Guest sr20di Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Mam pytanko komora w kturej jest swieca zalewa mi sie olejem ! Olej przesiaka z pod kapy zaworowej . mial ktos taki problem ? Lub wie cos na ten temat ? Koszty naprawy itp... Sprawa pilna olej wypiera przewod wn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Mam pytanko komora w kturej jest swieca zalewa mi sie olejem ! Olej przesiaka z pod kapy zaworowej . mial ktos taki problem ? Lub wie cos na ten temat ? Koszty naprawy itp... Sprawa pilna olej wypiera przewod wnAj #-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 wymiana uszczelki pod kapą powinna załatwić sprawe najlepiej załozyc ją na jakiś dobry uszczelniacz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 CZesty objaw pacjentó któży do mnei przyjerzają - dobry połśrodek to zdemonotwać pokrywe oczyścić oringi i posmarować je cieniutką warstą silkonu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 8) Uszczelka jest tak tania,że naprawdę nie ma na co żałować PZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 załóz podróbke bez silikonu to po tygodniu silnik bedzie pływałw oleju orginał kosztuje chyba 170 zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Warto pomyśleć o uszczelce oryginalnej z serwisu. Kosztuje ok 56 zł , podróba japońska ok 35 zł , a niemiecka (ciekawostka) ok 68 zł. Znam ceny , bo niedawno wymieniałem u siebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 załóz podróbke bez silikonu to po tygodniu silnik bedzie pływałw oleju orginał kosztuje chyba 170 zł Ja mam podróbkę i jakoś mi silnik nie pływa w oleju. A sylikonem i tak trzeba smarować tylko w półokrągłych wycięciach nawet przy oryginalnej uszczelce. A skąd Ty wziąłeś cene tej uszczelki. Mi w serwisie powiedzieli 56 z groszami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 Warto pomyśleć o uszczelce oryginalnej z serwisu. Kosztuje ok 56 zł , :shock: to ja jak sie dowiadywałem rok temu to 170 zeta w serwisie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 U mnie w SErwisie na Ostrobramskiej kolega Gaźnikowiec płacił 75zł za uszczlkę pod pokrywe zaworową Orginalną oczywiście. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY Posted January 11, 2006 Share Posted January 11, 2006 8) A nie mówiłem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adasko240 Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 ja na ostrobramskiej 3 miesiące temu kupowałem uszczelke pokrywy zworowej orginlną zapaciłem 50zeta i nie smarwałem żadnym silikonem i nic nie cieknie :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest peteros Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 A ja stawiam nie na samą uszczelkę (potwierdzam, że najlepszy jest oryginał), tylko na o-ringi uszczelniające gniaza świec (sprzedawane w komplecie z uszczelką). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.