Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jaka moc?


Gość vpiotras
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 1.6 SR-a (95r) z Niemiec. Prosze mi powiedziec jak i za ile da sie podkrecić silnik żeby z farbrycznych 90KM uzyskać jakieś 110-120KM. Podobno na Niemiecki rynek mialy tylko taka moc, ze wzgledu na oplaty ubezpieczeniowe.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki na rynek niemiecki mialy 90KM, na inne 102 lub 103KM. Podobnie silniki 1.4 (75KM i 87KM).

W dziale Almera ktos sprawdzal, czy silniki 1.4 z Niemiec rzeczywiscie maja 75KM czy tylko na papierze. Nie pamietam dokladnie, ale chyba wyszlo ze w rzeczywistosci maja cos pod 87KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w papierach niby miałem 66 kW, ale poprtzedni właściciel był na hamowni i pokazało 103 kuce. Teraz to moje kucyki nieco wygłodzone bo uboższe sianko dostają :-( (LPG).

1.4 było przepdanae przez kilkuyklubowiczów i zawsze wychodziło 87 zamias 75 :-).

 

Ostatnio przeglądając jakis katalog znalazłem ciekawostkę. Wersje SR zawsze podawane są jako 73kW ;-). Ale bez hamowni to pewności nie masz.

Co do usprawnień to sporo było w dziale Tuning. Silnik 1.6 ma ogromny potencjał, pytanie tylko czy to się opłaca. Ale standartowo możesz łatwo uzyskać parę kucyków w prosty sposób - zapłon, EGR, wywyalić kata, doszlifować doloty itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też w papierach niby miałem 66 kW, ale poprtzedni właściciel był na hamowni i pokazało 103 kuce. Teraz to moje kucyki nieco wygłodzone bo uboższe sianko dostają :-( (LPG).

1.4 było przepdanae przez kilkuyklubowiczów i zawsze wychodziło 87 zamias 75

 

Ipewnie,że wychodziło 87,bo tyle przewidywała specyfikacja na rynek Polski :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytalem to silniki GA14DS(gaznikowe) zawsze mialy 75 KM nie zaleznie na jaki rynek natomiast DE (wtrysk) maja 87 KMa na rynek niemiecki zanizone 75 KM wiec o zanizaniu mocy mysle tu tylko o silnikach na wtrysku. czy moze sie myle? niech ktos sprostuje .. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wyczytalem to silniki GA14DS(gaznikowe) zawsze mialy 75 KM nie zaleznie na jaki rynek natomiast DE (wtrysk) maja 87 KMa na rynek niemiecki zanizone 75 KM wiec o zanizaniu mocy mysle tu tylko o silnikach na wtrysku. czy moze sie myle? niech ktos sprostuje .. :lol:

 

Nawet silniki ga14de,ze wględów podatkowych miały w Niemczech 75km,a już na śąsiednim rynku holenderskim 87km :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie wszystko się zgadza, tyle że koledzy co ściągneli furki z Niemiec (te niby 75KM) po pomiarach na hamowni okazywały się mieć 87 kucy pod machą. Coobcio coś kiedyś pisał o jakiś kryzach w wydechu i innym kompie. Wg mnie to trzeba by kilka autek jeszcze shamować i wtedy byłaby większa jasność.

 

Sami koledzy z niemieckich fan klubów Nysek piszą, że ta zaniżona moc to ściema.

 

Czy ktoś kiedyś shamował N15 1.4 i wyszło 75 KM :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...