Gość kramar Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 No wiec zauwazylem ze w momencie kiedy dodaje gazu wciaga mi lekko drazek skrzyni biegow, po odpuszczeniu powraca. Nie jest to duyzy ruch ale jak sie trzyma reke na dzwigni to wyczuwalny, do tego czasem problemy z wrzuceniem jedynki lub 2. PS. olej w skrzyni byl wymieniany 2 tygodnie temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 No wiec zauwazylem ze w momencie kiedy dodaje gazu wciaga mi lekko drazek skrzyni biegow, po odpuszczeniu powraca. Nie jest to duyzy ruch ale jak sie trzyma reke na dzwigni to wyczuwalny A to tym należy się martwić? Bo jeśli tak, to jest nas już dwóch... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 ...trzech... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Witam ... czterech ... Dziś dolałem oleum do skrzyni i wrzucanie biegów troszkę się poprawiło. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 ... pięć ... do ilu liczymy? :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 ..sześć, ale odczuwalne na V biegu, cofa sie tak gdzieś 0,5cm. Meches powiedział, że nie istotne. Jedne auta mają tak, a inne nie i tyle. hmmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 9 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Wniosek? Kramar, uznajemy, że nie zadałeś pytania pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kramar Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 no to kurde zostalem oszukany na spotkaniu w katowicach pytalem ludzi i mi mowili ze to dziwne bo u nich tak nie ma i jeszcze mnie wysmiali dzieki za odpowiedz od razu lepiej jak wiadomo ze nie jest sie samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Szwałkiewicz Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Witam. Podejrzewam Panowie że ruch drążka jest spowodowany ruchem całego zespołu napędowego na poduszkach zawieszenia silnika i skrzyni. Tak więc mieli rację mechanicy mówiąc że jeden tak ma a inny nie. Kwestia miękkości zawieszenia silnika. Dopóki to nie przeszkadza znacznie, nie należy się zbytnio przejmować ( w moim Transporterze T2 ruch całego zespołu napędowego musi być kompensowany odpowiednim luzem na lince sprzęgła ). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 może masz wywalone poduszki silnika. U mnie też są pewne ruchy drążka ale niewielkie - jakie są u Ciebie ciężko na odległość poweidzieć. U mnie lada dzień (pewno ta sobota) wogle nie bedzie takiego zjawiska - wymieniam poduszkę tą najblizej lewarka skrzyni biegów na "pełną" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snakeee Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 Prawie w kazdym samochodzie jak dodajesz gazu (a zwlaszcza przy Twojej mocy) i trzymasz reke na lewarku zmiany biegow to czujesz ze lewar sie rusza. Caly zespol napedowy sie przesowa, a ze biegi ciezkawo wchodza - proponuje spojrzec na termometr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 11 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2006 8) W zasadzie to 7 ,ale oczywiście ruchy drążka nie są przesadnie duże,żeby ktoś się tym martwił PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Przeciez to normalka,uklad napedowy nie jest przyspawany na sztywno.Cos mi haczy 2 i 3 :roll: Co to moze byc :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Synchronizator... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Synchronizator...Nieeeeeeeeeee Jak go bujne na wyzsze obroty,to nie ma tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peter14 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 osiem- ja mam tez problem z 1i 2 aby przełączyc. natomiast gdy silnik nie pracuję biegi wchodzą bez problemu. Moze ktos podpowie co to możę być.- pozdrawim- P-11 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.