Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] moja pierwsza awaria :-(


lisek

Recommended Posts

Ehh bywa i tak ze czasem sie wyjedzie w trasie i nie wroci o wlasnych siłach.

 

Wczoraj wybralem sie do Warszawy moją P10 no i ujechałem 40km i umarł samochod. Wyczerpany akumulator, alternator sie zwalił.

 

Kontrolka nie zaświeciła, chociaz jak przywiezli mi dobry akumulator i odpalilem samochod to juz pieknie sie swieci ze nie ma ładowania.

 

Podejrzewam ze sie wirnik zwalił, ktoś ma pojęcie ile kosztuje wirnik do alternatora Marelli ?

Link to comment
Share on other sites

Ehh bywa i tak ze czasem sie wyjedzie w trasie i nie wroci o wlasnych siłach.

 

Wczoraj wybralem sie do Warszawy moją P10 no i ujechałem 40km i umarł samochod. Wyczerpany akumulator, alternator sie zwalił.

 

Kontrolka nie zaświeciła, chociaz jak przywiezli mi dobry akumulator i odpalilem samochod to juz pieknie sie swieci ze nie ma ładowania.

 

Podejrzewam ze sie wirnik zwalił, ktoś ma pojęcie ile kosztuje wirnik do alternatora Marelli ?

prawdopodobnie padły ci diody lub regulator napiecia a nie wirnik(u mnie wysrały sie diody), to częsta przyczyna padnięcia alternatora w nismo (też miałem magneti marelli), diód raczej nie wymienisz, chyba że zrobisz przeszczep, ja kupiłem używany alternator za 100 zł i hulam do dziś:)

pozdrawiam 8)

Link to comment
Share on other sites

prawdopodobnie padły ci diody lub regulator napiecia a nie wirnik(u mnie wysrały sie diody), to częsta przyczyna padnięcia alternatora w nismo (też miałem magneti marelli), diód raczej nie wymienisz, chyba że zrobisz przeszczep, ja kupiłem używany alternator za 100 zł i hulam do dziś:)

pozdrawiam 8)

 

aaa to pocieszajace, bo widzialem jak kiedys kumpel przelutowywal diody w 100nx :-) wiec mam trop :-)

Link to comment
Share on other sites

aaa to pocieszajace, bo widzialem jak kiedys kumpel przelutowywal diody w 100nx :-) wiec mam trop :-)

daj znać jak przelutujesz:) ciekawe czy to diody hmmm :)

Link to comment
Share on other sites

Ja też stawiam na diody. U mnie ładowanie też nie swieciło, ale zauwazyłem że kontrolka po przekreceniu zapłonu tez nie dawala znac o sobie, a powinna sie zaswiecic i dopiero po odpaleniu zgasnac. Do Maximki taki mostek kosztowal 150 zł. A jesli chodzi o zakup uzywki to taka gra w lotto bedzie chodzil kilka lat albo kleknie za tydzien.

Link to comment
Share on other sites

Miałem to samo ale u mnie był alternator boscha. Koszt regeneracji całkowitej wszystko co tam mogło sie jeszcze zrypac 300PLN. Myślałem o uzywanym ale dokładnie jest to loteria. Wybrałem regeneracje

Link to comment
Share on other sites

no i ja w koncu dalem do regeneracji bo mam znajomego co mi tylo czesci policzyl.

 

180zl dalem, a uszkodzenie bylo rozlegle.

 

wirnik uwalony (dalo sie naprawic bez wymiany)

regulator

mostek diodowy

lozyska

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...