez drzec Ci opony.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest Felix

Czy ktos wymienial łożysko w przednim kole i czy moze sie podzielic doświadczeniem???I ile kosztuje to łożysko???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

U mnie tak huczało to myślałem też że łożysko z przodu (przy jeździe na wprost chyba nawet mocniej) ale po podniesieniu całej przedniej osi i rozpędzenia jej do 120 km /h i wyłączeniu silnika (na sprzęgle) nic nie było słychać (u mechanika). Kompletnie zgłupiałem. Dowiadywałem się o ceny łożysk coś ponad 100 zł na przód i ponad 250 na tył nieoryginalne i dla samochodu bez ABS (co jest ważne bo się różnią). Ale wymieniłem oponki i jest zupełna cisza. Oznaczało to że oponki do bani albo źle wyważone były kółka - tak myślę.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...
Guest Kacper30

Pan Erlaf fajnie mysli-podniesc przednia os,pojezdzic z podniesionymi kolami i nasluchiwac.dobre to jest.sam takjutro sparwdze bo tak samo mi cos kleboce.dzieki za wskazuwke ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...