lisek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Ehh bywa i tak ze czasem sie wyjedzie w trasie i nie wroci o wlasnych siłach. Wczoraj wybralem sie do Warszawy moją P10 no i ujechałem 40km i umarł samochod. Wyczerpany akumulator, alternator sie zwalił. Kontrolka nie zaświeciła, chociaz jak przywiezli mi dobry akumulator i odpalilem samochod to juz pieknie sie swieci ze nie ma ładowania. Podejrzewam ze sie wirnik zwalił, ktoś ma pojęcie ile kosztuje wirnik do alternatora Marelli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Ehh bywa i tak ze czasem sie wyjedzie w trasie i nie wroci o wlasnych siłach. Wczoraj wybralem sie do Warszawy moją P10 no i ujechałem 40km i umarł samochod. Wyczerpany akumulator, alternator sie zwalił. Kontrolka nie zaświeciła, chociaz jak przywiezli mi dobry akumulator i odpalilem samochod to juz pieknie sie swieci ze nie ma ładowania. Podejrzewam ze sie wirnik zwalił, ktoś ma pojęcie ile kosztuje wirnik do alternatora Marelli ? prawdopodobnie padły ci diody lub regulator napiecia a nie wirnik(u mnie wysrały sie diody), to częsta przyczyna padnięcia alternatora w nismo (też miałem magneti marelli), diód raczej nie wymienisz, chyba że zrobisz przeszczep, ja kupiłem używany alternator za 100 zł i hulam do dziś pozdrawiam 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 15 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 prawdopodobnie padły ci diody lub regulator napiecia a nie wirnik(u mnie wysrały sie diody), to częsta przyczyna padnięcia alternatora w nismo (też miałem magneti marelli), diód raczej nie wymienisz, chyba że zrobisz przeszczep, ja kupiłem używany alternator za 100 zł i hulam do dziśpozdrawiam 8) aaa to pocieszajace, bo widzialem jak kiedys kumpel przelutowywal diody w 100nx :-) wiec mam trop :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 aaa to pocieszajace, bo widzialem jak kiedys kumpel przelutowywal diody w 100nx :-) wiec mam trop :-) daj znać jak przelutujesz:) ciekawe czy to diody hmmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t0masz Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 Ja też stawiam na diody. U mnie ładowanie też nie swieciło, ale zauwazyłem że kontrolka po przekreceniu zapłonu tez nie dawala znac o sobie, a powinna sie zaswiecic i dopiero po odpaleniu zgasnac. Do Maximki taki mostek kosztowal 150 zł. A jesli chodzi o zakup uzywki to taka gra w lotto bedzie chodzil kilka lat albo kleknie za tydzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Miałem to samo ale u mnie był alternator boscha. Koszt regeneracji całkowitej wszystko co tam mogło sie jeszcze zrypac 300PLN. Myślałem o uzywanym ale dokładnie jest to loteria. Wybrałem regeneracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 16 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 no i ja w koncu dalem do regeneracji bo mam znajomego co mi tylo czesci policzyl. 180zl dalem, a uszkodzenie bylo rozlegle. wirnik uwalony (dalo sie naprawic bez wymiany) regulator mostek diodowy lozyska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.