derebere Posted January 20, 2006 Share Posted January 20, 2006 mam pyatnie do uzytkownikow nx100 . czy wy tez macie problemy z alternatorem czy tylko ja jestem tym wyjatkowym pechowcem :?: 3 msc (a dokladnie 7.X.2005) temu robilem generalny remont tego urzadzenia(wymiana obu łożysk,szczotek,uzwojenia)-ogolna regenracja. dzis rano jak wlozylem kluczyk do stacyjki to nysa powiedziala : nie i h...! i bylo pchanie /dobrze ze przed garazem z gorki/. pojechalem niezwolcznie do warsztatu bo myslalem ze to tylko pasek za luzny a szef do mnie: i tu cytat : czemu jezdzisz na spalonym uzwojeniu :!: ... i w poniedzialek auto na warsztat ;( a mialo byc tak pieknie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted January 21, 2006 Share Posted January 21, 2006 Tak z ciekawości jak bez rozebrania stwierdził,że masz spalone uzwojenie?? A ładuje Ci?? Może poprostu masz słaby akumulator i z zimna Ci nie chciał odpalić, bo skoro piszesz,że ze spychu odpaliłeś i dalej normalnie jechałeś to by oznaczało,że alternator Ci ładuje i daje prąd na zasilanie auta. A tak pozatym to też mi padł alternator, zregenerowałem go i jest wszystko ok. Może ten gościu poprostu chce Cie naciągnąć? Podjedz do innego warsztatu i zobacz co Ci tam powiedzą. Trzym się Link to comment Share on other sites More sharing options...
derebere Posted January 21, 2006 Author Share Posted January 21, 2006 a wiec tak... uzwojenie widac golym okiem i jak mi zalozyli to bylo koloru miedzianego, obecnie jest czarne. i to mnie w sumie przekonalo(chociaz moze wy lepiej wiecie-bo dla mnie to magia/elektryka). nie byl wymieniany regulator napiecia i on cos mowil ze to moze by to. ale masz racje. pojade do innego elektryka i poslucham innego rady. Aq kupilem nowy zaraz po regeneracji alternatora. a jesli ten... chcial mnie naciagnac to mu taka reklame w necie zrobie... dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piotrek19854 Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 masz racje derebere ---hamstwo trzeba tepic!!!!!!! ja jutro swoje 100nx rejestruje bo smigam na francuskich numerach pozdro NDZ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 jak CI padl alternator to elektryk b. latwo moze to sprawdzic, gdyz mierzy napiecie na klemach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted January 25, 2006 Share Posted January 25, 2006 U mnie nie trzeba było mierzyć, bo gołym okiem było widać,że łożysko się wysypało i ciągle były problemy z ładowanem (kontrolka ciągle prawie się paliła), ale po regeneracji już wszystko jest ok tylko portwel troche szczuplejszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
derebere Posted January 25, 2006 Author Share Posted January 25, 2006 wiecie moze czy awaria regulatora napiecia badz diod moze spowodowac spalenie sie uzwojenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piotrek19854 Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 witam!! to u mnie jest z deka inna sytuacja nieladuje a rozladowywuje(kontrolka normalnie jest jak powinna czyli nie pali sie) jakim h****nie mam pojecia stalo mi sie to wczoraj narazie odswirowal i chodzi normalnie stalo mi sie to wczoraj na wieczor ,jazda bez swiatel (ledwo jazyly sie zarowki a obrotomierz pokazywal 0 obroto ale motor chodzil)dobrze ze miskow znam w razie czego 8) odpukac narazie chodzi tak jak powinno byc ddzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Czarnomag Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Ja z 2 miechy temu tez mialem problem z alternatorem. Nie opłacało się go robić poprostu wymieniono go na inny od czego innego . koszt 150 zl samochod odpalal na kilka sekund a po chwili padl calkowicie. probowalem doejchac na samym aku (kupiony przed zima), jednak nic z tego nie wyszlo i poszedl na hol :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.