Gość zolw Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 witam mam nisana primere p10 noi poroblem jest taki ze jak pusci sie kierownice sama delikatnie skreca w prawo czym to moze byc spowodowane ps. samochod byl ostatnio na przegladzie przeszedl bez problemu pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 A sprawdzasz to na w miare rownej drodze? bez kolein? Jezeli tak to sprawdz najpierw zbieznosc... taka rzecz na przegladzie technicznym nie wyjdzie, bo tego nie sprawdzaja. A czym spowodowane? w okresie zimowym calkiem latwo o takie cos... tu slizg na kraweznik, tu dziura, tam dziura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 jak jest wytluczony gorny wahacz to moze sie tak dziac, calosc sie przesuwa w bok i auto sciaga, popatrz na auto od przodu czy kola nie sa tak / / jak beda to masz do wymiany gorne wahacze + geometrie. moze tez trzymac ktorys zacisk albo jest male cisnienie w oponie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eda Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 a może masz mało powitrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Sprobuj najpierw stronami zamienic kola, lewe na prawe - prawe na lewe i wtedy jesli bedzie sciagac w druga strone, to znaczy ze cos z kolem/opona, a jak nadal w ta sama strone, to cos moze byc z zaciskiem, piasta, lozyskiem, zawieszeniem. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 a czy w polsce jest wogóle jakaś równa droga do sprawdzenia czy auto nie ściąga ? a tak wogóle to wystarczy że dostaniesz podmuch wiatru i już Cię spycha na jedną stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolw Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 sprawdzalemcisnienie w kolach i jest odpowiednie caly czasznosi na jedna strone takze to tez nie wina drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolw Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 dzieki wszystkim za pomoc posprawdzam te rzeczy i napisze jak cos dalej bede wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 5 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2006 Czasem jedna opona różni się obwodem od drugiej, jak przy zamianie kół ściągać zacznie w drugą stronę, to właśnie tak masz. Jeśli nie, to może być na przykład coś z geometrią, niekoniecznie zbieżność, ale na przykład kąt pochylenia. A czy to masz od zawsze, czy kiedyś było dobrze, a ściąga od jakiegoś czasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolw Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 samochod stal dosc dlugo nie ruszany i jak teraz go ruszylem to sie tak dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolw Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 sprawdzilem to co mowiliscie noi tylne lewe kolo jest troszke do srodka nie jest idealnie prosto co mam zrobic , gdzie byscie radzili naprawe i na jaki wydatek mam sie szykowac ps jestem z warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 samochod stal dosc dlugo nie ruszany i jak teraz go ruszylem to sie tak dzieje To może tłoczki hamulcowe się zapiekły? Bo od samego stania geometria raczej się nie psuje. Za czyszczenie dwóch hamulców tylnych zapłaciłem ostatnio 40 zł. sprawdzilem to co mowiliscie noi tylne lewe kolo jest troszke do srodka nie jest idealnie prosto co mam zrobic , gdzie byscie radzili naprawe i na jaki wydatek mam sie szykowac ps jestem z warszawy A jak to sprawdzałeś i co to znaczy do środka? Górą czy przodem? Może wahacz się wyrobił a może wjechałeś gdzieś w dziurę i się skrzywił, czasem wystarczy np. dołożyć podkładkę - więcej ci na odległość nie jestem w stanie powiedzieć. Rozejrzyj się na forum to znajdziesz kogoś z Warszawy, kto się na tym zna :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zolw Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 sprawdzilem znaczy tak na oko mi sie wydaje ze kolo nie jest idealnie prosto tylko tak do srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 Odezwij sie do kolegi Coobcia, za pare groszy napewno wszystko posprawdza i najlepiej podpowie co, gdzie i jak zrobic, jakbys byl z Lublina to bym Ci polecil siebie :):). POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 6 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2006 A może masz opony kierunkowe albo asymetryczne i przy zmianie ktoś się pomylił (albo nie znał) i odwrotnie założył na którymś kole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Witam. Jeśli samochód jak mówisz stał przez kilka miesięcy to będąc na Twoim miejscu sprawdziłbym najpierw stan zacisków hamulcowych. Prawdopodobne jest że jeden z klocków po prostu cały czas trze o tarczę i to daje efekt ściągania w prawo( czyli jest to w prawym kole). Najprościej to sprawdzić- jaka jest temperatura felgi po dłuższej jeździe, przykładasz łapkę do koła i juz wiadomo - trze czy nie ). Jeśli jedno koło jest wyraźnie cieplejsze to mósisz oczyścić zacisk, oczywiście wskazane jest wstrzymać się od gwałtownego hamowania na końcu próby ). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Mi też znosi, tylko że w lewo. Z tym, że na równej i prostej drodze jest w porządku, a znosi dopiero na nierównościach. Wygląda to np tak, że jadę prosto po równej drodze, wjeżdzam na jakąś nierówność, wtedy kierownica leciutko skręca się w lewo i samochód znosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.