Gość Chińczyk Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam!!!!!Posiadam dieselka 1.5 DCI. ROK 2004. Ostatnio zuwazylem dziwne swisty z silnika. Dochodza one z lewej strony silnika(od dolu). To jest taki swist jak by jakas rurka sie odczepila czy cos, slychac taki szybki ped wylatujacego powietrza. To napewno jest zwiazane z Turbinka.... moze cos sie od niej odczepilo.... Przy kazdym dodawaniu gazu, swist sie nateza.... Odrazu mowie, ze nie jest charakterystyczny dzwiek TURBO.....Czy to jest powazna sprawa???? Dzisiaj jeszcze nie chcial odpalic...... nie wiem dlaczego, moze przez te mrozy!!!!!!!! Dopiero jak go popchano zapalil.....KURDE, TO SA PIERWSZE OZNAKI, ZE ZACZYNA SIE PSUC... do tej pory byl jak igielka........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 jaki masz przebieg?? prawdopodobnie turbina już pada i bedzie trzeba ją regenerować taki gwizd jest bardzo często oznaką jej zużycia, turbiny najczęściej padają w zimie bo się jeździ na niedogrzanych silnikach i przeciążenia termiczne w turbinie są bardzo duże......, nie zaczyna Ci ubywać oleju?? silnik tak samo ciągnie jak wcześniej?? niestety są to silniki renault......... a i pamiętaj jak zapalasz silnik nie ruszaj od razu tylko poczekaj aż sie troche nagrzeje i olej napłynie do turbiny i sama złpie odpowiednia temp. nie gaś też silnika od razu po jeździe tylko poczekaj aż olej schłodzi turbinkę i dopiero wyłącz silnik to znacznie przedłuży jej żywot........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam, To nie jest Turbina, przed chwila zajrzalem pod samochod....Nie znam sie zabardzo, ale zauwarzylem w elemencie chlodnicy (zupelni od dolu)dziure.... i wycieka z tego jakis olej....nie mocno....Po dodaniu gazu czuje pod palcami ped powietrza.... Napewno musialo to byc spowodwane jakis uderzeniem....bo widac wygieta czesc metalu.....Czy przez chlodnice przebiega powietrze????? czy to jest powazny problem, na dniach napewno pojade do seriwsu.... moze znacie jakies dobre warsztaty w Trojmiescie......????zalamka:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 jak ci z chlodnicy daje powietrze to nietopsz..... sprawdz plyn chlodniczy czy nei ma w nim oleju kurde ty psizesz ze ci z chlodnicy olej sie leje ?? no to chyba po uszczlece pod glowica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam, To nie jest Turbina, przed chwila zajrzalem pod samochod....Nie znam sie zabardzo, ale zauwarzylem w elemencie chlodnicy (zupelni od dolu)dziure.... i wycieka z tego jakis olej....nie mocno....Po dodaniu gazu czuje pod palcami ped powietrza.... Napewno musialo to byc spowodwane jakis uderzeniem....bo widac wygieta czesc metalu.....Czy przez chlodnice przebiega powietrze????? czy to jest powazny problem, na dniach napewno pojade do seriwsu.... moze znacie jakies dobre warsztaty w Trojmiescie......????zalamka:( hm moze to nie chldonica a intercooler ? on wlasnie chlodzi powietrze i moze swiszczez z niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam, To nie jest Turbina, przed chwila zajrzalem pod samochod....Nie znam sie zabardzo, ale zauwarzylem w elemencie chlodnicy (zupelni od dolu)dziure.... i wycieka z tego jakis olej....nie mocno....Po dodaniu gazu czuje pod palcami ped powietrza.... Napewno musialo to byc spowodwane jakis uderzeniem....bo widac wygieta czesc metalu.....Czy przez chlodnice przebiega powietrze????? czy to jest powazny problem, na dniach napewno pojade do seriwsu.... moze znacie jakies dobre warsztaty w Trojmiescie......????zalamka:( hm moze to nie chldonica a intercooler ? on wlasnie chlodzi powietrze i moze swiszczez z niego. jak tak to sie turbo wysralo.... ciekawe ktora opcja tansza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Witam, To nie jest Turbina, przed chwila zajrzalem pod samochod....Nie znam sie zabardzo, ale zauwarzylem w elemencie chlodnicy (zupelni od dolu)dziure.... i wycieka z tego jakis olej....nie mocno....Po dodaniu gazu czuje pod palcami ped powietrza.... Napewno musialo to byc spowodwane jakis uderzeniem....bo widac wygieta czesc metalu.....Czy przez chlodnice przebiega powietrze????? czy to jest powazny problem, na dniach napewno pojade do seriwsu.... moze znacie jakies dobre warsztaty w Trojmiescie......????zalamka:( hm moze to nie chldonica a intercooler ? on wlasnie chlodzi powietrze i moze swiszczez z niego. jak tak to sie turbo wysralo.... ciekawe ktora opcja tansza IC da sie naprawic wiec drogo nie bedzie. a zawsze moizesz dac wiekszy ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 IC swoja droga... ale olej w IC w takiej ilosci ze sie leje.... to chyab cos nie teges Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Witam, W takim razie, jest to intercooler, bo na bank TURBO to nie jest...Jezeli chodzi o wycieki tego oleju, to praktycznie sa one niezauwazalne...ale sa....wymiana intercoolera na wiekszy....???...hmmmmm ile to kosztuje??? i np. jezeli chodzi o moc??? ile moze podskoczyc??? Teraz jest 82 KM:). Martwi mnie ta sprawa...czy z takim czyms mozna jezdzic??? Czy natychmiast trzeba to naprawiac, badz wymienic????Zaraz zamieszcze zdjecie tego uszkodzenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 o to link: http://putfile.com/pic.php?pic=1/2005573663.jpg&s=x12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 http://putfile.com/pic.php?pic=1/2006013223.jpg&s=x12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 nie moge już z tymi N16!!!!!!!!!!!!! Każdy posiadacz ma jakiś problem...moja rada: SPRZEDAĆ W PIZDU! KUPIĆ N15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 najgorzej ze w ic masz olej ktorego nie powinno byc... to znaczy ze cos nie teges z turbo, moze tylko jakies uszczelnienie a moze cos powazniejszego... poczekaj na opinie jakis lepszych ekspertow ode mnie oni ci podpowiedza.... oki pogadalem ze szpecem od turbodiesli spojz na jakich obrotach ci daje olej do IC, odepnic rure ktora do niego idzie i patrz, jesli tylko troszke to ok. jesli pryska to turbo do regeneracji, jesli tylko na wysokich obrotach ciska to jeszcze nie jest tak zle... ale jesli w calym zakresie to juz bardzo niedobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 nie moge już z tymi N16!!!!!!!!!!!!! Każdy posiadacz ma jakiś problem...moja rada: SPRZEDAĆ W PIZDU! KUPIĆ N15 POPIERAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 a jak sprawdzic, czy to jest olej..... moze to cos innego, moze to jakas inna substancja....?????hmmmm, co??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 ale nic innego tam sie nie ma prawa lac wogole w IC powinno byc suchutko. no chyba ze turbo jest ostro palowane i zaczyna puszczac wtedy mzoe byc nalot z oleju, ale napewno nie tyle zeby sie lalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 co do sprawdzenia, narazie nie mam mozliwosc, nie mam kanalu, wiec nie spradze... w pon pojade do warsztatu:( czyli co.... na to wychodzi, ze i Turbo mam sknocone....Juz sie boje, ile mnie to wyniesie.... :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 nie panikuj oddaj do fachowca, moze jeszcze z nim nie jest tak zle. a mzoe sprzedaj N16 i kup N15 ? np 1.6 bedziesz bardziej zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 Jestem bardzo zadowolny z mojej pszczolki....nie zamienilbym sie.... poniewaz za drogo ona mnie wyszla.... Sprowdzalem ja z Danii, nowka z salonu, full wypas, podgrzewane siedzenia, spryskwicze lamp, takiej wersji nie ma u nas w Dieslu....W koncu musialem zaplacic podatek....no i wyszlo prawie pod 75 tys..... :evil: Wkur....y bylem strasznie..... No ale nic......tak bywa.... Czekam na poniedzialek....moze cos wykombinuja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 no ja trzymam kciuki ale dobrze ze ci pekl ten IC i wyszlo ze w srodku olej.... bo jak bys tak jezdzil nieswiadomie.... :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 A wiec... troche czasu juz minelo, ale usterka juz naprawiona....Bylem w warsztacie i powiedziano mi, ze z Turbo wszystko ok. Intercooler naprawiono. Jezeli chodzi o ten olej w coolerze, sa to opary oleju i zawsze one bede sie w nim znajdowac...Auto wczoraj wieczorem odebralem...wiec teraz musze lukac czy prawidlowo naprawili tego coolera...Daj Bog, zeby tak!!!!! W sumie naprawa nie byla droga, jakies 150 zl... Acha, powiedziano mi ze w mojej N16 1.5 DCi, mialem jakis lekki wyciek z ukladu kierowniczego, cos podkrecili i jest ok...Czyzby nastepna felerne rzecz n16??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 A wiec... troche czasu juz minelo, ale usterka juz naprawiona....Bylem w warsztacie i powiedziano mi, ze z Turbo wszystko ok. Intercooler naprawiono. Jezeli chodzi o ten olej w coolerze, sa to opary oleju i zawsze one bede sie w nim znajdowac...Auto wczoraj wieczorem odebralem...wiec teraz musze lukac czy prawidlowo naprawili tego coolera...Daj Bog, zeby tak!!!!! W sumie naprawa nie byla droga, jakies 150 zl... Acha, powiedziano mi ze w mojej N16 1.5 DCi, mialem jakis lekki wyciek z ukladu kierowniczego, cos podkrecili i jest ok...Czyzby nastepna felerne rzecz n16??? no to dobrze ze sie tak skonczylo wiesz, w gruncie rzeczy nie wiedzielismy ile tam bylo oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.