Gość PAULO Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Mam prożbe!!! Moja primerka ostatnio troche klapła podobno jakieś gumy rozwiązują problem? wie ktoś oco chodzi i czy to ma sens??? DZIEKI POZDROWIONKA 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 chyba chodzi Ci o gumy zakładnae w spręzynę między dwa dolne zwoje? z tego co wiem to są podzielone opinie na ten temat ale nie stosowałem więc nie będę świrował. Według mnie lepiej chyba kupić używane sprężyny ale w dobrym stanie lub poszukać tanich nówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 ja bym kupil nowe - z uzywkami jak to z uzywkami - nie wiadomo w jakim sa stanie - moze nawet w gorszym niz te obecne!! a nowe zamienniki chyba nie sa az takie drogie - wymienialem w popredniej P10 ale nie pamietam ceny, co do podkladek to nie wiem ale wolalbym nowe sprezyny pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j4r0 Opublikowano 7 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2006 Poniewaz zdaża mi sie wozic ciezkie przedmity w bagażniku, a no i moze dalego ze chciałem troche podniesc tyl mijej primerki do góry postanowilem zakupic takie gumy i wlożyc w sprezyny. Efekt jest taki ze przy wlazeniu ciezaru do bagaznika auto, tyl auta nie idzie prawie wogole do dolu. Minusem jest to ze auto jest twardsze. Ja zalożylem sobie ze jak mi sie troche amorki z tylu wywala to wtedy wymienie razem ze sprezynami na nowe. Czytalem ponoc ze lepiej jak juz sie zdecydujesz na zmiane spezyn to lepiej poszukac jakiz orginalnych uzywek niz kupowac polskie zaminniku, bo te ponoc zbyt szybko sie zuzywaja. Jakby co to widzialem ze Pavoolon sie wyzbywa swoich wiec moze ci zapasuja http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=12662 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wader Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 mam założone takie gumy- po 2 z każdej strony tylko z tyłu- twardsze zawieszenie i amorki oszczędza-cena 1 gumy to w sklepie 4 zł. chyba warto!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marb Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Nie daj się tylko skusić na regeneracje spręzyn, ja kiedys tak zrobiłem w Kadecie i miałem dupe podniesioną do góry i sztywny jak cholera. Oni je rozhartowują rozciagają i znowu hartuja a efekt jest taki, ze wynik takiej operacji jest czesto przypadkowy i odbiegający od zamierzen. Do dzis choc juz auta nie mam od kilku lat nie wiem tylko dlaczego sie z tym męczyłem zamiast reklamować :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Witam!! Podpinam sie pod ten stary temacik... Otóz sprawa jest taka,że ten "tył Primerki jakis jest taki niski".. Moze nie od razu oklapł,bo niby jak postawie na prostym to wychodzi ze jest ok..ale robi wrazenie ze tył jest za nisko. Jak wrzuce na poklad 3osoby na tył to gleba jak nic i zjazdy z krawezników otarcia 100%. Niewiem juz czy robi takie wrazenie czy jednak jest cos nie tak... Dodam ze jak sie patrzy z daleka to tak jakby przeswit na przednim byłwiekszy jak na tyle. Co robic??Bo troszke mnie to denerwuje(zwlaszcza uwagi innych"co Ci tak tył siedzi") Amorki mam dobre Kayaby gazowe.Aha mam haka(juz był jak kupiłem).Moze Primka ciagala sporo i tak jej sie ten tył umeczył ze tak siedzi??? Prosze o porady,no a moze mial ktos cos takiego i co zrobił?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Aha mam haka(juz był jak kupiłem).Moze Primka ciagala sporo i tak jej sie ten tył umeczył ze tak siedzi??? U mnie też był hak i tył też wyraźnie był zaniżony. Gdy go sobie wymontowałem żeby powalczć trochę z korozją to okazało sie że auto w końcu zaczęło prosto stać. Skubany ze 25 kilo ważył. Wywaliłem całkiem bo mi niepotrzebny i prima wygląda do rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 No tak tylko że czasem ten hak sie przydaje..wiec raczej pasuje coby został :/ Poza tym ostatnio kolo w cienkim chcial zaparkowac u mnie w bagazniku wiec tez sie przydaje Hmm ..sprężyny padły?? Chlopaki a jakby wrzucic 4sprezyny z GT??do moich amorków?? Mam po taniości takowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Poza tym ostatnio kolo w cienkim chcial zaparkowac u mnie w bagazniku wiec tez sie przydaje Wiadomo, przyczepka to nie wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.