lisek Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Ehh bywa i tak ze czasem sie wyjedzie w trasie i nie wroci o wlasnych siłach. Wczoraj wybralem sie do Warszawy moją P10 no i ujechałem 40km i umarł samochod. Wyczerpany akumulator, alternator sie zwalił. Kontrolka nie zaświeciła, chociaz jak przywiezli mi dobry akumulator i odpalilem samochod to juz pieknie sie swieci ze nie ma ładowania. Podejrzewam ze sie wirnik zwalił, ktoś ma pojęcie ile kosztuje wirnik do alternatora Marelli ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Ehh bywa i tak ze czasem sie wyjedzie w trasie i nie wroci o wlasnych siłach. Wczoraj wybralem sie do Warszawy moją P10 no i ujechałem 40km i umarł samochod. Wyczerpany akumulator, alternator sie zwalił. Kontrolka nie zaświeciła, chociaz jak przywiezli mi dobry akumulator i odpalilem samochod to juz pieknie sie swieci ze nie ma ładowania. Podejrzewam ze sie wirnik zwalił, ktoś ma pojęcie ile kosztuje wirnik do alternatora Marelli ? prawdopodobnie padły ci diody lub regulator napiecia a nie wirnik(u mnie wysrały sie diody), to częsta przyczyna padnięcia alternatora w nismo (też miałem magneti marelli), diód raczej nie wymienisz, chyba że zrobisz przeszczep, ja kupiłem używany alternator za 100 zł i hulam do dziś pozdrawiam 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted January 15, 2006 Author Share Posted January 15, 2006 prawdopodobnie padły ci diody lub regulator napiecia a nie wirnik(u mnie wysrały sie diody), to częsta przyczyna padnięcia alternatora w nismo (też miałem magneti marelli), diód raczej nie wymienisz, chyba że zrobisz przeszczep, ja kupiłem używany alternator za 100 zł i hulam do dziśpozdrawiam 8) aaa to pocieszajace, bo widzialem jak kiedys kumpel przelutowywal diody w 100nx :-) wiec mam trop :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 aaa to pocieszajace, bo widzialem jak kiedys kumpel przelutowywal diody w 100nx :-) wiec mam trop :-) daj znać jak przelutujesz:) ciekawe czy to diody hmmm Link to comment Share on other sites More sharing options...
t0masz Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Ja też stawiam na diody. U mnie ładowanie też nie swieciło, ale zauwazyłem że kontrolka po przekreceniu zapłonu tez nie dawala znac o sobie, a powinna sie zaswiecic i dopiero po odpaleniu zgasnac. Do Maximki taki mostek kosztowal 150 zł. A jesli chodzi o zakup uzywki to taka gra w lotto bedzie chodzil kilka lat albo kleknie za tydzien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ticky Posted January 16, 2006 Share Posted January 16, 2006 Miałem to samo ale u mnie był alternator boscha. Koszt regeneracji całkowitej wszystko co tam mogło sie jeszcze zrypac 300PLN. Myślałem o uzywanym ale dokładnie jest to loteria. Wybrałem regeneracje Link to comment Share on other sites More sharing options...
lisek Posted January 16, 2006 Author Share Posted January 16, 2006 no i ja w koncu dalem do regeneracji bo mam znajomego co mi tylo czesci policzyl. 180zl dalem, a uszkodzenie bylo rozlegle. wirnik uwalony (dalo sie naprawic bez wymiany) regulator mostek diodowy lozyska Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.