Gość vpiotras Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Mam 1.6 SR-a (95r) z Niemiec. Prosze mi powiedziec jak i za ile da sie podkrecić silnik żeby z farbrycznych 90KM uzyskać jakieś 110-120KM. Podobno na Niemiecki rynek mialy tylko taka moc, ze wzgledu na oplaty ubezpieczeniowe. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 One zadaję się normalnie miały taką moc. Zaraz Ci pewnie odpowie jakiś spec, ale poniżej 3 tys zł pewnie nie ma się co zabierać za tuning. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawczynski Marcin Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 no ta nas uprzedziłeś :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Te silniki na rynek niemiecki mialy 90KM, na inne 102 lub 103KM. Podobnie silniki 1.4 (75KM i 87KM). W dziale Almera ktos sprawdzal, czy silniki 1.4 z Niemiec rzeczywiscie maja 75KM czy tylko na papierze. Nie pamietam dokladnie, ale chyba wyszlo ze w rzeczywistosci maja cos pod 87KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 ja mialem sentre z tym samym silnikiem i miala 115 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 12 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2006 Ja też w papierach niby miałem 66 kW, ale poprtzedni właściciel był na hamowni i pokazało 103 kuce. Teraz to moje kucyki nieco wygłodzone bo uboższe sianko dostają :-( (LPG). 1.4 było przepdanae przez kilkuyklubowiczów i zawsze wychodziło 87 zamias 75 :-). Ostatnio przeglądając jakis katalog znalazłem ciekawostkę. Wersje SR zawsze podawane są jako 73kW ;-). Ale bez hamowni to pewności nie masz. Co do usprawnień to sporo było w dziale Tuning. Silnik 1.6 ma ogromny potencjał, pytanie tylko czy to się opłaca. Ale standartowo możesz łatwo uzyskać parę kucyków w prosty sposób - zapłon, EGR, wywyalić kata, doszlifować doloty itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Ja też w papierach niby miałem 66 kW, ale poprtzedni właściciel był na hamowni i pokazało 103 kuce. Teraz to moje kucyki nieco wygłodzone bo uboższe sianko dostają :-( (LPG).1.4 było przepdanae przez kilkuyklubowiczów i zawsze wychodziło 87 zamias 75 Ipewnie,że wychodziło 87,bo tyle przewidywała specyfikacja na rynek Polski :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 z tego co wyczytalem to silniki GA14DS(gaznikowe) zawsze mialy 75 KM nie zaleznie na jaki rynek natomiast DE (wtrysk) maja 87 KMa na rynek niemiecki zanizone 75 KM wiec o zanizaniu mocy mysle tu tylko o silnikach na wtrysku. czy moze sie myle? niech ktos sprostuje .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 z tego co wyczytalem to silniki GA14DS(gaznikowe) zawsze mialy 75 KM nie zaleznie na jaki rynek natomiast DE (wtrysk) maja 87 KMa na rynek niemiecki zanizone 75 KM wiec o zanizaniu mocy mysle tu tylko o silnikach na wtrysku. czy moze sie myle? niech ktos sprostuje .. Nawet silniki ga14de,ze wględów podatkowych miały w Niemczech 75km,a już na śąsiednim rynku holenderskim 87km :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Teoretycznie wszystko się zgadza, tyle że koledzy co ściągneli furki z Niemiec (te niby 75KM) po pomiarach na hamowni okazywały się mieć 87 kucy pod machą. Coobcio coś kiedyś pisał o jakiś kryzach w wydechu i innym kompie. Wg mnie to trzeba by kilka autek jeszcze shamować i wtedy byłaby większa jasność. Sami koledzy z niemieckich fan klubów Nysek piszą, że ta zaniżona moc to ściema. Czy ktoś kiedyś shamował N15 1.4 i wyszło 75 KM :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.