Gość Dżodżo Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Własnie sie dowiedzialem tego samego od Kicka na gg. Smutna sprawa, ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo. Adas wsadzaj kute tloki, korbowody itd. i idz w Turbo hehehehehe. To bylo przeznaczenie do tego :D:D POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 9 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 dla mnie rodzina jest najwazniejsza,musze im zapewnic jakis byt ,nysa jest na 3 miejscu,wiec jeszcze nie teraz takie klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Dajcie znać i jakieś foto jakie spustoszenie się w silniku narobiło. Miejmy nadzieje że wał został nietknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 pech jak ch*j, ciekawe ze u Grega montaz wtryskow przebiegl bezproblemowo, nic tylko wspolczuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 U Grega ja monotwałem i było to szczęście że wszystkei wtrsyki miały te gumki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 a wtryski byly od Gre :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 a wtryski byly od Gre :grin: i oby ci słuzyły, jak mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 14 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 prima podaje!!!zresetowalismy komputer i jest mensko [ Dodano: Nie 14 Maj, 2006 ] wygiety korbowod panewki nie obrocilo,jest rysa na niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cziko200sx Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 ciekawa sprawa z tym oringiem i ze to przez niego tak sie paliwo lało i tak sie lało lało nie nadanrzał spalac ale własiciel nie zauwazył ze auto na 3 cylindrach chodzi ?? bo skoro az tylllle wachy tam było ze korba sie zgieła to musiał juz straci iskre na tym cylindrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brt Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 ciekawa sprawa z tym oringiem i ze to przez niego tak sie paliwo lało i tak sie lało lało nie nadanrzał spalac ale własiciel nie zauwazył ze auto na 3 cylindrach chodzi ?? bo skoro az tylllle wachy tam było ze korba sie zgieła to musiał juz straci iskre na tym cylindrze Taa bardzo ciekawa. A ty powinienes sie wstydzic bo to twoja wina. Przeciez wyslales wtryski bez jednego oringa. No przeciez kto oglada wtryski przed montazem i sprawdza czy maja wszystkie oringi? Anyway przykra sprawa z ta korba. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 a kto sprzedaje wtryski bez oringa?na malego sobie zalozyl? [ Dodano: Pon 15 Maj, 2006 ] przykra nie przykra,nysa robi sie w profi zakladzie,typ zarobi sporo kasy,ale bede mial gwarancje:-) no nic,w tym miesiacu nie kupie sobie plazmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brt Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 a kto sprzedaje wtryski bez oringa?na malego sobie zalozyl? [ Dodano: Pon 15 Maj, 2006 ] przykra nie przykra,nysa robi sie w profi zakladzie,typ zarobi sporo kasy,ale bede mial gwarancje:-) no nic,w tym miesiacu nie kupie sobie plazmy A nie wpadlo Ci do glowy ze oring zostal w listwie lub spadl z wtryskiwacza podczas wyciagania lub pekl na pol i sie rozlecial? Rozumiem ze cziko specjalnie zdjal oring z wtryskiwacza aby cie wykrecic na 15 groszy? O co ta cala awantura? Gdybyscie mieli oczy to byscie sprawdzili czy jest oring i albo zadzwonili do czika aby doslal albo zdjeli sobie go z wtryskiwaczy ktore aktualnie wyjeliscie. Czy to taka wielka filozofia? Sami sobie narobiliscie szkod wiec nie wyzywajcie goscia od grubasow i zlodziei bo to jest tylko i wylaczanie WASZA WINA. Ja kupuje od czika od jakis 2 lat albo lepiej i w zyciu nie mialem problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 e tam,to to male piwo.on sam wie co zrobil.Brt pekla Ci przy wyciaganiu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cziko200sx Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 e tam,to to male piwo.on sam wie co zrobil. uświadom mnie nie bo wciąz nie wiem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 ale macie problem. zanim cos sie zacznie robic to trzeba sprawdzic czy sa wszystkie czesci. to moja 2 grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 korba zgięta no ładnie... paliwa to tam się na hektolitry lało jak przy byłem przy odplaniu. Ciekawe czy wał jest prosty, pocieszający jest fakt żę się nie zarysował, ale zarazem zastanawia mnie czemu to pukało podczas pracy - czyż by korba o gładz sie obijała :roll: ? Olukajcie go dokładnie. I jak chcecie wał wyciągać to dla świętego spokoju lepiej wszytkie panewki korbowe wymienić. Pozdrawiam i Powodzenia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 no dałęm d*py po całości i oczywiście całą odpowiedzialność wziołem na siebie mimo że nie biore za to pieniędzy i drutowanie to tylko moje hobby co do prac: korba krzywa, wał cały, nie skrzywiony obraca się leciuteńko, zero zużycia i jajowatości czopów, nominał (znowu musiałem się uczyć jak się używa mikrometra...)...... głowice dałem do sprawdzenia na pęknięcia i szczelność, dodatkowo została splanowana o 0,5mm sprzęgło już wymienione na spiekowe, razem z nowym dociskiem i uszczelnieniem na wał co by oliwka nie sikała dzisiaj włożymy tłoka z nową korbą i panewką, założymy główkę, podokręcamy wszystko kluczem dynanometrycznym (nawet taki posiadamy ) i zobaczymy czy zapali, a jak zapali to zobaczymy za ile się wysra jeszcze jedna noc nie przespana i umrę.......... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 no no dzis na protonie jedziemy.bedzie jeszcze mocniejsza P11 wolnossaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Pięknie chłopaki ! ! ! Widzę żę Kosa nabrał fest dośwaidczenia - pięknie. ŻEby nie być bardzo w tyle teraz ja w swoim skromnym gargage będe drutować swoj motor, tloki, panewki i peirscienie do wymiany. Tak czy siak wielkei gratki ! ! ! Koniecznie dajcie znać jak zapali - Do zobaczenia w Białej, teraz jak dostane łomot od czerwonej damy to wcale nie będe się smucił z tego powodu Ps. Całe szczęście że wał nietkniety, jednak kuty i toczony z jednego kawała przeżyje wszytko... w necie podają wiele na temat jego cholernej wytrzymałości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cziko200sx Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ps. Całe szczęście że wał nietkniety, jednak kuty i toczony z jednego kawała przeżyje wszytko... w necie podają wiele na temat jego cholernej wytrzymałości. hehe oj ja nie jestem az takim optymista :roll: swego czasu strasznie załowałem ze zrobiłem swapa bo widziałem jeden po drógim wał od sr20 kture pekały po obruceniu panewki wiemkto am w swoim grazu 6 sztuk nadających sie na podpory do stołu a co piszą??ze jest taki mocny??to czemu pierszy szlif to 0,8 drógi 0,16 a trzeci 0,25??jak mysle czasami o moim wale to az sie boje :oops: w ca18 moim zdaniem wał jest lepszy chyba jednak:roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ps. Całe szczęście że wał nietkniety, jednak kuty i toczony z jednego kawała przeżyje wszytko... w necie podają wiele na temat jego cholernej wytrzymałości. hehe oj ja nie jestem az takim optymista :roll: swego czasu strasznie załowałem ze zrobiłem swapa bo widziałem jeden po drógim wał od sr20 kture pekały po obruceniu panewki wiemkto am w swoim grazu 6 sztuk nadających sie na podpory do stołu a co piszą??ze jest taki mocny??to czemu pierszy szlif to 0,8 drógi 0,16 a trzeci 0,25??jak mysle czasami o moim wale to az sie boje :oops: w ca18 moim zdaniem wał jest lepszy chyba jednak:roll: przeczytaj dokładnie, panewka nie była obrócona........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cziko200sx Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ps. Całe szczęście że wał nietkniety, jednak kuty i toczony z jednego kawała przeżyje wszytko... w necie podają wiele na temat jego cholernej wytrzymałości. hehe oj ja nie jestem az takim optymista :roll: swego czasu strasznie załowałem ze zrobiłem swapa bo widziałem jeden po drógim wał od sr20 kture pekały po obruceniu panewki wiemkto am w swoim grazu 6 sztuk nadających sie na podpory do stołu a co piszą??ze jest taki mocny??to czemu pierszy szlif to 0,8 drógi 0,16 a trzeci 0,25??jak mysle czasami o moim wale to az sie boje :oops: w ca18 moim zdaniem wał jest lepszy chyba jednak:roll: przeczytaj dokładnie, panewka nie była obrócona........... ze nie była to wiem ale chyba coobcio napisał tu ogólnie o wytrzymałosci wału!!moja dobra rada..jezeli ten silnik akarczmy ma jedzic to ty wyjmij ten wał z bloku i zawieź do szlifioerza bo sprawdzanie czy jest prosty przez krecenie w bloku to chyba jakis niesmaczny zart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 a co ma byc nie prosty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Prima Podaje ! ! ! Dobrze zrobiła jej ta kolizja - można było zdjąć głowicę i ją ciachnąc o 0,5mm. Impreza od mojej strony udama - wesoły garażowy klimat, dobra lubelska pizza i wzajemne zangarzowanie w drutowaniu... Zdjęcie głownego profi zakładu gdzie dokonano większości prac: Nie ma to jak wspólne drutowanie bez opieprzania się - troche tępo prac trzeba było podnieść: Nawet pomoc była dostarczana w takich sytuacjach: Dzięki chłopaki za wspólna zabawę i dobrą pizzę - na następne zbiorowe drutowanie piszę się jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 No szkoda że sie nie zalapalem na sesję fotograficzną , ale mam nadzieje ,że prima Adasia podaje, jak trza :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi