Gość Andrzej Opublikowano 10 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2006 Wiadomo że diselek bardziej sie trzęsie ale ostatnio zaczyna mnie to denerwować... Psikanie wynalazkami typu WD40 pomaga na krótko. Ma ktoś doświadczenie jak to naprawić? Z tego co zaglądałem to osłona/mocowanie mechanizmu od lewarka jest także przykręcana od spodu - tak więc chciałbym być przygotowany w niezbędne podzespoły naprawcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 podłączam się do post'a... mnie też to denerwuje ale jeszcze nie zaglądałem tam bo troche zimno a nie mam garażu... może już ktoś to przerabiał.??? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kozi6 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 hmmmmm a ja myslalem ze to tylko u mnie brzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 No dobra cwaniaki, każdemu bzyczy a nikt nie naprawiał ... ktoś coś wreszcie podpowie ? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 jak się do tego dobiorę to dam wskazówki ale to dopiero na wiosne;);) haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 u mnie też brzęczy i drga - pisałem i pytałem się kiedyś na forum, ale nikt nic nie napisał. Na początku próbowałem smarować jabłko na spodzie drążka smarem grafitowym, który zlikwidowałby ew luzy na tym jabłku - praktycznie nic to nie dało. Później próbowałem się doszukać luzów na simmerblockach w dolnym układzie mocowania drązka. Wydawało mi się że znalazłem luźną gumę w drążku pomocniczym wspierającym zamocowanym do skrzyni biegów. Wymieniłem, i też bez większej poprawy. W końcu wziąłem kawał fizeliny (taki sprężysty gąbczasty materiał używany do ociepleń w kurtkach) nadziałem na drążek (wcześniej oczywiście zdjąłem gałkę i osłonę lewarka) - to usztywniło drążek na tyle, że wytłumiło to drgania dość znacznie. Biegi na początku wchodziły z pewnym oporem, ale później się to wyrobiło. Jest to oczywiście sposób na usunięcie skutku a nie przyczyny, ale zawsze to jakiś patent. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Dzięki adamm, wreszcie coś konkretnego.. Poczekam jeszcze na jakieś propozycje, a jak nie bedzie to znowu pojade do Pana Wojtka K. zawracać mu gitare.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Sprawdź jeszcze w jakim stanie masz krzyżak. W ja mam tam wyrobione tuleje z tworzywa sztucznego. Ponieważ nissan nie przewidział wymiany samego krzyżaka, tylko całego elementu razem z cięgnem nie wymieniłem go. Za to znajomy mechanik zmniejszył luzy na krzyżaku owijając tuleje blachą z puszki po coli... I wiecie co jest lepiej jak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 a ja chciałem dobrac sie do krzyzaka w ten sposób zeszlifuje 2 spawy po boku wyjme ze srodka bolec (tuleje) i zamiast tej tulei wstawie śrube np M6 a na końcu nakretka ps ta guma w srodku jest wyrobiona i lata załatwiłem nawet podobną już na wymiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suli Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Bardzo dobrze że ktoś w końcu poruszył ten temat bo to brzęczenie jest nie do wytrzymania, mam nadzieje że niedługo ktoś opracuje jakiś dobry patent na to i może nawet pokaże fotki jak to zrobić. A tak przy okazji, przy jakiej prędkości i jakich obrotach u was zaczyna się brzęczenie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 witam, niestety mam to samo, u mnie brzeczy przy V biegu przy predkosci 80km/h, przy 90km/h przestaje, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 U mnie tez brzeczala ale wymienili mi krzyzak i nie brzeczy przynajmniej narazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 jaki jest koszt wymiany krzyżaka i gdzie wymieniałeś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 Cena jakas niewielka ale nie pamietam dokladnie a wymienialem u tego goscia z mojego miasta co robi tez 5 bieg w nissanach poszukaj telefonu do niego gdzies na forum powinien być i sie zapytaj ile za to wezmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 30 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2006 kiedyś miałem diesla volvo -wiem to nie nissan ale też brzęczało tk jak u was i okazało się ,że to poduszka pod skrzynią jest trafiona -po wymianie problem przestał istnieć 8) może to komuś przyniesie jakąś podpowiedż albo :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 zrobiło się ciepło.... zabierał się już ktoś za to brzęczenie..??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Brzeczenie jest na skutek wyrobionej tulejki..tak mysle czy takie rozwiazanie by nie pomogło doraźnie ... wciśnieta miekka guma mogła by uszczelnic i wyeliminowac luzy. Gume miekka jak pianka mam ... ale z kanałem ...i czasem musze zakombinowac. co o tym myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 a która to tulejka??? przy skrzyni czy pod drążkiem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 tak pod drążkiem... ona jest nierozbieralna ... teoretycznie bo po obu koncach jest zaspawana przetyczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 u mnie już brzęczy niemiłosiernie.... muszę się wkońcu za to zabrać!!!!! [ Dodano: Czw 18 Maj, 2006 ] ja wymienie cały "trójnik". orientował się może już ktoś ile to coś w serwisie kosztuje??? jeżeli nie to ja jutro zajade do nissana jadąc do pracy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 ten cału trójkąt jest nierozbietalny musiałbyś wymienic razem z drążkiem popychajacym pisałem gdzies na forum ze mozna przeciąc spawy... załozyc tuleje gumowa ..sa podobne w sprzedaży za 4 zł i dac przetychkę np M6 i po obu stronach skontrowac nakretkami 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przema77 Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 u mnie jest rozbieralny..... już tam zglądałem. będe rzeźbił w tym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sopel Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 A mi zrobili to dzisiaj w warsztacie przy okazji innych robót. Okazało się, że to tylko kwestia poprawnego zamocowania jakiejś sprężynki. Nie pytajcie o szczegóły bo auto mam od tygodnia. Ale z tego co wiem to w każdym pojeździe jest tam sprężyna która w położeniu neutralnym ściąga dźwignię zmiany biegów w określoną stronę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ta sprężynka jest tylko w P11? bo ja w P10 nie mam nic.. może ktos ma fotke jak ta sprężynka wygląda w P11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.