Gość axg Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 Witam, jakie obroty powinna miec P10 2,0D po uruchomieniu ? U mnie po starcie ma ok 700-800. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 jesli dobrze pamietam, bo nie mam obrotomierza, to jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 8 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2006 U mnie to samo 700-800. wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Tez mi sie tak wydawalo, ale otworzylem ksiazke AUTO - Nissan Primera .... i tam jest napisane ze ustawia sie jakis "szybkie obroty biegu jalowego " od razu po starcie silnika powinny wynosic 1300 obr. Pokazane sa nawet srubki przy pompie ktorymi trzeba krecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 tez kiedys ja otworzylem i nie jestem pewien czy nie bylo tez tam napisane jakie maja byc obroty na wolnym biegu jalowym. ale powtarzam jest wszystko ok. gdyby byly ok 500-600 i calym autem telepalo to wtedy mialbys za niskie, a krecic przy pompie to nie radze, chyba ze lubisz kopcic lub traktor, chyba ze znasz sie na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Dużo zależy od paliwa hehe. Jak dotąd zawsze chodził po odpaleniu tak jak pisałem 700-800 ale od 2 dni mam zalane na FULLL lewej wachy za grosze i jak zawsze było ok, to wczoraj jak wsiadłem do furki w nocy przy około -8 stopni po zapaleniu kulały obroty około 350 400 i całym samochodem telepało nawet po wcisnieciu gazu przerywał wkrecając sie w obroty dopiero po kilkunastu sekundach było dobrze. Ale co sie dziwić jaka jakość taka cena.Ale ciekawi mnie jedno czy te dodatki do ON coś by pomogły wiecie coś o tym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 na zimnym moim takze telepie przez kilkanascie sekund i nie pamietam czy to dotyczylo wszystkich primer czy tylko diesli ze od razu po odpaleniu nie jedziemy, nie meczymy go tylko czekamy po odpaleniu od 30sek do minuty i dopiero wtedy jechac. a gazowac to jak sam zauwazylem jak wskaznik temp silnika wejdzie tak na 1/4 swojej wysokosci. paliwo ma znaczenie, a dolewac mozna np mixol, np 100-150ml na 20l zeby za mocno nie dymilo, najlepiej w baniak ropy wlac mixol, wymieszac i tak wlac do baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frobek Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Ja miałem podobnie jak Marti, w poniedziałek przy temp. -14 stopni zapalanie zajęło jakieś 15 sekund kręcenia i po zapaleniu obroty 400. Dolełem takiego uszlachetniacza Extreme ale po południu przy temp. -5 było to samo więc nie pomogło. Zalałem więc do pełna ( 35 litrów) paliwa na Statoli, mają tam coś co się nazywa Arctic Diesel i problem się skończył, zapala od razu i obroty są jak ma być. Podstawa to paliwo i nigdy więcej oszczędności kosztem własnego zdrowia psychicznego. Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Ogólnie na statoil mają słabą wachę a szczególnie to gaz.Ale fakt jest faktem że jak kupujemy paliwko z lepszych stacji to nie mamy problemów w zime.A ciekawe jak by chodziła primerka na tej marnej ropie ale jak by wymienił świece żarowe bo u mnie są od nowości. A propo kopcenia jeszcze 3-4 lata temu było dobrze ale teraz jak przeciągne go na biegu to patrząc w lusterko wsteczne widze zadyme sprubóje użyć tych preparacików zobacze jak to dalej będzie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 28 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2006 mam orginalną książkę-instrukcję do W10 i stoi w niej 700/min. na luzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 A u mnie po tych mrozach cos sie przestawilo. Oborty po rozgrzaniu silnika wynosza prawie 1000 obr/min, ale ustapil efekt zapalania sie kontrolek na chwile po uruchomieniu samochou o czym pisalem juz wczesniej. Samochod zaczal lepiej jezdzic, szybciej wkreca sie na obroty, jest jak by mocniejszy. Nie wiem czego to zasluga, ostatnio co zrobilem to wymienilem filtr paliwa i do zbiornika dodalem troche denaturatu. Ale po wyjezdzeniu tego paliwa z denaturatem samochod zachowuje sie takze nienagannie. Dziwna sprawa. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.