Gość jarkk Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 (edytowane) Dlaczego ktoś wyedytował mój podpis i dane w profilu ? Na forum nz nikt nie edytuje podpisów i danych, jeżeli wskazują na nkp. Tu widać niestety chyba się komuś w głowie przewróciło. Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Jeśli pełny syntetyk, to tylko - moim zdaniem - 10w60... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyk Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 ? i jak w takim razie sprawdzić samemu stan oleju w skrzyni ? Witam! Korek do wlewu i sprawdzania poziomu jest na przodzie skrzyni tzn. na tej ścianie ktora masz przed soba patrzac na skrzynie od dolu stojac z przodu auta. Korek odkrecasz i wsadzasz paluch w otwor i jak czujesz "pod palcem" olej to znaczy ze poziom jest ok. Warto zrobic sobie na szlifierce klucz ktory bedzie pasowal do korka bo czasami lubi sie zapiec i ciezko go odkrecic - sam wiem bo sie dlugo z nim mocowalem jak niedawno olej wymienialem. Pozdrawiam Kamyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ja by wykręcić ten korek wsadzam klucz - grzechotkę bez rzadnej nasadki (sam kwadrat poł cala - ten średni rozmiarr) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 jak ja non stop cisnąlem na 5W40 to też mi troche ubywało, przy normalnej jeździe - prawie wcale. Czytałem na szwabskim forum że ludzie marudzili na zużycie oleju w niekótrych SR20DE nawet z małym przebiegiem, więc uznałem że to drobna wada tego silnika (może twarde uszczelniacze zaworowe albo pierścienie za mało elastyczne?). Przeszedłem na syntetycznego castrola formula rs 10W60 i zużycie oleju jest mniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 olej 5W jest za rzadki do sr20, lepkość powinna być 10W, wtedy nie powinien brać wogóle oleju, ja jeżdże od wymiany do wymiany i zero ubytków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyk Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Ja by wykręcić ten korek wsadzam klucz - grzechotkę bez rzadnej nasadki (sam kwadrat poł cala - ten średni rozmiarr) Heh u mnie gdzies taka grzechotka wyszla na spacer i nie wrocila chyba ktos sobie ja pozyczyl wiec musialem sobie jakos poradzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 olej 5W jest za rzadki do sr20, lepkość powinna być 10W, wtedy nie powinien brać wogóle oleju, ja jeżdże od wymiany do wymiany i zero ubytków Hehe ja przez spory okres eksploatacji mojej primy smigałem na Mobilu1 0-40 to dopiero tłusta woda była !! Ubytki pomijalnie male przy wymianie co 7000-8000km A teraz im grubiej z mocą tym gestrzego leje była Mobil 5W50 a teraz jak wjedzie duze trubo przesiąde się na 10W60 Valvoline... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 (edytowane) del Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 10W60 wale ze względu na dużo dużo wyższe temperatury oleju - ze względu na turbo... U Ciebie spokojnie można lać 5W50 - chyba najbardizej uniwersalny olej, zaróno na mrozy jak i do pałowania silnika pod czerwone pole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 (edytowane) del Edytowane 8 Kwietnia 2010 przez jarkk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 10W60 wale ze względu na dużo dużo wyższe temperatury oleju - ze względu na turbo... warto lac olej o jak najwyższym wskaźniku po W, ponieważ po kilku tysiącach km i tak ta liczba ulega jakby zmianie, czyli olej xxW40 np zachowuje się jak xxW30 czyli zmniejsza się jego odporność na zbytnie rozrzedzanie w wysokich temperaturach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Do skrzyni sprawdzona oliwa to w pelni syntetyczny Castrol 75w140 GL5 drogi ale czesto ratuje skrzynie z zluytymi synchronizatorami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.