Guest maglev Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 no właśnie czy sprawdzenie kodu błędu można sprawdzić za pomocą coobciowego pomysłu na druta przy silniku gaźnikowym??? :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Halu.Nie mozna sprawdzic,w tych samochodach nie ma komputera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 tzn. nie można w ogóle tego sprawdzić? :shock: :shock: :shock: , bo mam chyba winowajcę wysokich obrotów, padła sonda - podaje 0,26 volta a powinna między 0,83-0,92V, mam jednak obawy że to nie tylko to :cry:...a tak w ogóle gdzie można tanio zaciągnąć sondę? pomocyyyy :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted January 7, 2006 Share Posted January 7, 2006 Chwila,chwila.Ty masz rocznik 93,to masz chyba kompa.U mnie nie ma.W zrob to sam masz opisane jak zrobi diagnostyke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kolter Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 O ile się dobrze orientuje to w "Zrób to sam" jest opis autodiagnostyki silnika 2.0 przy 1.6 piny są obrucone o 180*czli patrząc na gniazdo w silniku 1.6 piny do zwarcia będą znajdować się u samej góry po prawej stronie pierwszw dwa..Tak mi się wydaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 a masz w ogóle kontrolką check engine? bo u mnie nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 a masz w ogóle kontrolką check engine? bo u mnie nie ma nie nie mam check engine, ale już wyczytałem ze gaźnikowe nie miały kompa więc autodiagnostyki sposobem na coobciowego druta nie zrobisz :x (heh jak to zabrzmiało) :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoover Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 No, niestety kompa nie uświadczysz. U siebie też chciałem kiedyś zrobiś autodiagnostykę. W GA16DS jest jednoprzewodowa sonda więc wydatek nie będzie duży - nowa sonda uniwersalna NGK (numer: 1951) to maks. wydatek 220 PLN, Magneti Marelli ( numer: 465016331010) maks. 130 PLN. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted January 9, 2006 Share Posted January 9, 2006 No, niestety kompa nie uświadczysz. U siebie też chciałem kiedyś zrobiś autodiagnostykę. W GA16DS jest jednoprzewodowa sonda więc wydatek nie będzie duży - nowa sonda uniwersalna NGK (numer: 1951) to maks. wydatek 220 PLN, Magneti Marelli ( numer: 465016331010) maks. 130 PLN. Pozdrawiam dzięki Hoover za info w sprawie cen, jestem ci zobowiązany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.