Gość djseth Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Poprostu zalej i uruchom silnik na postoju, gdy termostat się otworzy uklad sam się odpowietrzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość francuzik2 Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Hej! Nie ma co robić z tego dużego problemu. Wiadomo że jeśli poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym jest za niski np. ponizej minimum ale jest widoczny, to spokojnie można jechać takim autkiem do warsztatu. W trakcie jazdy jeżeli temperatura silnika będzie zbyt wysoka wówczas powinien wlączyć sie wentylator zamontowany na chlodnicy i obniży temperaturę cieczy chłodzącej i tym samym temperaturę silnika. Natomiast jeżeli brak jest cieczy w zbiorniczku wyrównawczym to proponuję tylko dorażnie dolać taki płyn do ukladu który jest dopuszczony do stosowania do chlodnic aluminiowych w samochodzie. Ta dolewka do poziomu średniego z pewnościa nie rozwali ukladu w samochodzie a jedynie pozwoli na spokojne dojechanie do warsztatu bez przegrzewania silnika. Przegrzanie silnika jest szkodliwe bo prowadzi do poważniejszych uszkodzeń silnika. /Uszczelka , termostat, węże gumowe itp. elementy mogą nie wytrzymać podwyższonej temperatury/ Pozdrawiam ! Francuzik2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.