Gość GRZYBU Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 Witam kolegów! Chciałem zapytać jak wygląda sprawa zagaźnikowanej P10??? Ciekawy project ..... jak tam sytuacja?? Jakieś dokładniejsze dane, pomiary!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 w najblizszy piatek bedzie chwila prawdy na hamowni, z tego co wiem to przedmuchy zlikwidowane, ale o szczegolach niech sie juz Lukas wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 ...bardzo jestem ciekawy....swoją drogą czekam na włąściciela autka...chętnie zadałbym kilka pytań... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 16 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2006 witaj GRZYBU ZOSTAŁY ZLIKWIDOWANE NIESZCZELNOŚCI KOLEKTORA SSĄCEGO//WYMIENIŁEM KILKA USZCZELEK//WYMIENIŁEM TEŻ PIERŚCIENIE ZA KOLEKTOREM WYDECHOWYM,I TERAZ WALI MI WYDECH O SANKI SILNIKA [TRZEBA DOSPAWAĆ NOWE MOCOWANIE POŚRODKU WYDECHU]OGÓLNIE PROJEKT W DALSZYM CIĄGU W TOKU,BRAKUJE PORZĄDNEGO CAIa ORAZ KONKRETNEJ REGULACJI Z WYMIANĄ DYSZ PALIWOWYCH ORAZ POWIETRZNYCH-podobno trzeba to wyliczyć pod konkretny silnik A NAJWIĘKSZY PROBLEM TO BRAK KASY NA ZAKOŃCZENIE TYCH PRAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 wiem coś o tym......właśnie sam pracuję nad takim projektem...silnik Oplowski plus dwa podwójne gaźniki WEBER 40 DCOE. Mam pytanko dotyczące Twojej jednostki....-jak rozwiązałeś sprawę zapłonu, co nim steruje??? Jak wygląda układ paliwowy?? ...myślę że będę mógł Ci pomóc z układem dolotowym....trza się spotkać... a to moje ślicznotki.... :wink: http://img29.imageshack.us/my.php?image=zdjcie0333zv.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 mam jeszcze jedno pytanko...dlaczego na swoich gaźnikach nie masz żadnych trąbek???!!! Z tego co wiem efektywnośc pracy gaźników bez nich jest sporo mniejsza... :?: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 witaj,widze że masz niemal identyczne gaźniki jak ja[nawet części zamienne są takie same]/piękne te weberki...ale do rzeczy,zapłonem steruje komputer który został po monowtrysku,nie ustawiałem go,jakoś sam sobie reguluje zakres pracy. druga sprwa to nie mam trąbek bo nie ma na nie wogóle miejsca-mój kolektor ssący jest od strony przedziału pasażerskiego,co zawęża strasznie dopływ powietrza-stąd też potrzebny mi odpowiedni CAI który pewnie dostarczy więcej powietrza ps,czy będziesz w piątek z nami na hamowni?może tam pogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 a układ paliwowy-filtr od nissana seryjny,pompa paliwa 5cio barowa od merca 124,zbiornik paliwa od 126p,na 20litrów benzynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2006 Z puszką zbiorczą na gazniki to będzie rzeźba, w czwartek postaram sięto ogarnąć narazie - puszka z papieru bedzie potem się zrobi to samo ale z aluminoum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRZYBU Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 a w układzie paliwowym masz jakiś regulator ciśnienia (na jakim ciśnieniu pracują gaźniki), jakiś odpływ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2006 Jest wrzucony trujnik przed wejsciem do gazników - ciśnienie paliwa wynosi ok 0,4 bary z tego co mi waidomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.