Gość CZAJNIK Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 hehe to było pisane dobre 4ry lata temu... Nie raz pakowałem tłoki z 300ZX N/A do wolnossaków o średnicy 87mm i właśnie pojemność rosła do ok 2045ccm i stopień sprężania rósł do 11:1 e no to spoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limon Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 (edytowane) Czajnik opisz swój wóz pożadnie w dziale projekty i ich rezultaty bo widze że bardzo tutaj wszystkich pouczasz itp(bez urazy i żadnych kłutni) ale jestem ciekaw twojego wozu pozadnie opisanego itp Pzdr Edytowane 2 Listopada 2010 przez Limon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Czajnik opisz swój wóz pożadnie w dziale projekty i ich rezultaty bo widze że bardzo tutaj wszystkich pouczasz itp(bez urazy i żadnych kłutni) ale jestem ciekaw twojego wozu pozadnie opisanego itp Pzdr nikogo nie pouczam tylko czytam i wyłapuje błędy a to zasadnicza różnica posiadam trochę wiedzy ale to nie znaczy że uważam się za guru albo wykładowcę z uniwersytetu pomyliłeś mnie z kimś innym??? P.S. co Cię konkretnie interesuje bo nie mam za bardzo czasu elaboratów pisać na temat całej budowy samochodu a jest trochę tego Edytowane 5 Listopada 2010 przez CZAJNIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.